Z MoneyGram w łatwy i bezpieczny sposób zrealizujesz zagraniczne przekazy pieniężne w korzystnej cenie. W każdej Placówce Poczty i Banku możesz wysłać przekazy do ponad 200
krajów i terytoriów, jak również możesz odebrać nadane przekazy. Dzięki współpracy Banku i MoneyGram możesz korzystać z ponad 350 000
punktów zlokalizowanych w różnych miejscach na świecie, gdzie zawsze
szybko i wygodnie nadasz lub odbierzesz swój przekaz pieniężny.

MoneyGram
Szybkie wypłaty i wpłaty zagraniczne.
Co to za usługa
Dlaczego warto
Bezpieczeństwo
MoneyGram zapewnia swoim Klientom
bezpieczeństwo przekazu pieniężnego już od 1940 roku. Unikalny Numer
Referencyjny przekazu gwarantuje, że pieniądze wypłacane są wyłącznie
osobie do tego upoważnionej, po okazaniu przez nią dokumentu tożsamości.
Szybkość
Większość przekazów realizowanych jest w ciągu kilku minut.
Dostępność
Rozbudowana sieć ponad 350 000
placówek na całym świecie umożliwia bezpieczne odbieranie i przesyłanie
pieniędzy. MoneyGram dba o to, aby każdy przekaz był zrealizowany w korzystnej cenie. Ponadto wszystkie pobierane przez MoneyGram opłaty są przejrzyste i czytelne. Dzięki temu od samego początku masz pewność, jaka kwota zostanie doręczona.
Prostota
Przekazywanie i odbieranie pieniędzy jest proste i nie wymaga posiadania konta w banku. Transakcje MoneyGram w Banku Pocztowym i Poczcie Polskiej realizowane są w polskiej walucie.
Przekazywanie i odbieranie pieniędzy jest proste i nie wymaga posiadania konta w banku. Transakcje MoneyGram w Banku Pocztowym i Poczcie Polskiej realizowane są w polskiej walucie.
Jak to działa?
Jak nadać przekaz pieniężny:
Online
Zaloguj się do bankowości online.pocztowy.pl podając NIK i hasło. Wypełnij dane odbiorcy, wpisz wszystkie detale zlecanej transakcji, zaakceptuj ją kodem SMS. W kolejnym SMS-ie otrzymasz numer referencyjny transakcji, który przekaż odbiorcy. Pieniądze mogą dotrzeć na miejsce nawet w 10 minut! W godzinach pracy agenta i z zastrzeżeniem lokalnych przepisów.
W placówce
Udaj się do najbliższej Placówki Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej, pamiętaj o przyniesieniu dokumentu tożsamości oraz danych odbiorcy. Konieczne będzie przedstawienie ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość, tj. w przypadku rezydentów – paszport polski lub dowód osobisty, w przypadku nierezydentów – paszport zagraniczny, karta stałego pobytu, dowód osobisty z kraju Unii Europejskiej. Przekaż przedstawicielowi Banku lub Poczty ustnie wszelkie detale transakcji, zweryfikuj poprawność danych na wydrukowanym dokumencie, opłać przekaz, a następnie odbierz numer referencyjny transakcji. Podaj odbiorcy numer referencyjny przekazu. Pieniądze mogą dotrzeć na miejsce nawet w 10 minut! W godzinach pracy agenta i z zastrzeżeniem lokalnych przepisów.
Jak odebrać przekaz pieniężny:
Online
Zaloguj się do bankowości online.pocztowy.pl podając NIK i hasło. Wpisz numer referencyjny i kraj nadania przekazu. Wskaż rachunek, na który mają wpłynąć środki z przekazu. Uzupełnij wszystkie wymagane pola i zaakceptuj odbiór kodem SMS. Pieniądze zostaną zaksięgowane na wskazanym przez Ciebie rachunku.
W placówce
Zanotuj numer przekazu, który otrzymasz od nadawcy. Udaj się do najbliższej Placówki Banku Pocztowego lub Poczty. Pamiętaj o numerze referencyjnym przekazu oraz dokumencie tożsamości. Konieczne będzie przedstawienie ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość. W przypadku rezydentów – paszport polski lub dowód osobisty, w przypadku nierezydentów – paszport zagraniczny. Przedstawiciel naszego Banku lub Poczty sprawdzi Twoje dane, zweryfikuje transakcję oraz wypłaci Twoje pieniądze.