W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 24.06.2022, od godz. 23:00 do soboty 25.06.2022, maksymalnie do godz. 03:00 oraz od niedzieli 26.06.2022 od godz. 00:00 do 02:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz Infolinii.

 

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

 

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:

  • Płatności mobilne BLIK • Płatności Pay-By-Link
  • Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
  • Automatyczne płatności za autostrady Autopay
  • Doładowania telefonu na kartę
  • Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
  • Wnioski o karty debetowe
  • Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
  • Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl

 

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
24.06.2022 (piątek) od godz. 23:00 25.06.2022 (sobota) max. do godz. 03:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy

  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)

  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych

  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

 

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
26.06.2022 (niedziela) od godz. 00:00 26.06.2022 (niedziela) max. do godz. 02:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy

  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)

  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych

  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

 

Za niedogodności przepraszamy.