Korzyści usługi Polecony do skrzynki:

 

 

Adresowane do Ciebie przesyłki polecone mogą od razu trafić do Twojej skrzynki na listy. Dodatkowo otrzymasz bezpłatny SMS albo e-mail z informacją o otrzymaniu przesyki poleconej do skrzynki.

To takie proste:

  • Logujesz się do Pocztowy24 lub bankowości EnveloBanku i wypełniasz online prosty wniosek o Polecony do skrzynki.
  • Nie musisz iść na Pocztę, by potwierdzić swoje dane.
  • Usługa jest aktywowana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
  • Polecone są dostarczane od razu do Twojej skrzynki na listy.
  • O dostarczeniu przesyłki jesteś powiadamiany SMS-em lub mailem.

Usługa Polecony do skrzynki oferowana jest dzięki współpracy z Pocztą Polską.

Jak aktywować usługę:

 

ZŁÓŻ WNIOSEK ONLINE

 

 

Zaloguj się do Pocztowy24 albo do bankowości internetowej lub mobilnej EnveloBanku.

I w Markecie złóż elektroniczny wniosek o Polecony do skrzynki.

Podaj adres korespondencyjny, na który chcesz otrzymywac listy polecone.

 

ZATWIERDŹ WNIOSEK KODEM SMS

 

 

Zatwierdź wniosek kodem, który otrzymasz SMS-em na podany we wniosku nr telefonu.

Aktywacja usługi trwa do 3 dni roboczych.

Po aktywacji będziesz otrzymywać przesyłki polecone do skrzynki na listy.

 

ODBIERZ POLECONY ZE SKRZYNKI

 

 

Przesyłki polecone zostaną dostarczone bezpośrednio do Twojej skrzynki.

Zostaniesz o tym powiadomiony SMS-em lub mailem.

Odbierzesz je, kiedy Ci wygodnie. Bez potrzeby chodzenia na Pocztę.

Pytania i odpowiedzi

Czy usługa Polecony do skrzynki jest bezpłatna?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Za aktywację i korzystanie z usługi Polecony do skrzynki nie są pobierane opłaty.

Czy usługa dotyczy wszystkich przesyłek poleconych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeśli otrzymasz pocztą pisma dotyczące postępowania: karnego, cywilnego, sądowo-administracyjnego, administracyjnego, podatkowego oraz pisma w sprawie o naruszenie dyscypliny finansów publicznych, dostaniesz zawiadomienie o przesyłce w formie papierowego Awizo.

    Usługa nie obejmuje przesyłek poleconych z potwierdzeniem odbioru lub o kształtach/rozmiarach uniemożliwiających włożenie ich do skrzynki pocztowej. 

Czy muszę iść na Pocztę, by aktywować usługę?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nie musisz iść na Pocztę, by potwierdzać swoje dane i aktywować usługę. Wystarczy złożyć wniosek online w Pocztowy24 lub bankowości EnveloBanku i zatwierdzić wniosek kodem SMS, który otrzymasz na podany we wniosku nr telefonu komórkowego.

Mogę wskazać kilka adresów korespondencyjnych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby podać kilka adresów korespondencyjnych, wypełnij osobny wniosek online dla każdego adresu.

pokaż więcej
zwiń