Pierwsza w Polsce karta debetowa Mastercard
z programem wspierającym działalność
Caritas Polska

Dzięki karcie Mastercard z logo Caritas, wydanej do konta w ramach Programu UratujęCię pomagasz podczas codziennych zakupów.
To karta płatnicza, która zapewni Ci wygodny dostęp do własnych środków zgromadzonych na koncie. Kartą Mastercard z logo Caritas zapłacisz za zakupy w Polsce i na całym świecie, w punktach oznaczonych znakiem Mastercard®.

Dlaczego warto
mieć kartę do konta

  • karta wydawana jest bezpłatnie
  • to wygodny dostęp do pieniędzy na koncie przez 24 h na dobę
  • szybko i wygodnie zapłacisz zbliżeniowo za zakupy (do 50 zł bez konieczności podawania PINu)
  • kartą dokonasz bezpiecznych płatności w internecie, także z zabezpieczeniem 3D Secure, tj. Mastercard SecureCode
  • oszczędzaj czas z "Masterpass"
  • płać kartą i wypłacaj dzięki usłudze Cash Back – bezpłatnie wypłacisz gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej
  • możesz mieć pełną kontrolę nad operacjami na własnym rachunku oraz transakcjami dokonanymi kartą płatniczą, dzięki usłudze „Powiadamianie SMS Serwis SMS
  • mogą Cię spotkać "Bezcenne Niespodzianki"

Dlaczego warto
mieć kartę w ramach Programu UratujęCię

  • korzystasz z własnych środków płacąc kartą i pomagasz podczas codziennych zakupów
  • dzięki transakcjom bezgotówkowym Twoją kartą Mastercard - pomagasz zbierać środki dla Caritas Polska Najwięcej punktów zbierasz podczas transakcji u Partnerów Programu.
  • bez dodatkowych aktywacji dołączysz do programu

Program UratujęCię

Dzięki karcie płatniczej Mastercard z logo Caritas w ramach Programu UratujeCię pomagasz podczas codziennych zakupów.

Nie musisz rejestrować karty w Programie. Bank zrobił to za Ciebie.


Za transakcje bezgotówkowe, również internetowe otrzymujesz punkty. Teraz punkty zbierasz wszędzie, jednak najwięcej u Partnerów Programu. Ich listę znajdziesz TUTAJ. Zebrane przez Ciebie punkty Mastercard wymieni na pieniądze i przekaże je w całości na konto Caritas Polska, pomagając potrzebującym z serwisu uratujecie.pl

 

Wejdź na stronę programu: www.loyaltygateway.com/rewards/phoenix/Bank_Pocztowy_Caritas, zaloguj się i sprawdź ilość zebranych punktów oraz przekazane wsparcie (cegiełka dla Caritas).

 

Wyraź zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną, żeby otrzymywać oferty przygotowane specjalnie dla Ciebie, dzięki temu będziesz zbierał punkty i pomagał jeszcze szybciej.

Mastercard® Priceless Specials

Mastercard Pricless Specials to program dla posiadaczy kart płatniczych Mastercard.
Każda transakcja bezgotówkowa, także internetowa, będzie rejestrowana, a Ty zbierasz punkty.
Program UratujęCię działa w oparciu o Mastercard Priceless Specials.
Aktualną listę partnerów Programu znajdziesz na stronie Mastercard.

Jak zamówić kartę?

Aby otrzymać kartę, należy mieć konto w Banku Pocztowym lub złożyć wniosek o otwarcie konta razem z kartą.
Składając wniosek, wskaż rodzaj karty, który wybierasz.

Wypełnij wniosek:

przez internet

Rachunek z kartą

przez telefon

801 100 500   lub  52 34 99 499 Użyj numeru telefonu

w placówce

Znajdź placówkę
Jak to działa?

Gdzie możesz zbierać najwięcej punktów w programie Uratuję Cię w ramach Priceless® Specials?

Wykonuj transakcje i zbieraj punkty u ponad 70 Partnerów Programu!

lista partnerow

Płać bezpiecznie w internecie

  • Zwiększ limit dziennej wartości transakcji na odległość. Limit wstępnie ustawiony jest na 0zł. 
    Dzwoniąc na Infolinię zmienisz limit wykonywanych operacji do wartości, na którą zamierzasz dokonywać transakcje internetowe.
  • Szukaj sprawdzonych sprzedawców. Unikaj zakupów, szczególnie gdy cena wydaje się podejrzanie niska.
    Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z regulaminem sklepu.
    Warto też sprawdzić na forach internetowych lub w grupach dyskusyjnych, jakie opinie ma dany sklep
  • Nigdy nie udostępniaj karty osobom trzecim – kartą powinna posługiwać się wyłącznie osoba, dla której karta została wydana. Nigdy nie wpisuj kodu PIN swojej karty, by potwierdzić operację.
    Zachowaj szczególną ostrożność podczas przekazywania poufnych danych karty.
  • Korzystaj z dodatkowego zabezpieczenia 3-D Secure.
    Dzięki usłudze 3-DSecure otrzymujesz dodatkowe, bezpłatne zabezpieczenie płatności kartą w internecie. 

Standard 3-D Secure został stworzony z myślą o zapewnieniu lepszych zabezpieczeń i dodatkowego uwierzytelniania płatności kartami  podczas zakupów w sklepach internetowych. Klient dokonując płatności kartą w sklepie oznaczonym symbolem „Mastercard SecureCode” zostanie poproszony o dodatkowe zatwierdzenie transakcji kodem autoryzacji, wysłanym SMS-em pod numer telefonu zarejestrowanym w banku.  

  • Płacąc za zakupy internetowe, korzystaj z własnego komputera, na którym jest zainstalowany i zaktualizowany program antywirusowy
  • Nie korzystaj z linków – na stronę sklepu wejdź wpisując adres w oknie przeglądarki, unikniesz w ten sposób stron podszywających się pod legalnie działające sklepy. 

Jak przebiega płatność z usługą 3-D Secure?

Dzienne limity dla karty Mastercard z logo Caritas

 

 

LIMITY TRANSAKCYJNE DLA KARTY

WARTOŚĆ DOMYŚLNA

LICZBA DOMYŚLNA (maksymalna)

1. Dzienny limit transakcji - bezgotówkowych i gotówkowych 
(maksymalny limit 6000,00 PLN)

6 000 zł

limit jest osobno definiowany

1.1 w tym limit transkacji w POS - bezgotówkowych i gotówkowych
(maksymalny limit 6000,00 PLN) 

6 000 zł

15

1.1.1. w tym limit transakcji internetowych 
(maksymalny limit 6000,00 PLN) 

0 zł

15

1.2 w tym limit wypłat gotówkowych w bankomacie (maksymalny limit 6000,00 PLN) 

6 000 zł

5

2. Maksymalna wartość jednej transakcji zbliżeniowej w Polsce bez konieczności potwierdzenia PIN-em

50 zł

-

3. Maksymalna wartość wypłaty gotówki za pomocą usługi cash back dla kart Mastercard

500 zł

-

Powyższe limity (z wyłączeniem limitów pkt. 2,3) możesz zmienić, dzwoniąc na infolinię Banku tel. 801 100 500, w bankowości internetowej lub placówce Banku.

Płatności zbliżeniowe

Płatności zbliżeniowe to szybki i wygodny sposób na codzienne zakupy. Aby dokonać płatności wystarczy zbliżyć kartę do czytnika i zapłacone!
Krótki dźwięk czytnika oznacza dokonanie płatności.

 

Płatności zbliżeniowej można dokonać do kwoty 50 złotych bez potrzeby wprowadzania kodu PIN. Wystarczy zbliżyć kartę do specjalnego czytnika na odległość 5 cm. W przypadku transakcji powyżej kwoty 50 zł, dla bezpieczeństwa transakcji, wymagane jest dodatkowe potwierdzenie transakcji kodem PIN.

Czytaj więcejna temat: Płatności zbliżeniowe
płatności zbliżeniowe

Abonament na bezprowizyjne wypłaty gotówki
z bankomatów

Skorzystaj z usługi abonamentu na bezprowizyjne wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą. Dyspozycję o włączeniu abonamentu możesz złożyć w dowolnej chwili przez Infolinię.
Abonament będzie aktywny od początku następnego miesiąca kalendarzowego. Pozostanie on aktywny do czasu, kiedy złożysz dyspozycję o jego wyłączeniu. Wyłączenie nastąpi od początku następnego miesiąca kalendarzowego.
Miesięczna opłata za abonament zgodna z Taryfą Opłat i Prowizji.

Płatności i wypłaty gotówki kartą do konta
walutach zagranicznych

Transakcje dokonane kartą do konta są rozliczane w złotych (PLN). Nie pobieramy opłat ani prowizji za przewalutowanie płatności dokonanych w innej walucie niż PLN.

  • Dla kart do konta Mastercard, w przypadku transakcji w walucie euro (EUR), stosowane są kursy sprzedaży walut wg tabeli, a dla innych walut zagranicznych, transakcje przeliczane są najpierw na euro wg kalkulatora walutowego dostępnego na stronie.

W zagranicznych sklepach, stacjach benzynowych, barach, restauracjach i bankomatach często oferowana jest turystom opcja wskazania waluty do rozliczenia płatności kartą. Aby uniknąć dodatkowych kosztów pośredników, takich jak opłata za wymianę waluty na PLN lub niekorzystny kurs wymiany, zalecamy albo nie korzystanie z tej opcji, albo przed skorzystaniem z niej, upewnienie się co do wysokości oferowanego kursu wymiany i finalnej kwoty obciążenia.

Polecamy abonament na bezpłatne wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów oznaczonych logo Mastercard na całym świecie.
Abonament można uruchomić dzwoniąc na Infolinię Banku Pocztowego lub w czasie wizyty w placówce Banku – działa on od następnego miesiąca po uruchomieniu. Z abonamentu można zrezygnować w każdej chwili, składając taką dyspozycję na Infolinię Banku lub w placówce Banku – wyłączenie usługi następuje od następnego miesiąca po zgłoszeniu rezygnacji.

Pytania i odpowiedzi

1. Jak zastrzec kartę?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeśli utracisz swoją kartę niezwłocznie zadzwoń pod numer 52 349 94 94 i zastrzeż kartę.

2. Czym jest PIN i czy jest zapisany na mojej karcie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • PIN to Twój osobisty numer identyfikacyjny służący do potwierdzania transakcji dokonywanych przez Ciebie kartą. Z reguły składa się on z 4 cyfr. Ważne jest, żebyś szczególnie chronił kod PIN i pilnował, by nikt postronny nie wszedł w jego posiadanie. Najlepiej żebyś go zapamiętał, a nie zapisywał. Zabezpieczy Cię to przed możliwością poznania kodu przez potencjalnego złodzieja. W żadnym wypadku nie powinieneś trzymać zapisanego kodu PIN wraz z kartą. Jeśli już wolisz zapisać PIN, bo boisz się, że możesz go zapomnieć, zrób to w sposób zakodowany. To zwiększy bezpieczeństwo posługiwania się kartą. PIN oczywiście nie jest zapisany na pasku magnetycznym karty.

3. Co to jest autoryzacja transakcji dokonywanych kartą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Gdy płacisz kartą, w procesie autoryzacji terminal łączy się z centrum autoryzacyjnym i sprawdza autentyczność Twojej karty, jej danych, tego czy karta nie została zastrzeżona lub skradziona oraz czy posiadasz dostatecznie dużo środków na koncie, by dokonać płatności. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, transakcja zostaje autoryzowana, co jest równoznaczne z zezwoleniem na dokonanie płatności kartą. Dokonanie autoryzacji jest również potwierdzeniem, jakie sprzedawca dostaje od Banku - wystawcy karty, że ten zapłaci za Twoje zakupy. Jeśli terminal nie może połączyć się z centrum autoryzacyjnym, wówczas nie dojdzie do autoryzacji i Twoja płatność zostanie odrzucona. Dzieje się tak np. gdy w sklepie nastąpi awaria terminala.

4. Czy sklep może odmówić mi przyjęcia płatności kartą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Sklep nie może odmówić Ci przyjęcia karty jeśli ma podpisaną umowę z centrum autoryzacyjnym. Takie sklepy mają na drzwiach, bądź w innym widocznym miejscu oznakowania informujące, że honorują płatności kartami. Sklep ma wtedy obowiązek przyjmować płatności kartami.

5. Czy za płatność kartą w sklepie zostanie mi pobrana dodatkowa opłata?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nie. W Polsce sprzedawcy zobowiązują się w umowach z centrami rozliczeniowymi do niepobierania żadnych dodatkowych opłat za płacenie kartą. Jeśli sprzedawca będzie od Ciebie żądał dodatkowej opłaty, zrezygnuj z zakupu i poinformuj o tym centrum rozliczeniowe, które go obsługuje. W innych krajach jest podobnie. Tylko w niektórych państwach pozwolono sprzedawcom przerzucać koszty prowizji na Klientów.

6. Czy korzystanie z karty jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystanie z karty jest bezpieczne. Pamiętaj tylko o przestrzeganiu kilku prostych zasad.
    Po pierwsze, uważaj by Twój kod PIN nie dostał się w ręce osób niepowołanych (nigdy nie podawaj swojego numeru PIN sprzedawcy czy innej obcej osobie). Chroń też numer karty i dane na niej zawarte. Po drugie, chroń samą kartę. Jeśli nie nosisz jej przy sobie to powinieneś wiedzieć gdzie się znajduje, tak byś mógł szybko zauważyć jej ewentualne zniknięcie. Po trzecie, dokonując transakcji w sklepie, nigdy nie trać swojej karty z oczu. Jeśli sprzedawca stwierdzi, że terminal znajduje się na zapleczu, to idź tam razem z nim. 
    I po czwarte, jeśli zgubisz kartę lub jeśli zostanie Ci skradziona, jak najszybciej ją zastrzeż (dzwoniąc na numer 52 34 99 494).

7. Czy płacenie kartą w internecie jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli chcesz bezpiecznie używać karty do transakcji internetowych, pamiętaj o kilku ważnych zasadach:
    • Nie kupuj w mało znanych sklepach internetowych, szczególnie gdy cena wydaje się
    podejrzanie niska.
    • Nigdy nie wpisuj kodu PIN swojej karty w celu potwierdzenia operacji.
    • Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z regulaminem sklepu.
    • Płacąc za zakupy internetowe, korzystaj z własnego komputera, na którym jest zainstalowany
    i zaktualizowany program antywirusowy.
    • Nigdy nie udostępniaj karty osobom trzecim – kartą powinna posługiwać się wyłącznie osoba,dla której karta została wydana

8. Kto może otrzymać kartę płatniczą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Kartę płatniczą może otrzymać każda osoba posiadająca konto osobiste w Banku Pocztowym. Jeśli jesteś pełnomocnikiem konta, także możesz otrzymać kartę, pod warunkiem, że właściciel konta zawnioskuję o nią dla Ciebie.

9. W których bankomatach mogę wypłacić pieniądze bez prowizji?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeśli posiadasz Pocztowe Konto Bez Ograniczeń możesz wypłacać gotówkę bezpłatnie ze wszystkich bankomatów w Polsce (a za jedyne 5 zł miesięcznie dodatkowo na całym świecie).

    Jeśli posiadasz Bliskie Konto Pocztowe gotówkę można wypłacać bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie w ramach abonamentu za 5 zł miesięcznie.

    Klienci posiadający Pocztowe Konto ZawszeDarmowePocztowe Konto StandardPocztowe Konto Nestor i Pocztowe Konto Plus mogą bez żadnej prowizji wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych logo Planet Cash. Za wypłatę z bankomatów innych sieci Bank pobierze każdorazowo opłatę w wysokości 5 zł. Jeśli chcesz wypłacać gotówkę bez opłat we wszystkich bankomatach w kraju i za granicą skorzystaj z oferty abonamentu – o szczegóły zapytaj w placówce Banku lub Poczty lub przez Infolinię (801 100 500 lub 52 349 94 99).

10. Czym jest 3-D Secure?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Standard 3-D Secure został stworzony z myślą o zapewnieniu lepszych zabezpieczeń i dodatkowego uwierzytelniania płatności kartami podczas zakupów w sklepach internetowych. Klient dokonując płatności kartą w sklepie oznaczonym symbolem „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”; zostanie poproszony o dodatkowe zatwierdzenie transakcji kodem autoryzacji, wysłanym SMS-em pod numer telefonu zarejestrowanym w banku.

    Korzystanie z usługi 3-D Secure jest bardzo proste - wymaga jedynie podania kodu – a dzięki temu Klient zyskuje:

    · bezpłatne dodatkowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie
    · możliwość płacenia kartą w sklepach internetowych, które przyjmują płatności tylko z usługą 3-D Secure 
    · wygodę usługa jest aktywna już po wydaniu karty.

11. W jaki sposób mogę aktywować kartę?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aktywacji karty możesz dokonać w następujący sposób: 

    • w systemie bankowości internetowej Pocztowy24
    • placówce banku i Poczty Polskiej
    • dzwoniąc na infolinię Banku pod numer 801 100 500

    Pierwsza transakcja musi być przeprowadzona z użyciem kodu PIN (nie może to być transakcja dokonywana na odległość -internetowa-  lub zbliżeniowa).

12. Na czym polega Program UratujęCię?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Program UratujeCie jest programem indywidualnym w ramach Mastercard Priceless Specials. Pozwala na zbieranie punktów u ponad 70 Partnerów Programu oraz automatyczna  zamianę ich na złotówki przekazane dla Caritas Polska (340 punktów= 5 zł).

13. Jaki jest cel pomocy z udziałem Caritas?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Przekazane wsparcie finansowe do Caritas jest przeznaczone na pomoc potrzebującym w ramach akcji charytatywnych prowadzonych przez Caritas Polska  w serwisie croudfundingowym o nazwie : uratujecie.pl

14. Od kiedy mogę korzystać z karty Mastercard z logo Caritas i zbierać punkty w Programie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Kartę możesz zamówić od 1 kwietnia br. Po otrzymaniu PINu i aktywacji karty możesz dokonywać transakcji przy jej użyciu. Wszystkie transakcje bezgotówkowe (w tym internetowe) są punktowane. Jednak najwięcej punktów zbierasz u Partnerów Programu. Przystąpienie do programu Uratuję Cię i zbieranie punktów w ramach tego programu możliwe jest od 1 kwietania 2019 r.

15. Jak zbierać punkty w Programie? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Punkty można zbierać dokonując transakcji bezgotówkowych (także internetowych) przy użyciu karty Mastercard z logo Caritas. Najwyżej punktowane są transakcje dokonane u Partnerów Programu Mastercard Priceless Specials. 

16. Jak dowiem się ile punktów zebrałam/em w Programie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Informacja o ilości zebranych punktów będzie dostępna po zalogowaniu się na stronie Programu: mastercard.pl/priceless oraz poprzez kontakt z  Centrum Obsługi Klienta Banku w Programie ( logowanie i kontakt na stronie mastercard.pl/ priceless w zakładce Bank Pocztowy). Możesz też wejść na stronę programu : www.loyaltygateway.com/rewards/phoenix/Bank_Pocztowy_Caritas, zaloguj się i sprawdź ilość zebranych punktów oraz przekazane wsparcie (cegiełka dla Caritas).

17. Jakie transakcje nie są zaliczane w Programie? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nie zdobywasz punktów za dokonanie przelewów między rachunkami, wypłat gotówkowych ani transakcji hazardowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Regulaminie Programu.

18. Kiedy punkty są dodawane do mojego rachunku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Punkty są dodawane do Twojego rachunku w Programie na bieżąco. Jednak przetworzenie transakcji w systemie może zająć do pięciu tygodni więc punkty nie zawsze pojawią się od razu po dokonaniu zakupu.

19. Co określają zasady przechowywania danych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Zasady te określają domyślne okresy przechowywania punktów i historii transakcji gromadzonych na serwerach programu.

20. Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat przechowywania danych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o zapoznanie się z Polityka Prywatności Priceless Specials lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta Programu.

pokaż więcej
zwiń
 

Spis treści

Dokumenty

  •  

    Opłaty i prowizje(.www)

  •  

    Regulamin wydawania i używania kart płatniczych do rachunku - obowiązuje od 27.09.2019 r.(.pdf)

  •  

    Regulamin wydawania i używania kart płatniczych do rachunku - obowiązuje do 26.09.2019 r. (.pdf)

  •  

    Regulamin wydawania i używania kart płatniczych do rachunku - obowiązuje do 13.09.2019 r.(.pdf)

  •  

    Stawki interchange dla kart Mastercard(.www)

  •  

    Regulamin Priceless Specials od 1.08.2019 r.(.pdf)

  •  

    Regulamin Priceless Specials do 31.07.2019 r.(.pdf)

  •  

    Polityka Prywatności (.pdf)

  •  

    Zasady funkcjonowania kart Mastercard z logo Caritas (.pdf)