Teraz logując się do bankowości internetowej numerem NIK i hasłem, co 90 dni otrzymasz dodatkowy kod SMS, który posłuży do Twojej autoryzacji w bankowości internetowej EnveloBanku.

W trosce o bezpieczeństwo, możesz też zostać poproszony o dodatkową autoryzację w ramach danej sesji, jeśli po zalogowaniu do bankowości będziesz korzystać np. z danych starszych niż 90 dni (z historii transakcji za 3 miesiące wstecz).

Zwiększenie bezpieczeństwa Klienta w bankowości internetowej przez tzw. silne uwierzytelnienie wynika z wprowadzenia w Banku Pocztowym postanowień dyrektywy PSD2 uchwalonej przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej 25 listopada 2015 r. Dyrektywa m.in. ułatwia rozwój i dostęp do nowych technologii płatniczych internetowych i mobilnych.

Spis treści

Pamiętaj!

Masz tylko 3 próby logowania do bankowości oraz 3 próby autoryzowania operacji. Po podjęciu 3 nieudanych prób, kanał zdalny zostanie zablokowany i będziesz mógł odblokować dostęp do bankowości przez infolinię lub w placówce Banku Pocztowego S.A.

Oto dodatkowy ekran, który zobaczysz podczas logowania do nowej bankowości internetowej Pocztowy24:

 

all

Zobacz, jak wygląda logowanie do nowej bankowości internetowej Pocztowy24 z silnym uwierzytelnieniem:

KROK 1

Jak dotychczas logujesz się wpisując swój identyfikator NIK.

KROK 2

Następnie wpisujesz swoje dotychczasowe hasło do bankowości internetowej.

KROK 3

Dodatkowo otrzymujesz hasło jednorazowe sms-em. Wpisz je w pole na ekranie logowania i wciśnij „Dalej”, by się zalogować.

Dodatkowa autoryzacja operacji wykonywanych przez IVR (Telekonto)

 

Jeśli wykonujesz operacje za pomocą IVR (Telekonta), przy zlecaniu wybranych operacji będziesz proszony o ich autoryzację dodatkowym kodem SMS. Sam sposób logowania do Telekonta pozostaje ten sam – zalogujesz się wpisując tonowo na klawiaturze telefonu swój NIK i dotychczasowe hasło. Dodatkowa autoryzacja wymagana jest przy wykonywaniu następujących operacji:

  •  zmiana hasła do Telekonta,
  • zmiana hasła do bankowości internetowej,
  • odblokowanie hasła do bankowości internetowej,
  • wysłanie nowego hasła do bankowości internetowej smsem,
  • dostęp do informacji (m.in. numeru rachunku bankowego, sprawdzenia salda),
  • przelew krajowy (dla kontrahentów niezaufanych),
  • zaufanie kontrahenta.