Informujemy, że z dniem 3 sierpnia 2020 roku Bank Pocztowy S.A. wprowadza zmiany w „Taryfie opłat i prowizji bankowych stosowanych przez Bank Pocztowy S.A. dla klientów instytucjonalnych” (zwanej dalej „Taryfą”).

 

Podwyższeniu ulegnie wysokość opłat za czynności i usługi oferowane przez Bank Pocztowy S.A. dla klientów instytucjonalnych wymienione poniżej:

  • prowadzenie rachunku/pakietu w PLN bądź innej walucie,
  • przelew natychmiastowy realizowany do innego banku,
  • wypłata gotówki z rachunku lokaty terminowej dokonywana w placówce Banku,
  • sporządzenie odpisu umowy ramowej/umowy gwarancji
  • przelew SWIFT,
  • sporządzenie aneksu na wniosek klienta,
  • opłata za kartę płatniczą do rachunku,
  • transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) poza terytoriom EOG,
  • wysłanie upomnienia/wezwania do zapłaty,
  • wystawianie zaświadczenia opinii bankowej na wniosek klienta,
  • usługi nietypowe nieprzewidziane w niniejsze Taryfie.

 

Podstawą prawną zmian w Taryfie jest § 30 ust. 9 pkt. 1) i pkt. 2) „Regulaminu prowadzenia rachunków bankowych oraz wydawania i używania kart płatniczych biznes dla Klientów instytucjonalnych w Banku Pocztowym S.A.”. (zwanego dalej „Regulaminem”)

 

Zgodnie z § 30 ust. 12 Regulaminu w przypadku braku akceptacji wprowadzanych zmian Taryfy mają Państwo prawo złożyć wypowiedzenie Umowy (z zachowaniem terminu wypowiedzenia) z jednoczesnym wyraźnym wskazaniem przyczyny wypowiedzenia, tj. określeniem zmiany Taryfy, która była przyczyną w/w decyzji. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy, o którym mowa powyżej, musi zostać złożone w terminie 10 dni od zamieszczenia Komunikatu na stronie internetowej Banku.