Wygodnie wpłacasz, wypłacasz, opłacasz

Mamy dla Ciebie Konto ZawszeDarmowe – z nim bez opłat wpłacasz i wypłacasz swoje pieniądze na każdej Poczcie i w placówkach Banku. Bezpłatnie otrzymujesz kartę do konta. Bez prowizji pobierasz gotówkę z blisko 5 000 bankomatów. Bieżące rachunki wygodnie opłacasz przez internet w Pocztowy24. Korzystasz z wyższego oprocentowania lokat, specjalnej oferty ubezpieczeń oraz zniżek na usługi pocztowe.
Możesz złożyć wniosek o świadczenie wychowawcze w ramach Programu Rodzina 500+

Na Poczcie, w Banku
i bankomacie

  • bez opłat wpłacasz i wypłacasz gotówkę na każdej Poczcie
    i w placówkach Banku
  • za darmo wypłacasz pieniądze z blisko 5 000 bankomatów
  • gotówkę do domu przyniesie Ci listonosz

Przez internet

  • masz stały dostęp do swojego konta przez Pocztowy24
  • o dowolnej porze sprawdzasz stan i historię konta
  • wygodnie opłacasz rachunki i robisz darmowe przelewy

Możesz więcej

  • cieszysz się wyższym oprocentowaniem na lokatach
  • korzystasz ze specjalnego pakietu ubezpieczeń
  • masz zniżki na usługi pocztowe

Ile to kosztuje

U nas zasady są proste i czytelne!

0 zł

za otwarcie i prowadzenie konta

0 zł

za wpłaty i wypłaty na Poczcie i w placówkach Banku

0 zł

za wypłaty z blisko 5 000 bankomatów w Polsce

0 zł

za bankowość internetową

Dodatkowo zyskujesz

  •  

    10% zwrotu wydatków na zakup znaczków, nadanie listów lub paczekwięcej

  •  

    Tańsze ubezpieczenia OC, AC, NNW, Bezpieczny Domwięcej

  •  

    Możliwość zlecenia dostarczenia pieniędzy z konta przez listonosza więcej

  •  

    Program "Nieograniczone korzyści" w Koncie ZawszeDarmowymwięcej

  •  

    Możliwość wykonywania przelewów natychmiastowychwięcej

Jak otworzyć konto

To proste. Przygotuj dowód osobisty i złóż wniosek o otwarcie rachunku.

Otwórz konto, jak Ci wygodnie:

przez internet

Złóż wniosek

przez telefon

801 100 500  lub  (52) 34 99 499Użyj numeru telefonu

w placówce

Znajdź placówkę

lub poproś listonosza o wniosek o otwarcie konta

Jak to działa?

Spis treści

Pytania i odpowiedzi

1. Jakich dokumentów potrzebuję, by otworzyć konto osobiste w Banku Pocztowym? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • By założyć u nas konto osobiste wystarczy Ci dowód osobisty. Jeśli nie masz polskiego obywatelstwa, poprosimy Cię o okazanie paszportu zagranicznego. Jeśli na stałe mieszkasz poza Unią Europejską, wymaganym dokumentem będzie karta pobytu.

2. Czy mogę otworzyć konto wspólnie z inną osobą? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Tak, możesz być jedynym właścicielem konta lub założyć je razem z drugą pełnoletnią osobą. Współposiadaczem konta może być także osoba, która ukończyła 13 lat, jeżeli zakłada konto ze swoim przedstawicielem ustawowym, którym zwykle jest rodzic. Współposiadacz konta powinien pochodzić z tego samego kraju. W każdym momencie możesz też ustanowić Pełnomocnika do dysponowania środkami zgromadzonymi na koncie.

3. W jaki sposób będę otrzymywał wyciągi z konta bankowego? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W trosce o środowisko, dajemy Ci możliwość otrzymywania wyciągu elektronicznego. Wysyłany jest on na Twój adres e-mail lub jest udostępniany w bankowości internetowej Pocztowy24. Oczywiście możesz też otrzymywać tradycyjne, papierowe wyciągi wysyłane pocztą.

4. Co powinienem zrobić, jeśli zapomnę numeru konta? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeśli zapomnisz, jaki masz numer konta wystarczy, że wyślesz ze swojego telefonu SMS ze specjalną komendą. W natychmiastowej odpowiedzi od Banku otrzymasz wiadomość z numerem swojego konta.

    Treść SMSa zbuduj wg następującego schematu: [nrb][przerwa][identyfikatorSMS konta] i wyślij pod numer 661 100 500. Jeśli posiadasz tylko jedno konto wystarczy, że wpiszesz "nrb".

    Możesz również zadzwonić na Infolinię: 801 100 500 lub (52) 34 99 499, zgłosić się do najbliższej placówki Banku, Poczty lub sprawdzić numer bezpośrednio w serwisie Pocztowy24.

5. Jak mam zgłosić do Banku zmianę adresu lub numeru telefonu? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W prosty sposób możesz sam zaktualizować dane w serwisie internetowym Pocztowy24 lub zadzwonić na Infolinię: 801 100 500, (52) 34 99 499. Zmiany dokonasz również w każdej placówce Banku i Poczty.

6. Ile zapłacę za prowadzenie konta osobistego? Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Opłata za prowadzenie Konta ZawszeDarmowego wynosi 0 zł. Jeżeli posiadasz u nas Konto Standard lub Nestor i nie masz karty płatniczej do rachunku, za prowadzenie konta zapłacisz miesięcznie 5 zł.

pokaż więcej
zwiń
 

Poradniki

Tabele i dokumenty

  •  

    Regulamin prowadzenia i otwierania rachunków (.pdf)

  •  

    Tabela oprocentowania(.www)

  •  

    Taryfa opłat i prowizji (.www)