24h na dobę,
7 dni w tygodniu

  • dokonasz przelewu na wcześniej zdefiniowany rachunek
  • uzyskasz informacje o saldzie i ostatnich operacjach na rachunku

W godzinach pracy Infolinii

  • złożysz zlecenie otwarcia lokaty (z pomocą konsultanta)
  • uzyskasz informacje o oferowanych produktach oraz oprocentowaniu
    (z pomocą konsultanta)
  • odzyskasz hasło do systemu Pocztowy24 (warunkiem nadania nowego hasła jest uwierzytelnienie w serwisie telefonicznym Telekonto)
  • uzyskasz informacje o saldzie i przeprowadzonych operacjach na rachunku
  • zlecisz dokonanie przelewu
  • złożysz dyspozycję realizacji przekazu pocztowego
  • doładujesz telefon komórkowy
  • złożysz, zmienisz lub odwołasz zlecenie stałe
  • złożysz, zmienisz lub odwołasz zlecenie wypłaty
  • zlecisz zmianę adresu i adresu do korespondencji
  • zamówisz lub zastrzeżesz formularze płatnicze
  • zamówisz, aktywujesz lub zastrzeżesz kartę płatniczą
  • zgłosisz zmianę dziennych limitów transakcyjnych na karcie płatniczej
  • uzyskasz informacje o zadłużeniu z tytułu kredytu
  • sprawdzisz stan środków na lokacie
  • złożysz reklamację
  • uzyskasz informacje na temat oferty Banku

Wprowadziliśmy silne uwierzytelnienie Klienta! Dodatkowa autoryzacja wybranych operacji wykonywanych przez IVR:


Teraz podczas zlecania wybranych operacjach będziesz proszony o ich autoryzację dodatkowym kodem SMS. Sam sposób logowania do Telekonta pozostaje taki sam – zalogujesz się wpisując tonowo na klawiaturze telefonu swój NIK i dotychczasowe hasło. Dodatkowa autoryzacja jest wymagana przy wykonywaniu następujących operacji:


•    zmiana hasła do Telekonta,
•    zmiana hasła do bankowości internetowej,
•    odblokowanie hasła do bankowości internetowej,
•    wysłanie nowego hasła do bankowości internetowej smsem,
•    dostęp do informacji (m.in. numeru rachunku bankowego, sprawdzenia salda),
•    przelew krajowy (dla kontrahentów niezaufanych),
•    zaufanie kontrahenta.

 

Bezpieczeństwo Telekonta

 

Dla bezpieczeństwa korzystania z usługi Telekonto, otrzymasz od nas hasło do usługi Telekonto, po zarejestrowaniu wniosku o korzystanie z obsługi telefonicznej, hasło zostanie przesyłane w wiadomości SMS lub na adres korespondencyjny w specjalnie zabezpieczonej kopercie. Hasło będzie jednorazowe, poprosimy Cię o jego zmianę. Indywidualnie ustalone hasło jest wykorzystywane do identyfikacji Klienta przez pracownika Banku podczas kontaktu z Infolinią Banku.

Podczas pierwszego logowania do Telekonta wprowadź tonowo na telefonie swój NIK oraz 3 cyfry hasła jednorazowego. Następnie zostaniesz poproszony o ustalenie własnego hasła do Telekonta i dwukrotne wpisanie na klawiaturze telefonu własnego hasła. Dodatkowo otrzymasz SMS z kodem autoryzacyjnym, którym zatwierdzisz ustalone przez siebie własne hasło do Telekonta.

BEzpieczeństwo Telekonta

Jak aktywować usługę

Zaloguj się do Pocztowy24 następnie wejdź w ustawienia i wybierz opcję "Zamów hasło do Telekonta". Możesz również zadzwonić na Infolinię i złożyć ustnie wniosek o korzystanie z Telekonta.

Skontaktuj się z nami:

przez telefon

801 100 500 lub (52) 34 99 499 Użyj numeru telefonu
Jak to działa?

Tabele i dokumenty

  •  

    Tabela opłat i prowizji(.pdf)

  •  

    Warunki świadczenia przez Bank Pocztowy S.A.usług bankowości elektronicznej EnveloBank Online i EnveloBank Mobile oraz usług bankowości telefonicznej Telekonto obowiązujące dla umów zawieranych od 1.06.2020 r.(.pdf)

  •  

    Warunki świadczenia przez Bank Pocztowy S.A. usług bankowości elektronicznej obowiązujące od 14.06.2019 r.(.pdf)

Spis treści