Pocztowy Collect – prosta identyfikacja masowych płatności

  •  

    usługa ta pozwoli Twojej firmie usprawnić księgowanie wpłat od kontrahentów, którymi są osoby fizyczne bądź prawne

  •  

    Pocztowy Collect przeznaczony jest do obsługi wpłat z tytułu abonamentu, czynszu, opłat za media, faktur za systematyczne dostawy

  •  

    identyfikacja masowych płatności znajduje zastosowanie w instytucjach różnej wielkości – od największych operatorów telekomunikacyjnych, przez spółki komunalne, hurtownie po wspólnoty mieszkaniowe

  •  

    Pocztowy Collect wykorzystuje tzw. rachunki wirtualne, które Klient generuje w oparciu o przyznany identyfikator

  •  

    każdy kontrahent Klienta (np. Abonent sieci komórkowej, lokator) otrzymuje od Klienta "własny" numer rachunku wirtualnego, na który ma wpłacać (abonament, czynsz)

Jakie daje korzyści

  •  

    szybka i pewna informacja o płatnościach

  •  

    brak konieczności pracochłonnego, ręcznego księgowania

  •  

    redukcja kosztów administracyjnych, oszczędność czasu i pracy kadr

  •  

    możliwość wygodnego monitoringu należności

  •  

    sprawne rozpatrywanie reklamacji

  •  

    elektroniczne przetwarzanie transakcji – dostosowanie formatu plików zawierających informacje
    o transakcjach do wymogów systemu finansowo-księgowego Klienta

  •  

    dostęp do przeglądarki służącej do wyszukiwania, grupowania, raportowania, wizualizacji dokumentów rozliczeniowych (narzędzie zawiera także aktualną bazę teleadresową urzędów pocztowych, niezbędną przy wyjaśnianiu reklamacji)

Wpłaty otwarte – wpłaty w placówkach
Poczty i Banku

  •  

    Wpłaty Otwarte są usługą realizowaną wspólnie z Pocztą Polską

  •  

    usługa umożliwia dokonywanie wpłat gotówkowych w sieci placówek Poczty i Banku na rachunki Klienta, na konkurencyjnych warunkach cenowych

  •  

    istnieje możliwość zastosowania podziału opłaty na część uiszczaną przez wpłacających oraz pokrywaną przez Klienta

Jakie daje korzyści

  •  

    sprawna obsługa wpłat w największej w kraju sieci placówek kasowych Poczty

  •  

    elektroniczne rejestrowanie wpłat

  •  

    kontrola danych podczas rejestracji

  •  

    rzetelność operacji, terminowość i szybkość rozliczeń

  •  

    format informacji dopasowany do systemu księgowego

  •  

    oszczędność kosztów własnych przyjmowania i identyfikacji wpłat

  •  

    kompleksowa obsługa - od przyjęcia gotówki, poprzez identyfikację danych o płatności, aż do przekazania ich na rachunki bankowe

  •  

    możliwość wpłat na rachunki bieżące, pomocnicze i wirtualne, udostępnione poprzez usługę Pocztowy Collect

Wpłaty zamknięte – bezpieczne wpłaty w placówkach Poczty i Banku

  •  

    Wpłaty zamknięte są usługą realizowaną wspólnie z Pocztą Polską

  •  

    polegają na obsłudze kasowej, umożliwiającej przyjmowanie wpłat gotówkowych Klientów w formie zamkniętej (w tzw. bezpiecznych kopertach), uporządkowanej lub nieuporządkowanej

  •  

    sam wybierasz formę wpłaty gotówki

  •  

    możesz też skorzystać z usług dodatkowych takich, jak przygotowywanie zasiłków gotówkowych dla Klienta, dostarczanie i odbiór gotówki w placówkach Poczty i Banku

Jakie daje korzyści

  •  

    sprawna obsługa bezpiecznych wpłat w największej w kraju sieci placówek kasowych Poczty

  •  

    elektroniczne rejestrowanie wpłat

  •  

    rzetelność operacji, terminowość i szybkość rozliczeń

  •  

    oszczędność kosztów własnych przyjmowania i identyfikacji wpłat

  •  

    kompleksowa obsługa - od przyjęcia gotówki, poprzez identyfikację danych o płatności,
    aż do przekazania ich na rachunki bankowe

Spis treści

Jak wnioskować

Wypełnij wniosek. Oddzwonimy do Ciebie, by umówić spotkanie, podczas którego nasz doradca zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojej instytucji. O ofertę możesz także zapytać w placówkach Banku lub kontaktując się bezpośrednio z naszym Specjalistą ds. produktów rozliczeniowych.

Skontaktuj się z nami:

przez internet

Złóż wniosek

w placówce

Znajdź placówkę

bezpośrednio ze Specjalistą ds. produktów rozliczeniowych

 

Monika Sokołowska: 724 690 287, e-mail: m.sokolowska@pocztowy.pl

Użyj numeru telefonu
Jak to działa?

Tabele i dokumenty

  •  

    Tabela opłat i prowizji(.pdf)

  •  

    Wykaz dokumentów do otwarcia rachunku(.pdf)