Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

14 listopada 2023

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od soboty 18.11.2023, od godz. 22:00, do niedzieli 19.11.2023, maksymalnie do godz. 00:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług bankowości internetowej i mobilnej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych, nie będą dostępne usługi takie jak:

  • Płatności mobilne BLIK
  • Płatności Pay-By-Link
  • Płatności MoneyGram w bankowości internetowej i mobilnej
  • Przelewy wychodzące i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
  • Automatyczne płatności za autostrady Autopay
  • Doładowania telefonu na kartę
  • Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
  • Wnioski o karty debetowe
  • Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku

OdDoUsługi, których dotyczy przerwa
18.11.2023 (sobota) od godz. 22:0019.11.2023 (niedziela) do godz. 00:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy

Za niedogodności przepraszamy.

chat z konsultantem