- dokonasz przelewu na wcześniej zdefiniowany rachunek
- uzyskasz informacje o saldzie i ostatnich operacjach na rachunku
24h na dobę,
7 dni w tygodniu
W godzinach pracy Infolinii
- złożysz zlecenie otwarcia lokaty (z pomocą konsultanta)
- uzyskasz informacje o oferowanych produktach oraz oprocentowaniu
(z pomocą konsultanta) - odzyskasz hasło do systemu Pocztowy24 (warunkiem nadania nowego hasła jest uwierzytelnienie w serwisie telefonicznym Telekonto)
- uzyskasz informacje o saldzie i przeprowadzonych operacjach na rachunku
- zlecisz dokonanie przelewu
- złożysz dyspozycję realizacji przekazu pocztowego
- doładujesz telefon komórkowy
- złożysz, zmienisz lub odwołasz zlecenie stałe
- złożysz, zmienisz lub odwołasz zlecenie wypłaty
- zlecisz zmianę adresu i adresu do korespondencji
- zamówisz lub zastrzeżesz formularze płatnicze
- zamówisz, aktywujesz lub zastrzeżesz kartę płatniczą
- zgłosisz zmianę dziennych limitów transakcyjnych na karcie płatniczej
- uzyskasz informacje o zadłużeniu z tytułu kredytu
- sprawdzisz stan środków na lokacie
- złożysz reklamację
- uzyskasz informacje na temat oferty Banku
Wprowadziliśmy silne uwierzytelnienie Klienta! Dodatkowa autoryzacja wybranych operacji wykonywanych przez IVR:
Teraz podczas zlecania wybranych operacjach będziesz proszony o ich autoryzację dodatkowym kodem SMS. Sam sposób logowania do Bankowości telefonicznej pozostaje taki sam – zalogujesz się wpisując tonowo na klawiaturze telefonu swój NIK i dotychczasowe hasło. Dodatkowa autoryzacja jest wymagana przy wykonywaniu następujących operacji:
• zmiana hasła do Bankowości telefonicznej (Telekonto),
• zmiana hasła do bankowości internetowej,
• odblokowanie hasła do bankowości internetowej,
• wysłanie nowego hasła do bankowości internetowej smsem,
• dostęp do informacji (m.in. numeru rachunku bankowego, sprawdzenia salda),
• przelew krajowy (dla kontrahentów niezaufanych),
• zaufanie kontrahenta.
Bezpieczeństwo Bankowości telefonicznej
Dla bezpieczeństwa korzystania z usługi Bankowości telefonicznej, otrzymasz od nas hasło do Bankowości telefonicznej (Telekonto), po zarejestrowaniu wniosku o korzystanie z obsługi telefonicznej, hasło zostanie przesyłane w wiadomości SMS lub na adres korespondencyjny w specjalnie zabezpieczonej kopercie. Hasło będzie jednorazowe, poprosimy Cię o jego zmianę. Indywidualnie ustalone hasło jest wykorzystywane do identyfikacji Klienta przez pracownika Banku podczas kontaktu z Infolinią Banku.
Podczas pierwszego logowania do Bankowości telefonicznej wprowadź tonowo na telefonie swój NIK oraz 3 cyfry hasła jednorazowego. Następnie zostaniesz poproszony o ustalenie własnego hasła do Bankowości telefonicznej i dwukrotne wpisanie na klawiaturze telefonu własnego hasła. Dodatkowo otrzymasz SMS z kodem autoryzacyjnym, którym zatwierdzisz ustalone przez siebie własne hasło do Bankowości telefonicznej.

Jak aktywować usługę
Zaloguj się do Pocztowy24 następnie wejdź w ustawienia i wybierz opcję "Zamów hasło do Bankowości telefonicznej". Możesz również zadzwonić na Infolinię i złożyć ustnie wniosek o korzystanie z Bankowości telefonicznej.

przez internet

przez telefon
Tabele i dokumenty
-
Tabela opłat i prowizji(.pdf)
-
Warunki świadczenia przez Bank Pocztowy S.A.usług bankowości elektronicznej EnveloBank Online i EnveloBank Mobile oraz usług bankowości telefonicznej Telekonto obowiązujące dla umów zawieranych od 1.06.2020 r.(.pdf)
-
Warunki świadczenia przez Bank Pocztowy S.A. usług bankowości elektronicznej obowiązujące od 14.06.2019 r.(.pdf)