WARTA dla Zdrowia

WARTA dla Zdrowia

Ubezpieczenia zdrowotne dla osób w wieku 55-75 lat


Produkt wycofany z oferty z dniem 01.08.2022 r. - pozostaje w obsłudze.

Jaki zakres ochrony obejmuje ubezpieczenie?

Ubezpieczenie przygotowane specjalnie dla klientów Banku Pocztowego, w wieku 55-75 lat (nieukończone) w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia. Celem ubezpieczenia jest zabezpieczenie finansowe w razie problemów ze zdrowiem tj. pobyt w szpitalu z powodu wypadku lub niezdolność do samodzielnej egzystencji oraz pomoc w formie usług, takich jak np. wizyta lekarza lub pielęgniarki czy transport medyczny.

Zawarcie umowy ubezpieczenia dokonywane jest na spotkaniu w placówce, bez konieczności wykonywania badań lekarskich.  Składka miesięczna to tylko 30 zł. Umowa zawierana jest na 1 rok i może być przedłużona na kolejny roczny okres ubezpieczenia, o ile ubezpieczony w dniu przedłużenia umowy ubezpieczenia nie ukończył 75. roku życia.

Korzyści ubezpieczenia

ico

Składka już od 30 zł miesięcznie

ico

Dodatkowa pomoc w ramach Pakietu Assistance Medyczny

ico

Zabezpieczenie finasowe dla osób w wieku 55-75 lat

Zakres ubezpieczenia

Zakres ubezpieczenia WARTA dla Zdrowia:

ZAKRS UBEZPIECZENIA
ŚWIADCZENIE

Niezdolność do samodzielnej

egzystencji

5 000 zł


Pobyt w szpitalu
w wyniku wypadku

(suma ubezpieczenia 15 000 zł)

od 1. do 14.
dnia pobytu
150 zł/dzień

od 15. dnia pobytu75 zł/dzień

pobyt na OIOM-ie1 000 zł
jednorazowo

Ubezpieczenie lekowe

(w związku z pobytem ubezpieczonego

w szpitalu w wyniku wypadku)

1 000 zł jednorazowo

(maksymalnie 3 wypłaty

w roku polisowym)


Śmierć ubezpieczonego 1 000 zł

ŚWIADCZENIA W FORMIE USŁUG

Pakiet Assistance Medyczny

w przypadku nagłej choroby lub wypadku

Organizacja i pokrycie kosztów

takich usług, jak np.: transport

medyczny, rehabilitacja, wizyta

lekarza/pielęgniarki, dostawa

sprzętu rehabilitacyjnego lub leków


Teleopieka Kardiologiczna

w przypadku nagłego zachorowania

kardiologicznego lub zaostrzenia

lub powikłania choroby przewlekłej

Zestaw EKG do zdalnego monitoringu
z jednoczesną analizą wyników przez lekarza dyżurnego

SKŁADKA

(miesięczna)

30 zł

Niezdolność do samodzielnej egzystencji

W przypadku gdy Twoje problemy ze zdrowiem nie pozwolą Ci na samodzielne wykonanie czynności życia codziennego, otrzymasz świadczenie w wysokości 5000 zł.  Warunkiem otrzymania świadczenia jest niemożność wykonania minimum trzech z pięciu czynności tj.: mycie, jedzenie, korzystanie z toalety, ubieranie się, samodzielne poruszanie się, oraz posiadanie orzeczenia na okres min. 12 miesięcy.


Pobyt w szpitalu z powodu wypadku

Jeżeli ulegniesz wypadkowi w wyniku którego trafisz do szpitala otrzymasz nawet 150 zł już za pierwszy dzień pobytu. Maksymalna wysokość świadczenia to 15 000 zł. Jeżeli podczas pobytu w szpitalu w wyniku wypadku trafisz na OIOM otrzymasz dodatkowo 1000 zł za pobyt na OIOM.


Ubezpieczenie lekowe

W razie pobytu w szpitalu z powodu wypadku, otrzymasz dodatkowe świadczenie w wysokości 1 000 zł.


Pomoc w ramach Pakietu Assistance Medyczny

W ramach ubezpieczenia możesz korzystać z dodatkowych świadczeń w formie usług. W razie nagłej choroby lub wypadku Warta zorganizuje i pokryje koszty np. transportu do szpitala lub innej placówki medycznej, rehabilitacji, wizyty lekarza lub pielęgniarki, dostawy leków lub sprzętu rehabilitacyjnego (w ramach limitów wskazanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia).

Dzięki takiej pomocy nie zawsze będziesz musiał korzystać z pomocy najbliższych.


Teleopieka kardiologiczna

W razie nagłej choroby kardiologicznej lub zaostrzenia / powikłania choroby przewlekłej możesz skorzystać ze zdalnego monitorowania Twojego serca. Polega to na tym, że otrzymasz zestaw EKG który będzie badał pracę Twojego serca oraz automatycznie przesyłał wyniki do analizy lekarza dyżurnego. Lekarz w razie potrzeby od razu wezwie pogotowie. 


Śmierć ubezpieczonego

W przypadku Twojej śmierci (tj. osoby ubezpieczonej), zostanie wypłacone świadczenie w wysokości 1000 zł wskazanej osobie uprawnionej.

Jak zgłosić szkodę?

W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem, wniosek o wypłatę świadczenia możesz zgłosić do WARTY za pomocą formularza na stronie www.warta.pl, dostępnego pod zakładką „zgłoś szkodę”.

W razie pytań zawsze możesz zadzwonić na Infolinię WARTY pod numer 502 308 308 (opłata według taryfy operatora).

Zgłaszanie zdarzenia

W przypadku śmierci osoby ubezpieczonej, wniosek składa osoba uprawniona.
Zgłaszając zdarzenie, wybierz „szkodę z TUnŻ WARTA S.A.”. System podpowie jakie dokumenty należy dołączyć i jakie dane podać.


Aby skorzystać z pomocy w ramach Pakietu Assistance Medyczny lub Teleopieki kardiologicznej zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty pod numer 502 308 308 (opłata według taryfy operatora) i wybierz „Pomoc Assistance” / „Assistance z ubezpieczeń na życie”. Konsultant po przyjęciu zgłoszenia zorganizuje odpowiednią pomoc, zgodnie z warunkami ubezpieczenia.

Pamiętaj, że dane takie jak numer polisy czy nazwę ubezpieczenia zawarte są na dokumencie, który otrzymasz przy zawarciu umowy w banku.

Gdzie zgłosić reklamację?

Reklamacje, w tym skargi i zażalenia, mogą być składane do ubezpieczyciela, tj. TUnŻ WARTA S.A.:

  • w formie pisemnej, na adres: skr. pocztowa 1013, 00-950 Warszawa 1;
  • w formie elektronicznej za pomocą formularza www.warta.pl/reklamacje;
  • telefonicznie pod nr 502 308 308;
  • w każdej jednostce ubezpieczyciela, na piśmie doręczonym osobiście lub w formie ustnej do protokołu;
  • u agenta w formie:
    • pisemnej – złożonej osobiście w oddziale banku w godzinach pracy oddziału, albo przesłanej na adres: Bank Pocztowy S.A. w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
    • ustnej – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w oddziale banku,
    • w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej banku, oraz na stronie www.pocztowy.pl, korzystając z formularza reklamacyjnego.

Tabele i dokumenty

chat z konsultantem