O Banku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Banku Pocztowego

O Banku

Bank Pocztowy S.A. powstał w 1990 r. w Bydgoszczy.

Akcjonariuszami Banku Pocztowego S.A. są Poczta Polska S.A. (75% minus 10 akcji) oraz Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (25% plus 10 akcji).

Możesz się z nami skontaktować na wiele sposobów:

  • dzwoniąc pod numer Infolinii: 52 3499 499
  • klikając: Lubię to! na profilu Banku na Facebook’u
  • wysyłając e-mail na adres: informacja@pocztowy.pl
  • rozpoczynając czat online z doradcą na stronie www.pocztowy.pl
  • uzupełniając wniosek o kontakt z doradcą na stronie www.pocztowy.pl
  • odwiedzając jedną z placówek Banku, których listę znaleźć można tutaj
  • przesyłając korespondencję na adres Centrali Banku Pocztowego w Bydgoszczy, przy ul. Jagiellońskiej 17

W ofercie dla osób fizycznych oraz mikroprzedsiębiorstw (osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) dostępne są konta osobiste (tzw. ROR-y) i konta oszczędnościowe, lokaty terminowe, kredyty konsumpcyjne (w tym m.in: gotówkowe, kredyty odnawialne w ROR), kredyty hipoteczne (w tym: kredyty mieszkaniowe i pożyczki hipoteczne), karty kredytowe, produkty ubezpieczeniowe, produkty inwestycyjne i fundusze inwestycyjne. Klientom instytucjonalnym proponujemy: rachunki bieżące i inne produkty depozytowe, produkty kredytowe oraz usługi rozliczeniowe.

Dostępność do naszych usług finansowych masz w całej Polsce. To jeden z głównych atutów Banku Pocztowego. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą jesteśmy dostępni za pośrednictwem jednej z największych sieci placówek w Polsce liczącej około 4,7 tys. placówek pocztowych, w tym blisko 800 dedykowanych wyłącznie do sprzedaży produktów finansowych placówek bankowych, Mikrooddziałów oraz Poczty Polskiej Dystrybucja.

Aby otrzymać przelew z zagranicy, powinieneś podać nadawcy pełny numer Twojego rachunku - numer IBAN - składający się z 26 cyfr Twojego rachunku bankowego, poprzedzony literami PL. Nadawca przelewu może również poprosić Cię o kod SWIFT Banku Pocztowego. Jest on następujący: POCZPLP4.

Sesje przychodzące realizujemy po godz. 11.00, po godz. 15.00 oraz po godz. 17.30, natomiast sesje wychodzące realizowane są do godz. 8.00, do godz. 12.00 oraz do godz. 14.30.

chat z konsultantem