Wirtualna karta do konta - bezpieczna, ekologiczna i e-commerce'owa

Karta wirtualna zapewni Ci natychmiastowy dostęp do rachunku. Dane karty są dostępne w bankowości elektronicznej tuż po złożeniu wniosku. PIN nadajesz sam w bankowości elektronicznej. I już możesz korzystać z karty! Szczególne bezpieczeństwo zapewni bezpłatny pakiet ubezpieczeń, a dodatkowe korzyści Program Mastercard Bezcenne Chwile.

Dlaczego warto
mieć wirtualną kartę

  • brak opłaty za wydanie karty,
  • możesz z niej korzystać natychmiast po zamówieniu,
  • bezpiecznie zapłacisz nią w internecie,
  • łatwo ją dodasz do portfela cyfrowego w telefonie, tablecie czy zegarku, do wyboru masz Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Xiaomi Pay,
  • szybko i wygodnie zapłacisz nią zbliżeniowo za zakupy,
  • możesz bezpłatnie wypłacać nią pieniądze na całym świecie, wszędzie tam gdzie urządzenie realizuje wypłaty zbliżeniowe,
  • za użytkowanie karty zapłacisz tylko 4,99 zł miesięcznie,

Bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online:

  • od utraty zakupów – w wyniku kradzieży, pożaru, zalania do kwoty 6000 zł, w ciągu 30 dni od zakupu,
  • przedłużona gwarancja o 1 rok na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne (np. smartfon), dotyczy produktów do kwoty 6000 zł,
  • gwarancja najniższej ceny - zwrot równowartości różnicy między kwotą zapłaconą za towar a niższą ceną identycznego produktu w ciągu 30 dni od zakupu do kwoty 2000 zł. Minimalna różnica w cenie to 200 zł,
  • więcej informacji o ubezpieczeniu zakupów znajdziesz tutaj.

Pamiętaj! Aby korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia, kartę musisz zarejestrować na tej stronie. Ubezpieczenie należy odnawiać co 12 m-cy, otrzymasz mail przypominający o włączeniu ubezpieczenia na kolejny rok.

Sprawdź Szczegółowe Warunki Ubezpieczenia

Bezpieczena karta, bezpieczne zakupy:

  • samodzielnie zarządzaj limitami na swojej karcie – zgodnie z potrzebami możesz obniżać i podwyższać limity, zrobisz to online w bankowości internetowej lub mobilnej, co dodatkowo zwiększa Twoje bezpieczeństwo w sieci,
  • korzystaj z procedury chargeback – nawet w przypadku nieudanych zakupów jesteś zabezpieczony, nie tylko pakietem ubezpieczeń, ale też procedurą chargeback. To nic innego jak procedura reklamacyjna inicjowana przez Bank, ale po otrzymaniu zgłoszenia od klienta korzystającego z karty płatniczej,
  • karty wirtualnej nie można zgubić – dane karty są zawsze dostępne po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej,

Limity dzienne dla karty

Sprawdź, jakie limity dzienne ma Twoja karta. Limity możesz samodzielnie zmienić w bankowości, dzwoniąc na naszą Infolinię lub w placówce Banku.

Mastercard® Bezcenne® Chwile

Mastercard® Bezcenne® Chwile to program dla posiadaczy kart płatniczych Mastercard

 

W ramach programu Mastercard® Bezcenne® Chwile zbierasz punkty podczas codziennych zakupów (w tym internetowych) wszędzie, a u partnerów programu otrzymujesz ich jeszcze więcej!

Jak zamówić kartę?

Aby otrzymać kartę, należy mieć konto w Banku Pocztowym. Niebawem będzie też można złożyć wniosek o otwarcie konta razem z kartą wirtualną.

Wypełnij wniosek:

przez telefon

52 3499 499 Użyj numeru telefonu

w placówce

Znajdź placówkę
Jak to działa?

Bezpieczne płatności kartą w internecie

Sprawdź, co możesz zrobić, by Twoje zakupy online z użyciem karty płatniczej były bezpieczne.

Zadbaj o bezpieczeństwo

Autoryzacja 3D Secure

3D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami w internecie. Dokonując płatności kartą w sklepie oznaczonym symbolem Mastercard ID Check, zostaniesz poproszony o zalogowanie do bankowości w celu potwierdzenia transakcji.

Więcej o autoryzacji 3D Securena temat: Autoryzacja 3D Secure

Przeczytaj na Blogu

KiedyDoSklepu.pl

Narzędzie od Mastercard, które pomoże zaplanować najlepszy czas na wyprawę do sklepu by uniknąć tłumu kupujących i zrobić zakupy bezpiecznie www.kiedydosklepu.pl

Pytania i odpowiedzi

1. Jak zastrzec kartę?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeśli utracisz swoją kartę niezwłocznie zadzwoń pod numer 52 349 94 94 i zastrzeż kartę.
    Także w bankowości internetowej możesz zdalnie zastrzec swoją kartę debetową. Opcja dostępna jest w szczegółach wybranej karty debetowej. Każdą operację zastrzegania karty należy potwierdzić kodem SMS.

    Pamiętaj, że zastrzeżenie karty debetowej jest operacją nieodwracalną - aby ponownie korzystać z karty po zastrzeżeniu, konieczne jest zamówienie nowej karty. Podczas operacji zastrzegania karty, należy również wskazać powód jej zastrzeżenia: kradzież, zgubienie czy zatrzymanie karty w bankomacie. Masz również do wyboru opcję zamówienia nowej karty w miejsce zastrzeżonej.

2. Czym jest PIN i czy jest zapisany na mojej karcie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • PIN to Twój osobisty numer identyfikacyjny służący do potwierdzania transakcji dokonywanych przez Ciebie kartą. Z reguły składa się on z 4 cyfr. Ważne jest, żebyś szczególnie chronił kod PIN i pilnował, by nikt postronny nie wszedł w jego posiadanie. Najlepiej żebyś go zapamiętał, a nie zapisywał. Zabezpieczy Cię to przed możliwością poznania kodu przez potencjalnego złodzieja. W żadnym wypadku nie powinieneś trzymać zapisanego kodu PIN wraz z kartą. Jeśli już wolisz zapisać PIN, bo boisz się, że możesz go zapomnieć, zrób to w sposób zakodowany. To zwiększy bezpieczeństwo posługiwania się kartą. PIN oczywiście nie jest zapisany na pasku magnetycznym karty.

3. Co to jest autoryzacja transakcji dokonywanych kartą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Gdy płacisz kartą, w procesie autoryzacji terminal łączy się z centrum autoryzacyjnym i sprawdza autentyczność Twojej karty, jej danych, tego czy karta nie została zastrzeżona lub skradziona oraz czy posiadasz dostatecznie dużo środków na koncie, by dokonać płatności. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, transakcja zostaje autoryzowana, co jest równoznaczne z zezwoleniem na dokonanie płatności kartą. Dokonanie autoryzacji jest również potwierdzeniem, jakie sprzedawca dostaje od Banku - wystawcy karty, że ten zapłaci za Twoje zakupy. Jeśli terminal nie może połączyć się z centrum autoryzacyjnym, wówczas nie dojdzie do autoryzacji i Twoja płatność zostanie odrzucona. Dzieje się tak np. gdy w sklepie nastąpi awaria terminala.

4. Czy sklep może odmówić mi przyjęcia płatności kartą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Sklep nie może odmówić Ci przyjęcia karty jeśli ma podpisaną umowę z centrum autoryzacyjnym. Takie sklepy mają na drzwiach, bądź w innym widocznym miejscu oznakowania informujące, że honorują płatności kartami. Sklep ma wtedy obowiązek przyjmować płatności kartami.

5. Czy za płatność kartą w sklepie zostanie mi pobrana dodatkowa opłata?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nie. W Polsce sprzedawcy zobowiązują się w umowach z centrami rozliczeniowymi do niepobierania żadnych dodatkowych opłat za płacenie kartą. Jeśli sprzedawca będzie od Ciebie żądał dodatkowej opłaty, zrezygnuj z zakupu i poinformuj o tym centrum rozliczeniowe, które go obsługuje. W innych krajach jest podobnie. Tylko w niektórych państwach pozwolono sprzedawcom przerzucać koszty prowizji na Klientów.

6. Czy korzystanie z karty jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystanie z karty jest bezpieczne. Pamiętaj tylko o przestrzeganiu kilku prostych zasad.
    Po pierwsze, uważaj by Twój kod PIN nie dostał się w ręce osób niepowołanych (nigdy nie podawaj swojego numeru PIN sprzedawcy czy innej obcej osobie). Chroń też numer karty i dane na niej zawarte. Po drugie, chroń samą kartę. Jeśli nie nosisz jej przy sobie to powinieneś wiedzieć gdzie się znajduje, tak byś mógł szybko zauważyć jej ewentualne zniknięcie. Po trzecie, dokonując transakcji w sklepie, nigdy nie trać swojej karty z oczu. Jeśli sprzedawca stwierdzi, że terminal znajduje się na zapleczu, to idź tam razem z nim.
    I po czwarte, jeśli zgubisz kartę lub jeśli zostanie Ci skradziona, jak najszybciej ją zastrzeż (dzwoniąc na numer 52 3499 494).

7. Czy płacenie kartą w internecie jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli chcesz bezpiecznie używać karty do transakcji internetowych, pamiętaj o kilku ważnych zasadach:
    • Nie kupuj w mało znanych sklepach internetowych, szczególnie gdy cena wydaje się
    podejrzanie niska.
    • Nigdy nie wpisuj kodu PIN swojej karty w celu potwierdzenia operacji.
    • Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z regulaminem sklepu.
    • Płacąc za zakupy internetowe, korzystaj z własnego komputera, na którym jest zainstalowany
    i zaktualizowany program antywirusowy.
    • Nigdy nie udostępniaj karty osobom trzecim – kartą powinna posługiwać się wyłącznie osoba,dla której karta została wydana

8. Kto może otrzymać kartę płatniczą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Kartę płatniczą może otrzymać każda osoba posiadająca konto osobiste w Banku Pocztowym. Jeśli jesteś pełnomocnikiem konta, także możesz otrzymać kartę, pod warunkiem, że właściciel konta zawnioskuję o nią dla Ciebie.

9. W których bankomatach mogę wypłacić pieniądze bez prowizji?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Bezpłatnie wypłacisz środki z konta we wszystkich bankomatach w Polsce i na świecie, pod warunkiem, że karta wirtualna jest dodana do portfela cyfrowego, a bankomat posiada funkcję wypłat zbliżeniowych.

     

10. Czym jest 3-D Secure?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Standard 3-D Secure został stworzony z myślą o zapewnieniu lepszych zabezpieczeń i dodatkowego uwierzytelniania płatności kartami podczas zakupów w sklepach internetowych. Klient dokonując płatności kartą w sklepie oznaczonym symbolem „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”; zostanie poproszony o dodatkowe zatwierdzenie transakcji kodem autoryzacji, wysłanym SMS-em pod numer telefonu zarejestrowanym w banku.

    Korzystanie z usługi 3-D Secure jest bardzo proste - wymaga jedynie podania kodu – a dzięki temu Klient zyskuje:

    · bezpłatne dodatkowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie
    · możliwość płacenia kartą w sklepach internetowych, które przyjmują płatności tylko z usługą 3-D Secure
    · wygodę usługa jest aktywna już po wydaniu karty.

11. W jaki sposób mogę aktywować kartę?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aktywacji karty możesz dokonać w następujący sposób: 

    • w systemie bankowości internetowej Pocztowy24
    • placówce Banku i Poczty Polskiej
    • dzwoniąc na infolinię Banku pod numer 52 3499 494

    Pierwsza transakcja musi być przeprowadzona z użyciem kodu PIN (nie może to być transakcja dokonywana na odległość, tj. internetowa lub zbliżeniowa.

12. Jak zbierać punkty w Programie Mastercard® Priceless Specials?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Punkty zbierasz podczas codziennych zakupów (w tym internetowych) wszędzie, a szczególnie u partnerów programu otrzymasz ich najwięcej!

13. Jak dowiem się ile punktów zebrałam/em w Programie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
14. Jakie transakcje nie są zaliczane w Programie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nie zdobywasz punktów z tytułu przelewów między rachunkami, wypłat gotówkowych kartą ani transakcji hazardowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Regulaminie Programu.

15. Kiedy punkty są dodawane do mojego rachunku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Punkty są dodawane do Twojego rachunku w Programie na bieżąco. Jednak przetworzenie transakcji w systemie może zająć do pięciu tygodni więc punkty nie zawsze pojawią się od razu po dokonaniu zakupu.

16. Co określają zasady przechowywania danych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Zasady te określają domyślne okresy przechowywania punktów i historii transakcji gromadzonych w ramach Programu.

17. Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat przechowywania danych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o zapoznanie się z Polityką Prywatności Priceless Specials lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta Programu.

pokaż więcej
zwiń
 

Spis treści

Tabele i dokumenty

  •  

    Opłaty i prowizje(.www)

  •  

    Regulamin wydawania i używania kart płatniczych do rachunku(.www)

  •  

    Stawki interchange dla kart Mastercard(.www)

  •  

    Polityka Prywatności(.pdf)

  •  

    Regulamin Priceless Specials od 22.05.2021 r(.pdf)