Porozmawiaj z nami

Infolinia Banku

Godziny pracy:
dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 16.00

Teraz nieczynne
tel. 801 100 500
Numer do obsługi połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych. Opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej 
tel. 52 34 99 499
Obsługa połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych. Opłata za połączenie zgodna z taryfą Operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu "Witamy w Banku Pocztowym...".
bank.pocztowy
bank.pocztowy

Kontakt z dowolnego komputera z dostępem do sieci Internet w kraju i za granicą.

Rozwiń

 

Zwiń

 

Konsultanci są dostępni:
dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: 8.00 - 16.00
 
Połączenia wykonywane za pośrednictwem Skype
są automatycznie przekierowywane na Infolinię Banku.
Wiadomości głosowe pozostawiane przez Klientów na poczcie głosowej Skype nie są obsługiwane przez pracowników Banku. W przypadku braku możliwości połączenia przez Skype prosimy o ponowną próbę połączenia po upływie kilku minut.

Jak dokonać identyfikacji na infolinii

 

Zastrzeganie kart
Czynne całą dobę
Czynne całą dobę
tel. 52 34 99 494
Numer do obsługi połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych. Opłata za połączenie zgodna z taryfą.

Czat z konsultantem

Godziny pracy:
dni robocze: godz. 7.30 - 22.00
soboty: godz. 8.00 - 16.00

Teraz nieczynne

Potrzebujesz informacji na temat tego, jak aktywować lub zastrzec kartę, jak udzielić pełnomocnictwa do rachunku czy jak korzystać z Pocztowy24 lub PocztowySMS - zapytaj naszego konsultanta przez Czat. W celu uzyskania informacji na temat oferty Banku, prosimy o kontakt z nami poprzez Infolinię lub w placówce Banku.

Napisz do nas

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania dotyczące obsługi naszych produktów, skorzystaj z formularza kontaktowego. W celu uzyskania informacji na temat oferty Banku oraz złożenia dyspozycji odnośnie posiadanych już produktów, prosimy o kontakt


Wyślij e-mail

Zadaj pytanie, wysyłając e-maila na adres informacja@pocztowy.pl.


Zgłoś reklamację

Reklamacje dotyczące wszelkich nieprawidłowości można zgłaszać pracownikom naszych oddziałów, operatorom Infolinii oraz pisemnie – wysyłając zgłoszenie w formie listu do centrali Banku w Bydgoszczy lub poprzez formularz.
Przed zgłoszeniem reklamacji zapoznaj sie z zasadami rozpatrywania reklamacji w Banku Pocztowym.

Dane adresowe

Podstawowym adresem korespondencyjnym Banku jest adres Centrali Banku Pocztowego w Bydgoszczy

Centrala w Bydgoszczy

Bank Pocztowy S.A.

ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz

tel. 52 349 91 00

Poszukaj na mapie

Centrala w Warszawie

Bank Pocztowy S.A.

ul. Puławska 111 B, 02-707 Warszawa

tel. 22 328 75 00

Poszukaj na mapie

Szukasz placówki, bankomatu?

Mamy 4,6 tys. placówek
i 5000 bankomatów

Znajdź w okolicy