Identyfikacja na Infolinii Banku Pocztowego
-
1. Po uzyskaniu połączenia z Infolinią Banku Pocztowego - wybierz "1" jako Klient Banku
-
2. Wprowadź zgodnie z poleceniami lektora identyfikator (NIK*) i zatwierdź go kratką #.
-
3. Wprowadź 3 wybrane cyfry z hasła do usługi TELEKONTO*, o które poprosi lektor
WAŻNE! Jeżeli hasło, które posiadasz, jest jednorazowe (przesłane w formie wiadomości SMS z Banku), zostaniesz poproszony o jego zmianę na nowe - będzie ono niezbędne do kontaktu z Infolinią Banku w przyszłości.
-
4. Po usłyszeniu komunikatu o konieczności zmiany hasła, wprowadź swoje indywidualne hasło (6 dowolnych cyfr), oraz zatwierdź je kratką #.
-
5. Ponownie wprowadź Twoje indywidualne hasło (6 cyfr) w celu jego zapisania, oraz zatwierdź je kratką #.
-
6. Usłyszysz komunikat o poprawnie przeprowadzonej zmianie hasła.
* Jeżeli nie posiadasz numeru NIK lub hasła do usługi TELEKONTO - po uzyskaniu połączenia z Infolinią Banku Pocztowego, wybierz "0" i poczekaj na zgłoszenie się konsultanta.
Schemat Telefonicznego Serwisu Bankowego
-
1 Zastrzeżenie karty
-
2 Odblokowanie zajęć
-
3 Jeżeli jesteś naszym Klientem
-
1 Hasła dostępu
-
1 Zmiana hasła do Telekonta
-
2 Zablokowanie hasła do Telekonta
-
3 Zmiana hasła do bankowości internetowej
-
4 Zablokowanie hasła do bankowości internetowej
-
5 Odblokowanie dotychczasowego hasła do bankowości internetowej
-
6 Wysyłanie nowego hasła SMS do bankowości internetowej
-
-
2 Obsługa rachunków
-
1 Informacje o saldzie
-
2 Operacje i zlecenia
-
1 Informacje o ostatnich 10 operacjach
-
2 Informacje o zleceniach oczekujących i odrzuconych
-
-
3 Przelew z rachunku
-
1 Jeżeli znasz numer kontrahenta
-
2 Aby wybrać kontrahenta z listy
-
-
-
3 Obsługa kart
-
1 Aktywacja
-
2 Zastrzeżenie
-
-
4 Obsługa kredytów
-
5 Obsługa lokat
-
# Kolejna lokata
-
1 Powtórzenie informacji o lokacie
-
-
6 Bankowość internetowa
-
1 Pocztowy24
-
2 Pocztowy24 Biznes i Videotel
-
-
7 Fundusze Inwestycyjne/Kredyt hipoteczny
-
8 Rodo
-
-
4 Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą Banku Pocztowego
-
5 Bankowość internetowa
-
1 Pocztowy24
-
2 Pocztowy24 Biznes i Videotel
-
-
6 Fundusze inwestycyjne
-
7 Kredyt hipoteczny
-
0 Połączenie z Konsultantem
Porozmawiaj z nami przez Czat
Godziny pracy:
dni robocze: godz. 7.30 - 22.00,
soboty: godz. 8.00 - 18.00
Potrzebujesz informacji na temat tego, jak aktywować lub zastrzec kartę, jak udzielić pełnomocnictwa do rachunku czy jak korzystać z Pocztowy24 - zapytaj naszego konsultanta przez Czat. W celu uzyskania informacji na temat oferty Banku, prosimy o kontakt z nami poprzez Infolinię lub w placówce Banku.
Porozmawiaj z nami przez Infolinię
Godziny pracy:
dni robocze: godz. 7.30 - 22.00,
soboty: godz. 8.00 - 18.00
Infolinia Banku Pocztowego obsługiwana w języku ukraińskim.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
W soboty i niedziele - niedostępna.
Infolinia Kredytowa (dla osób zainteresowanych nowym kredytem)
do obsługi połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych. Opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora.
Napisz do nas
Jeśli masz pytania dotyczące obsługi naszych produktów, skorzystaj z formularza kontaktowego. W celu uzyskania informacji na temat oferty Banku oraz złożenia dyspozycji odnośnie posiadanych już produktów, prosimy o kontakt.
Reklamacje dotyczące wszelkich nieprawidłowości można zgłaszać pracownikom naszych oddziałów, operatorom Infolinii oraz pisemnie – wysyłając zgłoszenie w formie listu do centrali Banku w Bydgoszczy lub poprzez formularz.
Przed zgłoszeniem reklamacji zapoznaj sie z informacją na temat składania i rozpatrywania reklamacji w Banku Pocztowym S.A.
Drogi Kliencie, w celu odblokowania środków zajętych przez komornika, złóż wniosek w bankowości elektronicznej:
1. Pocztowy24 - https://online.pocztowy.pl
2. aplikacji mobilnej Pocztowy.
Zaloguj się do wybranej bankowości. W aplikacji Pocztowy oraz bankowości elektronicznej Pocztowy24 wybierz z menu Market, a następnie wyszukaj Zajęcia egzekucyjne – Wniosek o odblokowanie środków.
Więcej informacji w sprawie zajęcia egzekucyjnego
W pozostałych sprawach dotyczących zajęć, prosimy o kontakt z Infolinią Banku.
Dane adresowe
Podstawowym adresem korespondencyjnym Banku jest adres Centrali Banku Pocztowego w Bydgoszczy
Centrala w Bydgoszczy
(adres do korespondencji)
Bank Pocztowy S.A.
ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz


Szukasz placówki, bankomatu?
Mamy około 4,7 tys. Placówek
w których wypłacisz pieniądze