WARTA Moje Zdrowie

WARTA Moje Zdrowie

Ubezpieczenie zdrowotne dla osób w wieku 18-55 lat


Produkt wycofany z oferty z dniem 01.08.2022 r. - pozostaje w obsłudze.

Jaki zakres ochrony obejmuje ubezpieczenie?

Ubezpieczenie zapewniaja zabezpieczenie finansowe na wypadek poważnej choroby, przygotowane specjalnie dla klientów Banku Pocztowego w atrakcyjnej cenie – już od 20 zł miesięcznie.

 

Ubezpieczenie dostępne jest w 3 wariantach i skierowane jest do osób w wieku 18-55 lat (nieukończone) w dniu zawarcia umowy. Ochrona może trwać do rocznicy polisy po ukończeniu 59. r.ż. Zawarcie umowy ubezpieczenia dokonywane jest na spotkaniu w placówce, bez konieczności wykonywania badań lekarskich. 

Korzyści ubezpieczenia

ico

Składka już od 20 zł miesięcznie

ico

Trzy warianty ubezpieczenia do wyboru

ico

Zabezpieczenie finasowe dla osób w wieku 18-55 lat

Warianty ubezpieczenia

Trzy warianty ubezpieczenia

W zależności od oczekiwań, oraz swojego wieku, możesz wybrać jeden z 3 wariantów ubezpieczenia. Warianty różnią się wysokością świadczenia oraz składki. Umowa ubezpieczenia zawierana jest na okres 5 lat i może być przedłużona na kolejny 5-letni okres ubezpieczenia, o ile ubezpieczony w dniu przedłużenia umowy ubezpieczenia nie ukończył 55. roku życia.

Wysokość świadczenia wypłacanego w przypadku wystąpienia poważnego zachorowania

(nowotwór złośliwy; zawał serca; udar mózgu; choroba wieńcowa leczona operacyjnie; niewydolność nerek; przeszczep narządów; utrata mowy; utrata wzroku; utrata słuchu)

WIEK
WARIANT I
WARIANT 2
WARIANT 3
18-35 lat
(nieukończone)
70 000 zł100 000 zł175 000 zł
35-45 lat
(nieukończone)
25 000 zł40 000 zł65 000 zł

45-55 lat (nieukończone)

10 000 zł15 000 zł23 000 zł
SKŁADKA:
20 zł30 zł40 zł

W każdym wariancie wypłacane jest świadczenie wskazanej osobie uprawnionej, w przypadku śmierci osoby ubezpieczonej, w wysokości 1000 zł.

Poważne zachorowanie

Posiadając ubezpieczenie WARTA Moje Zdrowie, jeżeli zachorujesz na jedną z poważnych chorób objętych ochroną, otrzymasz świadczenie pieniężne we wskazanej wysokości. Poważne choroby objęte ochroną to: nowotwór złośliwy, zawał serca, udar mózgu, choroba wieńcowa leczona operacyjnie, niewydolność nerek, przeszczep narządów, utrata mowy, utrata wzroku, utrata słuchu.

Pieniądze z ubezpieczenia mogą ułatwić Ci leczenie, na przykład poprzez możliwość sfinansowania prywatnych wizyty czy badań lekarskich.  To także ważne zabezpieczenie budżetu domowego na czas ograniczonej aktywności zawodowej.

Śmierć ubezpieczonego

W przypadku Twojej śmierci (tj. osoby ubezpieczonej), zostanie wypłacone świadczenie w wysokości 1000 zł wskazanej osobie uprawnionej.

Jak zgłosić szkodę?

W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem, wniosek o wypłatę świadczenia możesz zgłosić do WARTY za pomocą formularza na stronie www.warta.pl, dostępnego pod zakładką „zgłoś szkodę”.

W razie pytań zawsze możesz zadzwonić na Infolinię WARTY pod numer 502 308 308 (opłata według taryfy operatora).

Zgłaszanie zdarzenia

W przypadku śmierci osoby ubezpieczonej, wniosek składa osoba uprawniona.

Zgłaszając zdarzenie, wybierz „szkodę z TUnŻ WARTA S.A.”. System podpowie jakie dokumenty należy dołączyć i jakie dane podać.


Aby skorzystać z pomocy w ramach Pakietu Assistance Medyczny lub Teleopieki kardiologicznej zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty pod numer 502 308 308 (opłata według taryfy operatora) i wybierz „Pomoc Assistance” / „Assistance z ubezpieczeń na życie”. Konsultant po przyjęciu zgłoszenia zorganizuje odpowiednią pomoc, zgodnie z warunkami ubezpieczenia.

Pamiętaj, że dane takie jak numer polisy czy nazwę ubezpieczenia zawarte są na dokumencie, który otrzymasz przy zawarciu umowy w banku.

Gdzie zgłosić reklamację?

Reklamacje, w tym skargi i zażalenia, mogą być składane do ubezpieczyciela, tj. TUnŻ WARTA S.A.:
  • w formie pisemnej, na adres: skr. pocztowa 1013, 00-950 Warszawa 1;
  • w formie elektronicznej za pomocą formularza www.warta.pl/reklamacje;
  • telefonicznie pod nr 502 308 308;
  • w każdej jednostce ubezpieczyciela, na piśmie doręczonym osobiście lub w formie ustnej do protokołu;
  • u agenta w formie:
    • pisemnej – złożonej osobiście w oddziale banku w godzinach pracy oddziału, albo przesłanej na adres: Bank Pocztowy S.A. w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
    • ustnej – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w oddziale banku,
    • w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej banku, oraz na stronie www.pocztowy.pl, korzystając z formularza reklamacyjnego.

chat z konsultantem