Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

7 grudnia 2023

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 8.12.2023, od godz. 22:30, do soboty 9.12.2023, maksymalnie do godz. 07:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:

  • Płatności mobilne BLIK
  • Płatności Pay-By-Link
  • Płatności MoneyGram
  • Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
  • Automatyczne płatności za autostrady Autopay
  • Doładowania telefonu na kartę
  • Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
  • Wnioski o karty debetowe
  • Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
  • Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl

Obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej.

Za niedogodności przepraszamy.


OdDoUsługi, których dotyczy przerwa
8.12.2023 (piątek) od godziny 22:309.12.2023 (sobota) max do godziny 07:30
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o Konto w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

chat z konsultantem