Tyle możliwości

Mamy dla Ciebie trzy wygodne usługi: system bankowości internetowej Pocztowy24, PocztowySMS oraz Telekonto. Umożliwią Ci one szybki dostęp do środków zgromadzonych na Twoim koncie, a także do wybranych usług finansowych – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sprawdź, ile możliwości daje Ci każda z usług.

Pocztowy24

  • masz wygodny dostęp do informacji o wszystkich swoich
    produktach bankowych
  • zrealizujesz i zaplanujesz przelewy przez internet
  • sprawdzisz i eksportujesz historię transakcji
  • pobierzesz wyciąg z rachunków i kart kredytowych
    w różnych formatach
  • łatwo założysz i zlikwidujesz lokaty
  • wygodnie ustawisz opcje spłaty kredytu
  • pobierzesz harmonogram spłaty kredytu
  • dokonasz spłaty karty kredytowej
  • aktywujesz kartę do rachunku
  • wyślesz wniosek o wydanie nowego numeru PIN do karty
  • złożysz wniosek Rodzina 500+
  • złożysz wniosek o nowe produkty
  • doładujesz telefon komórkowy
  • aktywujesz i skonfigurujesz usługę PocztowySMS

PocztowySMS

  • w dowolnej chwili sprawdzisz stan konta
  • sprawdzisz trzy ostatnie operacje z historii rachunku
  • otrzymasz informację o numerach Twoich kont
  • uzyskasz informację o łącznym saldzie na wszystkich lokatach
  • sprawdzisz kwotę zadłużenia i wysokość najbliższej raty kredytu
  • sprawdzisz zadłużenie karty kredytowej i dostępne środki
  • sprawdzisz saldo karty przedpłaconej
  • doładujesz telefon na kartę

Telekonto

  • obsłużysz swoje konto przez telefon lub Skype
  • dokonasz przelewu na wcześniej zdefiniowany rachunek
  • uzyskasz informacje o saldzie i ostatnich operacjach na rachunku
  • z pomocą konsultanta złożysz zlecenie otwarcia lokaty
  • uzyskasz informacje o oferowanych produktach i oprocentowaniu
  • zastrzeżesz lub zablokujesz kartę
  • zmienisz ustawienia dostępu do Pocztowy24, PocztowySMS oraz Telekonta

Jak działa Pocztowy24

System bankowości internetowej Pocztowy24 to wygodny dostęp do Twoich produktów bankowych.

Zobacz, jak sprawdzić stan swojego konta, wykonać przelew czy pobrać wyciąg w Pocztowy24.

Bezpieczeństwo Pocztowy24

Nasz system bankowości internetowej spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo operacji wykonywanych w Pocztowy24 zależy w równym stopniu od Banku, jak i od Ciebie. Zapoznaj się z podstawowymi informacjami na temat bezpiecznego bankowania w Pocztowy24.

CZYTAJ WIĘCEJna temat: Bezpieczeństwo Pocztowy24
Bezpieczeństwo Pocztowy24

Jak wnioskować

Jeśli masz u nas konto i chcesz mieć do niego dostęp przez Pocztowy24 i PocztowySMS, wystarczy że wypełnisz wniosek lub zadzwonisz na naszą Infolinię. By korzystać z Telekonta, zadzwoń do nas, aktywujemy je dla Ciebie.

Aktywuj usługę:

przez internet

ZŁÓŻ WNIOSEK

przez telefon

801 100 500  lub  (52) 34 99 499Użyj numeru telefonu
Jak to działa?

Spis treści

Inne kanały elektroniczne

Także za pośrednictwem telefonu komórkowego, masz wygodny dostęp do swojego konta przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

PocztowySMS

PocztowySMS

Za pomocą wiadomości SMS łatwo sprawdzisz stan i numer konta oraz doładujesz telefon komórkowy na kartę.

Czytaj więcejna temat: PocztowySMS
Telekonto

Telekonto

Wygodna obsługa konta przez telefon lub Skype w automatycznym systemie IVR
lub z pomocą konsultanta.

Czytaj więcejna temat: Telekonto

Pytania i odpowiedzi

1. Czy korzystanie z bankowości internetowej jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystanie z bankowości internetowej jest bezpieczne, jeżeli stosujesz kilka podstawowych zasad bezpieczeństwa. Ważne też jest to, w jaki sposób przechowujesz wszystkie narzędzia używane w systemie bankowości internetowej (NIK, hasło, plik i hasło do certyfikatu lub telefon i kartę SIM). Twój komputer powinien być zabezpieczony zgodnie z zaleceniami producenta systemu, posiadać zainstalowany program antywirusowy z aktualnymi bazami wirusów. Pamiętaj też, żeby system, przeglądarka i aplikacja Java były aktualizowane na bieżąco. Uważaj na komputery publiczne, dostępne na przykład w kafejkach internetowych – nie polecamy logowania się do bankowości z tego typu komputerów. Przy każdym połączeniu z bankowością internetową upewnij się, że połączenie nawiązane pomiędzy komputerem, a serwerem Banku jest szyfrowane. Wówczas adres rozpoczyna się od https:// Ikona zamkniętej kłódki jest graficznym potwierdzeniem połączenia szyfrowanego.

2. Przy adresie internetowym widzę kłódkę. Co to oznacza?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W zależności od tego, jakiej przeglądarki internetowej używasz w adresie internetowym zobaczysz zieloną lub żółtą zamkniętą kłódkę. Oznacza to, że korzystasz z szyfrowanego połączenia potwierdzonego specjalnym certyfikatem. Certyfikat bezpieczeństwa potwierdza poprawność szyfrowanego połączenia. Certyfikaty wystawiane są przez niezależne instytucje certyfikujące. W przypadku bankowości internetowej Pocztowy24, taką instytucją jest Thawte Extended Validation SSL CA (thawte EV SSL CA). Po kliknięciu w ikonę kłódki zobaczysz szczegóły dotyczące certyfikatu, z których dowiesz się, że został on wystawiony dla witryny www.pocztowy24.pl.

3. Przez którą przeglądarkę będę mógł bez problemów korzystać z serwisu bankowości internetowej?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nasz serwis transakcyjny Pocztowy24 jest obsługiwany przez różne przeglądarki. Możesz skorzystać z wymienionych wersji i wszystkich następnych wersji przeglądarek:

    • Internet Explorer w wersji 7.x, ,
    • Mozilla Firefox w wersji 3.x,
    • Chrome w wersji 10.x (obsługa metody autoryzacji Certyfikatem zapewniona do wersji 42.x )*,
    • Opera w wersji 15.x;
    • Safari w wersji 4.x (tylko Mac OS),

    Polecamy regularne aktualizowanie przeglądarki i korzystanie z najnowszej wersji.

    *Dostawca przeglądarki Google Chrome, zaczynając od wersji 42 (wydanej w kwietniu 2015) wyłączył standardowy sposób obsługi wtyczek. W związku z tym metoda autoryzacji Certyfikatem, która wymaga użycia wtyczki Java nie jest wspierana w przeglądarce Chrome od wersji 42 i nowszych. Użytkownikom Pocztowy24, korzystającym z metody autoryzacji Certyfikatem, zalecamy używanie przeglądarki Firefox lub Internet Explorer.

4. By korzystać z bankowości internetowej powinienem instalować dodatkowe programy? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby system działał prawidłowo zainstaluj aktualną wersję oprogramowania Java w przeglądarce, w której będziesz uruchamiał Pocztowy24. Aby sprawdzić, czy Java jest zainstalowana lub aktualna wykonaj poniższe czynności:

    • uruchom przeglądarkę, przez którą będziesz korzystał z bankowości
    • wejdź na stronę producenta: otwórz
    • kliknij na link: „sprawdź aktualnie zainstalowaną wersję oprogramowania Java”
    • jeśli zostanie wykryta stara wersja lub jej brak, zainstaluj oprogramowanie Java.

    Do prawidłowego działania systemu transakcyjnego powinieneś mieć włączoną obsługę plików Cookies.

5. Jak będzie wyglądało moje pierwsze logowanie do Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Logując się pierwszy raz do serwisu zostaniesz poproszony o podanie unikalnego identyfikatora klienta (NIK) oraz hasła jednorazowego do systemu bankowości internetowej Pocztowy24, które otrzymasz od Banku. W kolejnym kroku zobaczysz link do dokumentu „Warunki świadczenia przez Bank Pocztowy S.A. usług bankowości elektronicznej”. Zapoznaj się z nim i zaakceptuj jego treść. Jest to warunek konieczny do korzystania z Pocztowy24. Następnie zmień jednorazowe hasło otrzymane od Banku. Hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać znaki z co najmniej trzech grup: małe litery, wielkie litery, cyfry, znaki specjalne (!, @, #, $, ^, &, *, ?, <, >).

6. W jaki sposób będę mógł autoryzować operacje w Pocztowy24, jeżeli Bank nie posiada mojego aktualnego numeru telefonu komórkowego?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W takiej sytuacji skontaktuj się z nami poprzez Infolinię (801 100 500 lub 52 34 99 499) lub udaj się do placówki Banku lub na Pocztę. W placówce Banku podaj nowy numer telefonu. Pracownik wprowadzi go do bazy. Na Poczcie – pracownik zleci realizację zmiany numeru Twojego telefonu. Zmiana ta powinna zostać wykonana w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli masz aktywną usługę Telekonto możesz zadzwonić na Infolinię (801 100 500 lub 52 34 99 499) wówczas konsultant natychmiast dokona zmiany podczas Waszej rozmowy.

7. Czy mogę zmienić numer telefonu, który podałem do autoryzacji operacji w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Numer możesz zmienić samodzielnie w Pocztowy24, jeśli nadal masz aktywny numer telefonu, który nam podałeś. Jeśli nie posiadasz już starego numeru telefonu skontaktuj się z Infolinią (801 100 500 lub 52 34 99 499), bądź udaj się do placówki Banku lub na Pocztę. W placówce Banku nowy numer telefonu będzie wprowadzony podczas Twojej rozmowy z pracownikiem. W placówce Poczty – pracownik zleci realizację zmiany numeru telefonu. Zmiana ta powinna zostać wykonana w ciągu 2 dni roboczych.

8. Co to jest phishing? Na co powinienem uważać korzystając z internetu?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Phishing - słowo powstałe w wyniku skrzyżowania słów "fishing" (ang. wędkowanie) i "password" (ang. hasło). Phishing jest nowym rodzajem zagrożenia polegającym na wykradaniu od użytkowników internetu poufnych danych osobowych, haseł dostępowych, loginów itp. Najczęściej atak tego typu polega na podszywaniu się pod oryginalne strony lub e-maile instytucji, gdzie ufając, że jest to prawdziwa strona, podajesz poufne informacje takie jak login, numer karty, PIN, itp. Aby ochronić się przed tym zagrożeniem zawsze dokładnie sprawdź, czy dana strona internetowa lub e-mail są godne zaufania (sprawdzaj adres strony/nadawcy, certyfikat strony, jej szyfrowania itp.). Ważne jest żebyś regularnie odwiedzał strony Banku poświęcone zasadom bezpieczeństwa w systemach bankowości elektronicznej, gdzie są zamieszczane aktualne informacje o występujących na rynku zagrożeniach.

9. Czy mogę wykonywać przelewy w dni wolne od pracy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Przelew, który zlecisz ze swojego konta w dniu wolnym od pracy, zostanie zarejestrowany w momencie zlecenia. Automatycznie zmniejszy on kwotę Twoich dostępnych środków na koncie. Samo zaksięgowanie nastąpi jednak z datą najbliższego dnia roboczego. Jeśli zatem wykonujesz przelew, gdzie ważna jest data nadania przelewu, pamiętaj, aby wykonać przelew w dzień roboczy.

10. Czy w Pocztowy24 mogę samodzielnie pobrać wyciąg ze swojego rachunku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Tak, aby pobrać wyciąg w Pocztowy24 przejdź do zakładki „Zobacz historię”, a następnie ustaw filtr wskazując konto. Po wybraniu konta i zakresu czasowego historii transakcji w dolnej części ekranu zobaczysz przycisk „Pobierz historię”. Klikając w „Pobierz historię” zostaniesz przeniesiony na nowy ekran z możliwością wyboru „Eksportu z listy transakcji” lub „Pobierz wyciąg”. Zaznaczając drugą opcję będziesz miał możliwość zdefiniowania produktu, wybrania miesiąca lub kwartału, którego wyciąg ma dotyczyć oraz formatu w jakim będziesz mógł wygenerować plik wyciągu.

11. Czy w Pocztowy24 mogę zamówić comiesięczne wyciągi? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Tak, w tym celu przechodząc do zakładki „Moje produkty” wybierz odpowiednie konto, a następnie przycisk „Modyfikuj”. Na ekranie zobaczysz dodatkowe pola, które będziesz mógł edytować. Wskaż, w jaki sposób chcesz otrzymywać wyciąg. Dostępne sposoby dostarczania wyciągów to:

    • elektronicznie EMAIL
    • korespondencyjnie
    • Pocztowy24
    • placówka Banku.

    Niezależnie od wybranej opcji, będziesz samodzielnie generował wyciągi poprzez serwis Pocztowy24, a w przypadku ustawienia opcji "placówka Banku" będziesz miał możliwość odbioru wyciągu w dowolnej placówce Banku.

12. W jaki sposób mogę zmienić hasło dostępu do Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby dokonać zmiany hasła zaloguj się do Pocztowy24, a następnie wybierając w dolnej części ekranu przycisk „Ustawienia” – skorzystaj z opcji zmiany hasła. Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do usługi Telekonto, możesz dokonać zmiany hasła po zalogowaniu do serwisu telefonicznego, wybierając na telefonie klawisze „1” a następnie „3”. Zmiana hasła jest również możliwa podczas rozmowy z konsultantem na Infolinii Banku (801 100 500 lub 52 34 99 499).

     

13. W jaki sposób dodam lub usunę ikony z ekranu głównego w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby dodać lub usunąć ikony, po zalogowaniu do Pocztowy24, skorzystaj z przycisku „+” lub „-” widocznego na ekranie głównym, przy każdej z 4 dostępnych sekcji.

14. Czy mogę samodzielnie zmienić swoje dane kontaktowe w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Masz możliwość samodzielnej zmiany danych kontaktowych w Pocztowy24. Aby tego dokonać, po zalogowaniu, skorzystaj z opcji „Ustawienia” u dołu strony, a następnie przejdź do zakładki „Dane użytkownika”. Po jej otwarciu wybierz opcję „Zmień” przy interesujących Cię danych. Jeżeli dokonasz zmian, zostaniesz poproszony o ich potwierdzenie za pomocą kodu SMS lub certyfikatu.

15. Co to jest przelew własny dostępny w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Funkcja „Przelew własny” pozwoli Ci dokonać przelewu pomiędzy Twoimi kontami w Banku Pocztowym, bez wpisywania ich numerów. W celu wykonania operacji, wybierz ikonę „Przelew własny” z ekranu głównego systemu Pocztowy24, uzupełnij formularz przelewu wybierając interesujące Cię konta z listy rozwijanej. Po zaakceptowaniu operacji, środki trafią na konto docelowe w ciągu kilku sekund.

    Wybierając ikonkę  „Przelew zewnętrzny” możesz także  utworzyć  zlecenie stałe (operację cykliczną),  wykonać przelew z datą przyszłą z opcją blokowy środków lub dodać przelew do paczki płatności  przyciskiem „Zatwierdź później”.

16. Co to jest przelew zewnętrzny i w jaki sposób go wykonam w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Przelew zewnętrzny, to przelew wykonywany z Twojego konta w Banku Pocztowym na konto należące do innego posiadacza (z wyłączeniem płatności podatkowej oraz płatności do ZUS). W celu wykonania przelewu zewnętrznego, po zalogowaniu do bankowości Pocztowy24 wybierz ikonę „Przelew zewnętrzny”, uzupełnij dane płatności, a następnie po ich sprawdzeniu zatwierdź operację otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu.

17. Czy w Pocztowy24 mogę wykonać przelew podatkowy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystając z usługi Pocztowy24, masz możliwość wykonania przelewu podatkowego. Odbiorcą takiego przelewu może być wybrany Urząd Skarbowy (system umożliwi Ci wybór urzędu z listy rozwijanej) lub inny organ podatkowy (tu masz możliwość wpisania dowolnego numeru rachunku). Aby wykonać przelew, po zalogowaniu do serwisu bankowości, wybierz ikonę „Przelew podatkowy”. Po uzupełnieniu danych, zostaniesz poproszony o zatwierdzenie operacji otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu. Przelewy podatkowe realizowane są tylko w walucie PLN.

18. W jaki sposób wykonam w Pocztowy24 przelew do ZUS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Po zalogowaniu do Pocztowy24, wybierz z ekranu głównego ikonę „Przelew do ZUS”. Uzupełnij dane transakcji. Masz do wyboru następujące rachunki:

    • ubezpieczenie społeczne (83 1010 1023 0000 2613 9510 0000),
    • ubezpieczenie zdrowotne (78 1010 1023 0000 2613 9520 0000) ,
    • Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (73 1010 1023 0000 2613 9530 0000),
    • Fundusz Emerytur Pomostowych (68 10101023 0000 2613 9540 0000).

    Następnie sprawdź poprawność wprowadzonych danych i zatwierdź operację otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu. Podczas realizowania płatności, zostaniesz poproszony o zaznaczenie rodzaju opłacanej składki.

19. Czym są paczki płatności w Pocztowy24 i w jaki sposób mogę je tworzyć?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli nie chcesz wykonywać przelewów pojedynczo, możesz dodać je do tzw. paczki płatności. Za pomocą paczki płatności, jednym kliknięciem myszki, zrealizujesz wszystkie płatności zgromadzone w paczce płatności. Aby dodać przelew do paczki, wykonując standardowy przelew zewnętrzny, po sprawdzeniu wprowadzonych danych płatności, wybierz opcję „Zatwierdź później”. System zaprezentuje okno wyboru paczki, do której ma zostać dodane zlecenie (możesz dodać zlecenie do jednej z istniejących paczek lub utworzyć nową). Zlecony przez Ciebie przelew zostanie dodany do paczki płatności. Po dodaniu wszystkich płatności do paczki należy przejść do „Paczki płatności” z ekranu głównego systemu Pocztowy 24, a następnie wybrać paczkę i kliknąć „Autoryzuj”.  Zostaniesz poproszony o zatwierdzenie operacji otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu. Wtedy płatności zgromadzone w paczce zostaną zrealizowane.

20. W jaki sposób mogę zablokować hasło dostępu do Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby dokonać blokady hasła do usługi Pocztowy24 skontaktuj się z Bankiem poprzez Infolinię (801 100 500 lub 52 34 99 499) lub udaj się do placówki Banku.
    Twój dostęp do systemu Pocztowy24 zostanie zablokowany także po trzeciej próbie logowania z niepoprawnym hasłem.
    Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do usługi Telekonto, możesz dokonać blokady hasła do Pocztowy24 po zalogowaniu do serwisu telefonicznego, wybierając na telefonie klawisze „1” a następnie „4”.
    Jeśli masz aktywną usługę PocztowySMS z włączoną opcją blokady dostępu do usługi Pocztowy24, zablokujesz dostęp wysyłając polecenie „Z P24” lub „ZABLOKUJ P24”.

21. W jako sposób mogę odblokować dostęp do Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W celu odblokowania dostępu do usługi Pocztowy24 skontaktuj się z Bankiem poprzez Infolinię (801 100 500 lub 52 34 99 499) lub udaj się do placówki. Możesz poprosić o odblokowanie dotychczasowego hasła do usługi Pocztowy24 lub o wysłanie nowego hasła w wiadomości SMS lub listownie. Po zalogowaniu się do Pocztowy24 na nowe hasło zostaniesz poproszony o zmianę hasła na stałe, które musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać znaki z co najmniej trzech grup: małe litery, wielkie litery, cyfry, znaki specjalne (!, @, #, $, ^, &, *, ?, <, >).

    Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do usługi Telekonto, możesz odblokować hasło po zalogowaniu do serwisu telefonicznego, wybierając na telefonie klawisze „1” a następnie „5”. Wówczas odblokujesz dotychczasowe hasło do Pocztowy24. Jeśli Twój numer telefonu komórkowego zarejestrowany w Banku jest aktualny, możesz odblokować dostęp z wysłaniem nowego hasła w wiadomości SMS. W tym celu wybierz opcję „6”. Po zalogowaniu się do Pocztowy24 na nowe hasło zostaniesz poproszony o zmianę hasła na stałe, które musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać znaki z co najmniej trzech grup: małe litery, wielkie litery, cyfry, znaki specjalne (!, @, #, $, ^, &, *, ?, <, >).

22. W jaki sposób mogę zmienić hasło dostępu do usługi Telekonto?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do usługi Telekonto, możesz dokonać zmiany hasła do usługi po zalogowaniu do serwisu telefonicznego, wybierając na telefonie klawisze „1” a następnie „1”.
    Zmiana hasła jest również możliwa podczas rozmowy z konsultantem na Infolinii Banku (801 100 500 lub 52 34 99 499).

23. W jaki sposób mogę zablokować hasło dostępu do usługi Telekonto?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W celu blokady hasła do usługi TELEKONO skontaktuj się z Bankiem poprzez Infolinię (801 100 500 lub 52 34 99 499) lub udaj się do placówki Banku.
    Twój dostęp do usługi Telekonto zostanie zablokowany po trzeciej próbie identyfikacji z niepoprawnym hasłem.
    Możesz samodzielnie zablokować hasło do usługi po zalogowaniu do serwisu telefonicznego, wybierając na telefonie klawisze „1” a następnie „2”. Jeśli masz aktywną usługę PocztowySMS z włączoną opcją blokady dostępu do usługi Telekonto, zablokujesz dostęp wysyłając polecenie „Z Telekonto” lub „ZABLOKUJ Telekonto”.

24. Jakie możliwości daje mi korzystanie z usługi PocztowySMS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Usługa PocztowySMS zapewni Ci stały dostęp do informacji o Twoich produktach oraz aktywnych usługach. Za jej pośrednictwem doładujesz również telefon komórkowy oraz w razie konieczności zablokujesz dostęp do usługi Pocztowy24 i Telekonto. Do korzystania z PocztowySMS konieczne będzie zarejestrowanie w Banku wskazanego przez Ciebie numeru telefonu komórkowego, z którego będziesz wysyłał zapytania w formie wiadomości SMS oraz nadanie własnych identyfikatorów Twoim produktom.

25. W jaki sposób mogę uruchomić usługę PocztowySMS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Możesz samodzielnie aktywować usługę w Pocztowy24. Po zalogowaniu, wybierz z ekranu głównego, znajdującą się u dołu ikonę „PocztowySMS”. Po wybraniu rachunku, z którego będą pobierane opłaty za wysyłane przez Ciebie zapytania, korzystając z zakładki „Produkty”, nadaj identyfikatory interesującym Cię produktom - identyfikator produktu może składać się ze znaków: [ A-Z. a-z], [0-9] , "-" (myślnik). Usługę aktywujesz również, dzwoniąc na Infolinię (801 100 500 lub 52 349 94 99).

26. Jakie operacje wykonam przez PocztowySMS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Za pośrednictwem usługi PocztowySMS wykonasz szereg operacji. Wystarczy, że na numer +48 661 100 500 wyślesz SMS o treści zbudowanej wg następującego schematu:
    [polecenie][spacja][identyfikator PSMS produktu]
    Poniżej, w nawiasach znajdziesz dostępne polecenia. Jako Identyfikator PSMS podaj nadany przez Ciebie identyfikator produktu:
    • sprawdzisz saldo i dostępne środków na rachunku (polecenie „S” lub „SALDO”)
    • sprawdzisz numer rachunku (polecenie „NRB”)
    • sprawdzisz 3 ostatnie operacje z historii rachunku (polecenie „H” lub „HISTORIA”)
    • wykonasz zdefiniowane doładowanie telefonu komórkowego (polecenie „D” lub „DOLADUJ”)
    • sprawdzisz łączne saldo na wszystkich lokatach (polecenie „L” lub „Lokaty”)
    • sprawdzisz kwotę zadłużenia, datę i wysokość najbliższej raty kredytu (polecenie „S” lub „SALDO”)
    • sprawdzisz numer rachunku do spłaty kredytu (polecenie „NRB”)
    • sprawdzisz zadłużenie, kwotę do spłaty karty kredytowej, środki dostępne na karcie (polecenie „S” lub „SALDO”)
    • sprawdzisz numer rachunku do spłaty karty kredytowej (polecenie „NRB”)
    • sprawdzisz saldo karty przedpłaconej (polecenie „S” lub „SALDO”)
    • zablokujesz dostęp do kanału Pocztowy24 (polecenie „Z P24” lub „ZABLOKUJ P24”)
    • zablokujesz dostęp do Telekonta (polecenie „Z Telekonto” lub „ZABLOKUJ Telekonto”)

27. Jaką treść mam wpisać w wiadomości SMS, by sprawdzić stan mojego konta przez PocztowySMS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Wiadomość powinna być sformułowana według następującego schematu [polecenie][przerwa][identyfikator rachunku]
    gdzie:
    • wyraz [polecenie] należy zastąpić literą "s" lub ciągiem znaków: "saldo",
    • wyraz [przerwa] należy zastąpić spacją: " ",
    • wyrazy [identyfikator rachunku] należy zastąpić nazwą, która została przez Ciebie zdefiniowana dla wybranego rachunku.
    Jeżeli rachunek objęty usługą PocztowySMS jest jednocześnie rachunkiem do pobrania opłat za usługę PocztowySMS, w treści SMS wystarczy wpisać tylko s lub saldo.
    Przesłanie komunikatu SMS spowoduje wysłanie przez Bank natychmiastowej odpowiedzi SMS zawierającej: nazwę Banku, ustaloną nazwę rachunku, saldo i kwotę wolnych środków.

28. Jaką treść mam wpisać w wiadomości SMS, by zrealizować doładowanie telefonu przez PocztowySMS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Wiadomość powinna być sformułowana według następującego schematu [polecenie][przerwa][identyfikator telefonu][przerwa][kwota]
    gdzie:
    • wyraz [polecenie] należy zastąpić literą "d" lub ciągiem znaków "doladuj" (bez polskich liter),
    • wyraz [przerwa] należy zastąpić spacją " ",
    • wyrazy [identyfikator telefonu] należy zastąpić nazwą, która została zdefiniowana przez Ciebie dla wybranego numeru telefonu,
    • wyraz [przerwa] należy zastąpić spacją " ",
    • wyraz [kwota] należy zastąpić żądaną kwotą doładowania (liczba całkowita, o wartości akceptowanej przez operatora GSM).
    Przesłanie komunikatu SMS spowoduje natychmiastowe pobranie środków z konta i zasilenie nimi konta telefonu. Posiadacz telefonu otrzymuje SMS z powiadomieniem o zwiększeniu limitu rozmów o doładowaną kwotę. Przedłużenie ważności konta zależy od kwoty doładowania i jest jednakowe, jak w przypadku zasilenia przez zakupioną kartę zdrapkę.

pokaż więcej
zwiń
 

Tabele i dokumenty

  •  

    Instrukcja Użytkownika Pocztowy24(.pdf)

  •  

    Instrukcja generowania i aktywacji certyfikatu Pocztowy24(.pdf)