Kontakt

Formularz kontaktowy

Opisz nam swoją sprawę.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej 
jak to możliwe w celu jej rozwiązania.

Wypełnij formularz

lub wyślij e-mail na adres:

Czat z konsultantem

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

Czynny teraz

Porozmawiajmy na Messengerze

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

Czynny teraz

Infolinia sprzedażowa

52 3499 599

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

Czynny teraz

Infolinia ogólna

52 3499 499

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

Czynny teraz

Zastrzeż kartę

W celu zastrzeżenia karty prosimy o kontakt pod podanym niżej numerem telefonu:

52 3499 494

Czynne całą dobę

Numer do obsługi połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych 
i zagranicznych. Opłata za połączenie zgodna z taryfą.

Dane adresowe Banku

Adres do korespondencji

Podstawowym adresem korespondencyjnym Banku jest adres Centrali Banku Pocztowego 
w Bydgoszczy.

Centrala w Bydgoszczy

Bank Pocztowy S.A.
ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz

Pokaż na mapie

Biuro w Warszawie

Bank Pocztowy S.A.
ul. Puławska 111 B, 02-707 Warszawa

Pokaż na mapie

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Jeśli posiadasz NIK i hasło do bankowości telefonicznej zadzwoń na Infolinię Banku Pocztowego pod numer 523 499 499, jeśli jesteś Klientem Banku, zawsze wybierz „1 ”:

1. Samodzielnie odblokuj hasło w systemie automatycznym IVR. Wystarczy, że wybierzesz cyfrę „1 ” z Menu Głównego i potwierdzisz swoją tożsamość w IVR poprzez podanie 8-cyfrowego Numeru Klienta i hasła do bankowości telefonicznej. Jeśli dane będą poprawne, zostaniesz skierowany do Menu dla Klienta Zidentyfikowanego. Wybierz opcję „1” Odblokowanie lub zmiana hasła do bankowości internetowej i telefonicznej – dzięki której odblokujesz, zablokujesz lub nadasz hasło do bankowości internetowej lub

2. Poproś o pomoc Konsultanta. Wystarczy, że wybierzesz cyfrę „1 ” z Menu Głównego i potwierdzisz swoją tożsamość w IVR poprzez podanie 8-cyfrowego Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK) i hasła do bankowości telefonicznej. Jeśli chcesz połączyć się z Konsultantem, wybierz ”0”.

Jeśli nie posiadasz NIK lub hasła do bankowości telefonicznej:

1. Możesz udać się do Placówki Banku lub Placówki Poczty Polskiej z dowodem osobistym, Pracownik odblokuje Twoją bankowość internetową. Poproś przy okazji o wydanie hasła do bankowości telefonicznej i zmień je na własne w ciągu godziny – może przydać się w przyszłości.

2. Możesz zadzwonić na Infolinię i połączyć się z Konsultantemprzez wybór cyfry "1" a następnie „2 ” z Menu Głównego. Konsultant przekaże Ci NIK, wyśle też hasło do bankowości telefonicznej, a następnie przekieruje Cię do IVR, w którym należy wykonać dwa działania:

  • zmienić hasło z SMSa na własne,
  • samodzielnie odblokować bankowość internetową lub połączyć się z Konsultantem.

Do przeglądania serwisu pocztowy.pl rekomendowane są następujące przeglądarki internetowe:

  • Google Chrome (wersja 101 lub nowsza)
  • Mozilla Firefox (wersja 100 lub nowsza)
  • Microsoft Edge (wersja 102 lub nowsza)
  • Safari (wersja 15 lub nowsza)
  • Opera (wersja 87 lub nowsza)

Udając się do Placówki Banku lub Poczty, w celu np. wypłaty środków z rachunku lub wykonania przelewu okazujesz dokument tożsamości, w oparciu o który pracownik weryfikuje Twoją tożsamość. W przypadku kontaktu z Konsultantem infolinii do potwierdzenia Twojej tożsamości służy NIK (8-cyfrowy Numer Identyfikacyjny Klienta) i hasło do bankowości telefonicznej.

Jeśli w systemie IVR, podasz dane do weryfikacji tożsamości, czyli NIK i hasło do bankowości telefonicznej, nie będziesz osobą anonimową:

  1. Będziesz mógł samodzielnie (wybór opcji „1 ”), w menu Odblokowanie lub zmiana hasła do bankowości internetowej i telefonicznej zmienić, odblokować, zablokować lub nadać hasło do bankowości internetowej, a w opcji OBSŁUGA RACHUNKÓW, wykonać przelew na kontrahenta zdefiniowanego lub sprawdzić saldo rachunku
  2. Konsultant (wybór opcji "0” – połączenie z Konsultantem) będzie mógł wykonać dyspozycję na rachunku, gdyż w ten sposób otrzyma dostęp do Twojego konta. Możesz teraz, w trakcie rozmowy, zlecić wykonanie np. przelewu, sprawdzenie salda lub odblokowanie bankowości internetowej.
W sytuacji, gdy nie dokonasz weryfikacji tożsamości, Konsultant może jedynie odpowiedzieć na Twoje pytania, ale nie przekaże Ci informacji o sytuacji na rachunku, ponieważ nie będzie miał dostępu do Twojego konta.

Bez identyfikacji, jeśli zadzwonisz pod numer 52 3499 499, możesz zapytać o funkcjonalność usług i produktów, które już posiadasz lub zapytać o nowy produkt. Dodatkowo, bez NIK i hasła do bankowości telefonicznej, zastrzeżesz kartę lub dowód osobisty, złożysz reklamację.

Jeśli nie posiadasz lub zapomniałeś tych danych, masz możliwość uzyskania ich na kilka sposobów:

  1. Jeśli korzystasz z bankowości elektronicznej – oznacza to, że posiadasz NIK (logujesz się nim do aplikacji Banku na stronie www), hasło do bankowości telefonicznej możesz zamówić samodzielnie w zakładce „Ustawienia”, następnie w sekcji „Zamów hasło do bankowości telefonicznej”. Otrzymane hasło możesz zmienić samodzielnie. Zadzwoń do Banku, samodzielnie dokonaj zmiany w systemie IVR i postępuj zgodnie z poleceniami lektora.
  2. Udaj się do Placówki Banku lub Poczty Polskiej – pracownik udostępni Ci te dane. Zabierz ze sobą dowód osobisty. – pracownik udostępni Ci te dane. Zabierz ze sobą dowód osobisty.
  3. Zadzwoń na Infolinię  - Konsultant przekaże Ci numer NIK oraz wyśle hasło SMSem bądź zleci wysyłkę listem. Otrzymane hasło trzeba będzie zmienić na własne. Od chwili, gdy to zrobisz – możesz dzwonić do Banku i zrealizować większość swoich dyspozycji.

W celu odblokowania środków zajętych przez komornika, złóż wniosek w bankowości elektronicznej:

1. Pocztowy24 - https://online.pocztowy.pl

2. aplikacji mobilnej Pocztowy.

Zaloguj się do wybranej bankowości. W aplikacji Pocztowy oraz bankowości elektronicznej Pocztowy24 wybierz z menu Market, a następnie wyszukaj Zajęcia egzekucyjne – Wniosek o odblokowanie środków

W pozostałych sprawach dotyczących zajęć, prosimy o kontakt z Infolinią Banku.

Ważne informacje odnośnie zajęć komorniczych oraz wniosku odblokowanie środków znajdziesz tutaj >>

Upewnij się, że masz aktywny dostęp do bankowości internetowej nowy Pocztowy24.

 ETAP I - Pobranie aplikacji

1. Przejdź do urządzenia, na którym chciałbyś mieć zainstalowaną aplikację.

2. Pobierz aplikację Pocztowy ze sklepu App Store lub Google Play.

3. Zainstaluj ją na swoim telefonie, włącz aplikację i naciśnij przycisk Aktywuj.

 
ETAP II - Aktywacja. Postępuj zgodnie z poleceniami widocznymi na ekranie:

1. Podaj swój NIK (numer, którym logujesz się do bankowości internetowej) i wybierz przycisk Dalej.

 Na Twój nr telefonu podany w Banku otrzymasz sms z kodem do aktywacji aplikacji.

1. Wpisz go w widoczne na ekranie pole i wciśnij Zatwierdź.

2. Nadaj nazwę swojego urządzenia mobilnego, na którym będziesz korzystać z aplikacji Pocztowy. Wciśnij Zatwierdź.

ETAP III - Zaloguj się do nowej bankowości internetowej Pocztowy24:

1. Wejdź w Ustawienia, a następnie w sekcję Zarządzania urządzeniami.

2. Znajdź swoje urządzenie mobilne i aktywuj je nadając mu kod PIN (kod PIN posłuży Ci też do logowania się w przyszłości do aplikacji).

3. Zatwierdź PIN kodem sms, który otrzymasz na swój telefon komórkowy.

ETAP IV - Przejdź teraz do aplikacji mobilnej Pocztowy i zaloguj się za pomocą ustalonego przez Ciebie kodu PIN. Teraz możesz korzystać z funkcjonalności aplikacji.

By założyć u nas konto osobiste wystarczy Ci dowód osobisty. Jeśli nie masz polskiego obywatelstwa, poprosimy Cię o okazanie paszportu zagranicznego. Jeśli na stałe mieszkasz poza Unią Europejską, wymaganym dokumentem będzie karta pobytu.

Korzystanie z Pocztowy24 jest bezpieczne, jeżeli stosujesz kilka podstawowych zasad bezpieczeństwa w Sieci. Ważne też jest to, w jaki sposób przechowujesz wszystkie narzędzia używane w systemie bankowości internetowej (NIK, hasło, plik i hasło do certyfikatu lub telefon i kartę SIM). Twój komputer powinien być zabezpieczony zgodnie z zaleceniami producenta systemu, posiadać zainstalowany program antywirusowy z aktualnymi bazami wirusów. Pamiętaj też, żeby system, przeglądarka i aplikacja Java były aktualizowane na bieżąco. Uważaj na komputery publiczne, dostępne na przykład w kafejkach internetowych – nie polecamy logowania się do bankowości z tego typu komputerów. Przy każdym połączeniu z bankowością internetową upewnij się, że połączenie nawiązane pomiędzy komputerem, a serwerem Banku jest szyfrowane. Wówczas adres rozpoczyna się od https:// Ikona zamkniętej kłódki jest graficznym potwierdzeniem połączenia szyfrowanego.

Reklamacje dotyczące wszelkich nieprawidłowości można zgłaszać pracownikom naszych oddziałów, operatorom Infolinii oraz pisemnie – wysyłając zgłoszenie w formie listu do centrali Banku w Bydgoszczy lub poprzez formularz kontaktowy.

Przed zgłoszeniem reklamacji zapoznaj się z informacją na temat składania i rozpatrywania reklamacji w Banku Pocztowym S.A.>>.

Zgłoś reklamację za pomocą formularza

Wypełnij formularz

Formularz kontaktowy

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Załącznik został dodany

Dodaj załącznik do wiadomości - kliknij lub przeciągnij tutaj

jpg, png, tiff lub pdf o rozmiarze nie większym niż 2MB

Administratorem danych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie wynikającym z treści zgód i w celu dowodowym (archiwalnym). Wyrażone zgody mogą być w każdym czasie odwołane. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej odwołaniem – poznaj pełną treść obowiązku informacyjnego.

OK

Dziękujemy za wysłanie formularza kontaktowego.

W ciągu 48 godzin przekażemy informację w wiadomości e-mail lub zadzwonimy do Ciebie. Potwierdzenie złożenia formularza wysłaliśmy na podany adres e-mail. Sprawdź skrzynkę odbiorczą, a jeśli nie ma w niej wiadomości zajrzyj do folderu oferta, promocje, spam.


Zapraszamy również do kontaktu poprzez:

· Mail na adres informacja@pocztowy.pl

· Czat dostępny na stronie Banku

· Telefon (+48) 52 3499 499

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 22:00 oraz w sobotę od godziny 08:00 do 18:00.

Porozmawiaj z nami przez Infolinię

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

czynne teraz

Opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora. 

Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu "Infolinia Banku Pocztowego. Dzień dobry".

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

czynne teraz

Opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora. 

Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu "Infolinia Banku Pocztowego. Dzień dobry".

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 9.00 - 17.00
soboty: nieczynne

czynne teraz

Opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora. 

Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu "Infolinia Banku Pocztowego. Dzień dobry".

Godziny pracy:

dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 18.00

czynne teraz

Opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora. 

Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu "Infolinia Banku Pocztowego. Dzień dobry".

Zgłoś reklamację

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole

Jeśli wpiszesz adres email inny, niż zarejestrowany w Banku, odpowiedź prześlemy listownie na adres korespondencyjny.

Odpowiedź chcę otrzymać:
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Załącznik został dodany

Dodaj załącznik do wiadomości - kliknij lub przeciągnij tutaj

jpg, png, tiff lub pdf o rozmiarze nie większym niż 2MB

Administratorem danych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie wynikającym z treści zgód i w celu dowodowym (archiwalnym). Wyrażone zgody mogą być w każdym czasie odwołane. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej odwołaniem – poznaj pełną treść obowiązku informacyjnego.

OK

Dziękujemy za wysłanie formularza kontaktowego.

W ciągu 48 godzin przekażemy informację w wiadomości e-mail lub zadzwonimy do Ciebie. Potwierdzenie złożenia formularza wysłaliśmy na podany adres e-mail. Sprawdź skrzynkę odbiorczą, a jeśli nie ma w niej wiadomości zajrzyj do folderu oferta, promocje, spam.


Zapraszamy również do kontaktu poprzez:

· Mail na adres informacja@pocztowy.pl

· Czat dostępny na stronie Banku

· Telefon (+48) 52 3499 499

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 22:00 oraz w sobotę od godziny 08:00 do 18:00.

chat z konsultantem