Informacje 

Identyfikacja na Infolinii Banku Pocztowego

 
  • 1. Po uzyskaniu połączenia z Infolinią Banku Pocztowego - wybierz "1" jako Klient Banku

  • 2. Wprowadź zgodnie z poleceniami lektora identyfikator (NIK*) i zatwierdź go kratką #.

  • 3. Wprowadź 3 wybrane cyfry z hasła do usługi TELEKONTO*, o które poprosi lektor 

     

    WAŻNE! Jeżeli hasło, które posiadasz, jest jednorazowe (przesłane w formie wiadomości SMS z Banku), zostaniesz poproszony o jego zmianę na nowe - będzie ono niezbędne do kontaktu z Infolinią Banku w przyszłości.

  • 4. Po usłyszeniu komunikatu o konieczności zmiany hasła, wprowadź swoje indywidualne hasło (6 dowolnych cyfr), oraz zatwierdź je kratką #

  • 5. Ponownie wprowadź Twoje indywidualne hasło (6 cyfr) w celu jego zapisania, oraz zatwierdź je kratką #.

  • 6. Usłyszysz komunikat o poprawnie przeprowadzonej zmianie hasła.

* Jeżeli nie posiadasz numeru NIK lub hasła do usługi TELEKONTO - po uzyskaniu połączenia z Infolinią Banku Pocztowego, wybierz "0" i poczekaj na zgłoszenie się konsultanta.

Schemat Telefonicznego Serwisu Bankowego

 
  • 1 Jeżeli jesteś naszym Klientem

     
    • 1 Hasła dostępu

       
      • 1 Zmiana hasła do Telekonta

      • 2 Zablokowanie hasła do Telekonta

      • 3 Zmiana hasła do bankowości internetowej

      • 4 Zablokowanie hasła do bankowości internetowej

      • 5 Odblokowanie dotychczasowego hasła do bankowości internetowej

      • 6 Wysyłanie nowego hasła SMS do bankowości internetowej

    • 2 Obsługa rachunków

       
      • 1 Informacje o saldzie

      • 2 Operacje i zlecenia

         
        • 1 Informacje o ostatnich 10 operacjach

        • 2 Informacje o zleceniach oczekujących i odrzuconych

      • 3 Przelew z rachunku

         
        • 1 Jeżeli znasz numer kontrahenta

        • 2 Aby wybrać kontrahenta z listy

    • 3 Obsługa kart

       
      • 1 Aktywacja

      • 2 Zastrzeżenie

    • 4 Obsługa kredytów

    • 5 Obsługa lokat

       
      • # Kolejna lokata

      • 1 Powtórzenie informacji o lokacie

    • 6 Bankowość internetowa

       
      • 1 Pocztowy24

      • 2 Pocztowy24 Biznes i Videotel

    • 7 Fundusze Inwestycyjne

    • 8 Ustawa o wsparciu

  • 2 Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą Banku

  • 3 Zastrzeżenie karty

  • 5 Program Rodzina 500+

  • 6 Bankowość internetowa

     
    • 1 Pocztowy24

    • 2 Pocztowy24 Biznes i Videotel

  • 7 Fundusze inwestycyjne

  • 8 Ustawa o wsparciu

  • 0 Połączenie z Konsultantem

Porozmawiaj z nami

Napisz do nas

Dane adresowe

Podstawowym adresem korespondencyjnym Banku jest adres Centrali Banku Pocztowego w Bydgoszczy

Centrala w Bydgoszczy

Bank Pocztowy S.A.

ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz

tel. 52 349 91 00

Poszukaj na mapie

Centrala w Warszawie

Bank Pocztowy S.A.

ul. Puławska 111 B, 02-707 Warszawa

tel. 22 328 75 00

Poszukaj na mapie

Szukasz placówki, bankomatu?

Mamy 4,6 tys. placówek
i 5000 bankomatów

Znajdź w okolicy