Bank Pocztowy - Prosta i dostępna bankowość

pomocbezpieczeństwo

Kontakt

Infolinia Banku

Infolinia Banku

Konsultanci są dostępni:
dni robocze: godz. 7.30 - 22.00 
soboty: 8.00 - 16.00

801 100 500 - numer przeznaczony do obsługi połączeń 
z krajowych telefonów stacjonarnych.
52 34 99 499 - numer przeznaczony do obsługi połączeń 
z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych 
krajowych i zagranicznych.
52 34 99 494 - numer przeznaczony do zastrzegania kart

Jak dokonać identyfikacji na Infolinii Banku


801 100 500 - opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej
52 34 99 499 - opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora

Skype

Skontaktuj się przez Skype

Nick Skype: bank.pocztowy 
Skontaktuj się z nami z dowolnego komputera z dostępem do sieci Internet w kraju i za granicą. 

Połączenia wykonywane za pośrednictwem Skype 
są automatycznie przekierowywane na Infolinię Banku.
Wiadomości głosowe pozostawiane przez Klientów na poczcie głosowej Skype nie są obsługiwane przez pracowników Banku. W przypadku braku możliwości połączenia przez Skype prosimy o ponowną próbę połączenia po upływie kilku minut.

Kontakt z Konsultantem

Czat z Konsultantem

Czat z Konsultantem
Potrzebujesz informacji na temat tego, jak aktywować lub zastrzec kartę, jak udzielić pełnomocnictwa do rachunku, jak korzystać z Pocztowy24 czy PocztowySMS - zapytaj naszego konsultanta przez Czat. W celu uzyskania informacji na temat oferty Banku, prosimy o kontakt z nami poprzez Infolinię lub w placówce Banku.


 Wyślij wniosek o kontakt z DoradcąZa pośrednictwem wniosku kontaktowego 
możesz kierować pytania dotyczące obsługi naszych produktów. W celu uzyskania informacji na temat oferty Banku oraz złożenia dyspozycji odnośnie posiadanych już produktów, prosimy o kontakt z nami poprzez Infolinię lub w placówce Banku.

Biuletyn informacyjny

Zamów Biuletyn informacyjny

Biuletyn Banku Pocztowego to sposób na otrzymywanie każdego miesiąca ciekawych informacji dotyczących oferty Banku, konkursów, promocji.

Reklamacje dotyczące wszelkich nieprawidłowości można zgłaszać pracownikom naszych oddziałów i operatorom Infolinii 
oraz pisemnie wysyłając do Banku zgłoszenie w formie listu lub maila na adres
informacja@pocztowy.pl.