Logowanie Face ID

Logowanie Face ID

Loguj się do aplikacji Pocztowy i zatwierdzaj przelewy metodą rozpoznania twarzy

Otwórz konto

Jak to działa?

Zarządzaj finansami swoim spojrzeniem

Dajemy Ci możliwość szybkiego logowania i autoryzacji operacji za pomocą technologii Face ID

  • Skanujesz swoją twarz, patrząc w aparat telefonu i zyskujesz bezpieczny dostęp do Banku przez aplikację
  • Nie musisz już wpisywać 6-cyfrowego kodu PIN, by się zalogować
  • Jednym spojrzeniem w aparat telefonu autoryzujesz przelewy do 1000 zł w aplikacji mobilnej

Jak włączyć Face ID

Aby korzystać  z autoryzacji Face ID w aplikacji mobilnej banku, zdefiniuj mapę swojej twarzy na telefonie.

Zaloguj się do aplikacji mobilnej Pocztowy, w Ustawieniach w zakładce Logowanie i autoryzacja włącz Autoryzację Face ID.

Zaznacz w Ustawieniach czy Face ID ma Ci służyć tylko do logowania czy także do autoryzacji przelewów do 1000 zł.

Wybrane ustawienia zatwierdź kodem PIN, który do tej pory służył Ci do logowania i autoryzacji w apilkacji mobilnej.

Jak działa mapa twarzy?

Technologia rozpoznawania twarzy Face ID oparta jest na działaniu aparatów TrueDepth, które przez analizę ponad 30 000 niewidzialnych punktów twarzy, tworzą szczegółową mapę jej głębi.

Dzięki temu Face ID jest w stanie rozpoznać użytkownika pomimo niewielkich zmian w jego wyglądzie (makijaż, rosnący zarost, nakrycie głowy, okulary słoneczne) i zaktualizować mapę twarzy. Technologiczne zaawansowanie aparatu TrueDepth pozwala na korzystanie z autoryzacji Face ID nawet w całkowitej ciemności.

Jeśli podczas korzystania z aplikacji Pocztowy, aparat miałby trudność z identyfikacją Twojej twarzy, dla Twojego bezpieczeństwa, zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji z użyciem kodu PIN do aplikacji Pocztowy.

Masz pytania? My mamy odpowiedzi!

Logowanie do aplikacji mobilnej i potwierdzane transakcji metodą Face ID jest możliwe na telefonach iPhone X, XR, XS, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max oraz na tabletach iPad Pro 11 cali oraz Pro 12,9 cala (3. generacji). Metoda autoryzacji Face ID jest możliwa wyłącznie w aplikacji mobilnej dla urządzeń z systemem iOS (nie jest dostępna w aplikacji Banku dla urządzeń z systemem Android).

Sam wybierasz sposób logowania i autoryzacji transakcji. Możesz pozostać przy dotychczasowej metodzie logowania i autoryzacji kodem PIN lub w zależności od modelu telefonu jaki posiadasz, wybrać autoryzację odciskiem palca (Touch ID) albo metodę rozpoznawania twarzy (Face ID). Wówczas w Ustawieniach, w zakładce Logowanie i autoryzacja ustawiasz nową metodę autoryzacji i zapisujesz swój wybór kodem PIN do aplikacji mobilnej.

Zdefiniuj mapę swojej twarzy na telefonie. Pobierz najnowszą wersję aplikacji mobilnej i zaloguj się do niej. Następnie w Ustawieniach w zakładce Logowanie i autoryzacja włącz opcję Autoryzacji Face ID. Zaznacz w Ustawieniach czy Face ID ma Ci służyć tylko do logowania się czy także do autoryzacji przelewów do 1000 zł. Wybrane opcje zatwierdź kodem PIN, który do tej pory służył Ci do logowania i autoryzacji przelewów w apilkacji mobilnej.

Technologia rozpoznawania twarzy Face ID oparta jest na działaniu aparatów TrueDepth, które przez analizę ponad 30 000 niewidzialnych punktów twarzy, tworzą szczegółową mapę głębi. Face ID jest w stanie rozpoznać użytkownika pomimo niewielkich zmian w jego wyglądzie (makijaż, rosnący zarost, nakrycie głowy, okulary słoneczne) i zaktualizować mapę twarzy. Jeśli podczas korzystania z aplikacji mobilnej, aparat miałby trudność z identyfikacją Twojej twarzy, dla Twojego bezpieczeństwa, zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji z użyciem kodu PIN do aplikacji mobilnej.

chat z konsultantem