przez internet
Pocztowy Collect – prosta identyfikacja masowych płatności
-
usługa ta pozwoli Twojej firmie usprawnić księgowanie wpłat od kontrahentów, którymi są osoby fizyczne bądź prawne.
-
Pocztowy Collect przeznaczony jest do obsługi wpłat z tytułu abonamentu, czynszu, opłat za media, faktur za systematyczne dostawy.
-
Identyfikacja masowych płatności znajduje zastosowanie w instytucjach różnej wielkości – od największych operatorów telekomunikacyjnych, przez spółki komunalne, hurtownie po wspólnoty mieszkaniowe.
-
Pocztowy Collect wykorzystuje tzw. rachunki wirtualne, które Klient generuje w oparciu o przyznany identyfikator
-
każdy kontrahent Klienta (np. Abonent sieci komórkowej, lokator) otrzymuje od Klienta "własny" numer rachunku wirtualnego, na który ma wpłacać (abonament, czynsz).
Jakie daje korzyści
-
redukcja kosztów administracyjnych, oszczędność czasu i pracy kadr
-
elektroniczne przetwarzanie transakcji – dostosowanie formatu plików zawierających informacje
o transakcjach do wymogów systemu finansowo-księgowego Klienta -
dostęp do przeglądarki służącej do wyszukiwania, grupowania, raportowania, wizualizacji dokumentów rozliczeniowych (narzędzie zawiera także aktualną bazę teleadresową urzędów pocztowych, niezbędną przy wyjaśnianiu reklamacji)
Wpłaty otwarte – wpłaty w placówkach
Poczty i Banku
-
Wpłaty Otwarte są usługą realizowaną wspólnie z Pocztą Polską,
-
usługa umożliwia dokonywanie wpłat gotówkowych w sieci placówek Poczty Polskiej i Banku na rachunki Klienta, na atrakcyjnych warunkach cenowych.
-
istnieje możliwość zastosowania podziału opłaty na część uiszczaną przez wpłacających oraz pokrywaną przez Klienta.
Jakie daje korzyści
-
sprawna obsługa wpłat w największej w kraju sieci placówek kasowych Poczty
-
oszczędność kosztów własnych przyjmowania i identyfikacji wpłat
-
kompleksowa obsługa - od przyjęcia gotówki, poprzez identyfikację danych o płatności,
aż do przekazania ich na rachunki bankowe -
możliwość wpłat na rachunki bieżące, pomocnicze i wirtualne, udostępnione poprzez usługę Pocztowy Collect
Wpłaty zamknięte – bezpieczne wpłaty w placówkach Poczty i Banku
-
Wpłaty zamknięte są usługą realizowaną wspólnie z Pocztą Polską,
-
polegają na obsłudze kasowej, umożliwiającej przyjmowanie wpłat gotówkowych Klientów w formie zamkniętej (w tzw. bezpiecznych kopertach) uporządkowanej lub nieuporządkowanej.
-
możesz też skorzystać z usług dodatkowych takich, jak przygotowywanie zasiłków gotówkowych dla Klienta, dostarczanie i odbiór gotówki w placówkach Poczty i Banku
Pocztowy Przelew Zbiorczy – szybka realizacja dużej ilości przelewów
-
Pocztowy Przelew Zbiorczy pozwala na realizację przez Bank dużej ilości przelewów kierowanych na rachunki złotowe w kraju, które Klient przekaże w pliku.
-
standardowo Bank realizuje przelewy w tym samym dniu roboczym, w którym odebrał prawidłowy plik oraz został zasilony odpowiedni rachunek lub we wskazanym przez Klienta innym dniu roboczym.
Jakie daje korzyści
-
obsługa walutowa zbiorczych zasileń wpływających na rachunek
-
indywidualny dobór usług i produktów dedykowanych efektywnym transferom pieniężnym
-
wsparcie technologiczne Banku gwarantujące uzyskanie odpowiednich parametrów realizacji transferów
-
obsługa realizacji wypłat złotówkowych w największej w kraju sieci placówek kasowych Poczty
oraz w placówkach Banku
Giro Płatność – wypłaty gotówkowe
-
Giro Płatność umożliwia wygodną wypłatę gotówki w PLN osobom wskazanym przez Klienta Banku
w placówkach Poczty oraz Banku Pocztowego na terenie całego kraju -
mogą to być wypłaty świadczeń ubezpieczeniowych, odszkodowań, pożyczek i kredytów, przekazów pieniężnych z zagranicy, pensji
-
wystarczy, że osoba upoważniona do odbioru środków okaże dowód osobisty oraz formularz wypłaty Giro Płatność lub przekaże szczegóły transakcji
Jak wnioskować
Wypełnij wniosek. Oddzwonimy do Ciebie, by umówić spotkanie, podczas którego nasz doradca zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy. O ofertę dla firm możesz także pytać w placówkach Banku lub kontaktując się bezpośrednio z naszym Specjalistą ds. produktów rozliczeniowych.

w placówce

bezpośrednio z Menadżerem ds. Klientów Kluczowych
Katarzyna Kucik: 724 662 750, e-mail: k.kucik@pocztowy.pl
bezpośrednio z Menadżerem ds. Klientów Rozliczeniowych
Marzena Kur: 519 045 282, e-mail: m.kur@pocztowy.pl
Transfer pieniężny MoneyGram
Bezpieczne międzynarodowe przekazy pieniężne odbierzesz szybko na każdej Poczcie
oraz w placówkach Banku Pocztowego.