Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

23 grudnia 2025

W dniu 31.12.2025 (środa) od  godz.19:00 do 01.01.2026 (czwartek) maksymalnie do godz. 10:00 w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne następujące usługi:

  • Płatności mobilne BLIK
  • Płatności Pay-By-Link
  • Płatności MoneyGram,
  • Płatności kartą w Internecie z uwierzytelnieniem 3DSecure, zamawianie kart, przypisywanie kart do portfeli zewnętrznych Google Pay, Garmin Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay
  • Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
  • Automatyczne płatności za autostrady Autopay
  • Doładowania telefonu na kartę
  • Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
  • Wnioski o karty debetowe
  • Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
  • Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl
  • Obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej.

Ustalono następujące godziny obsługiwania zleceń przelewów 31 grudnia 2025 r.:

  • Przelewy zwykłe wychodzące (sesje Elixir) zostaną obsłużone tego samego dnia pod warunkiem zlecenia i zaksięgowania ich do 12:45. Przelewy przychodzące zostaną obsłużone z sesji I i II z uwagi na ograniczenie Krajowej Izby Rozliczeniowej do dwóch sesji.
  • Przelewy SEPA zlecone do 13:00 przez Klientów oraz przychodzące w sesjach I, II, III zostaną obsłużone tego samego dnia.
  • Przelewy SWIFT wychodzące i przychodzące otrzymane do 12:00, zostaną zrealizowane tego samego dnia.
  • Przelewy wychodzące za pośrednictwem systemu Sorbnet zostaną obsłużone pod warunkiem ich złożenia i zaksięgowania 31 grudnia do 14:30. Przelewy przychodzące zostaną obsłużone tego samego dnia.

Przelewy, które nie zmieszczą się w ramy czasowe, zostaną obsłużone następnego dnia roboczego, czyli 2 stycznia 2026 r​.

Za niedogodności przepraszamy.

Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OdDoUsługi, których dotyczy przerwa

31.12.2025 (środa) od godz. 19:00

01.01.2026 (czwartek) max. do godz. 10:00

  • przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 Detal (online.pocztowy.pl) i Bankowości Mobilnej Pocztowy
  • przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej dla klientów instytucjonalnych Pocztowy24 Biznes (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

31.12.2025 (środa) od godz. 19:00

01.01.2026 (czwartek) przez cały dzień

  • niedostępność Infolinii spowodowana pracami oraz dniem wolnym od pracy