Produkty Banku Pocztowego

Konto ZawszeDarmoweWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Pocztowe Konto ZawszeDarmowe

    L.p.

    Rodzaj Czynności/ Usługi

    Tryb pobierania opłaty/prowizji

    Pocztowe Konto ZawszeDarmowe

    1.

    PROWADZENIE RACHUNKU

    1.1

    Opłata za prowadzenie rachunku

    miesięcznie

    0 zł
    gwarancja niezmienności opłaty

    2.

    PRZELEWY, ZLECENIA STAŁE I POLECENIA ZAPŁATY

    2.1

    Przelew krajowy w złotych1), realizowany przez:

    a) Placówkę Banku lub Poczty Polskiej / drogą korespondencyjną

    od każdego przelewu

    2,5 zł

    b) telefon (konsultant)

    od każdego przelewu

    1,5 zł

    c) Pocztowy24 / telefon (IVR)

    od każdego przelewu

    0 zł

    2.2

    Przelew do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Urzędu Skarbowego realizowany przez:

    a) Placówkę Banku lub Poczty Polskiej / drogą korespondencyjną

    od każdego przelewu

    7 zł

    b) telefon (konsultant)

    od każdego przelewu

    7 zł

    c) Pocztowy24 / telefon (IVR)

    od każdego przelewu

    0 zł

    2.3

    Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku

    od każdego przekazu

    15 zł

    2.4

    Zlecenie realizowane systemem SORBNET

    od każdego zlecenia

    20 zł

    2.5

    Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie zlecenia stałego lub polecenia zapłaty dłużnika, realizowane przez:

    a) Placówkę Banku lub Poczty Polskiej/ drogą korespondencyjną/ telefoniczną (konsultant)

    od każdego zlecenia

    2,5 zł

    b) za pośrednictwem usługi Pocztowy24

    od każdego zlecenia

    0 zł

    3.

    WYPŁATY GOTÓWKOWE W ZŁ

    3.1

    Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty:

    za każdą wypłatę

    1,5% kwoty min. 7 zł

    4.

    USŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ: TELEKONTO / POCZTOWY24 / POCZTOWYSMS

    4.1

    Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi TELEKONTO lub Pocztowy24 listem na adres korespondencyjny

    jednorazowo

    7 zł

    4.2

    Zapytanie o saldo rachunku za pośrednictwem Konsultanta

    za każde zapytanie

    7 zł

    5.

    LIMIT DEBETOWY W RACHUNKU

    5.1

    Uruchomienie limitu debetowego

    jednorazowo

    0 zł

    6.

    WYCIĄGI Z RACHUNKU, ODPISY, POWIADOMIENIA, UPOMNIENIA

    6.1

    Sporządzenie i przesłanie wyciągu:

    a) miesięcznego w formie elektronicznej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    b) miesięcznego w formie papierowej

    za każdy wyciąg

    7 zł

    c) kwartalnego w formie papierowej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    6.2

    Wygenerowanie wyciągu w Pocztowy 24, w placówce Banku lub placówce pocztowej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    6.3

    Sporządzenie odpisu: obrotów/ wyciągu/ transakcji na rachunku

    za każdy odpis

    15 zł

    6.4

    Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku 2)

    za każde upomnienie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie

    nie więcej niż 18 zł 3)

    6.5

    Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia 4)

    za każde upomnienie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie

    nie więcej niż 18 zł 3)

    6.6

    Opłata za telefoniczne powiadomienie Klienta o powstaniu niedozwolonego zadłużenia na rachunku 2)

    za każde powiadomienie

    5 zł

    6.7

    Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

    a) w formie elektronicznej (email)

    za każde powiadomienie

    0 zł

    b) w formie sms

    za każde powiadomienie

    0,20 zł

    c) telefonicznie

    za każde powiadomienie

    2 zł

    d) w formie papierowej

    za każde powiadomienie

    7 zł

    7.

    INNE

    7.1

    Ustanowienie/odwołanie dyspozycji na wypadek śmierci / pełnomocnictwa do rachunku

    za każde ustanowienie/odwołanie

    7 zł

    7.2

    Sporządzenie aneksu do umowy rachunku z tytułu zmiany rachunku z indywidualnego na wspólny

    jednorazowo

    20 zł

    7.3

    Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

    za każdą przesyłkę

    7 zł

    7.4

    Zastrzeżenie formularzy płatniczych

    za każde zastrzeżenie

    7 zł

    7.5

    Przyjęcie i wykonanie dyspozycji klienta dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym

    jednorazowo

    20 zł

    1) Nie dotyczy przelewówpomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku.

    2) Jako zadłużenie na rachunku Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.

    3) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

    4) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku przekroczenia limitu debetowego lub nie spłacenia w umówionym terminie kwoty dozwolonego debetu. Po wystąpieniu zadłużenia przeterminowanego w wysokości powyżej 20 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie listem poleconym. W przypadku braku spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym w upomnieniu, Bank wzywa Posiadacza/Współposiadaczy do zapłaty długu listem poleconym. Jeżeli Posiadacz/Współposiadacze nie uregulowali zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty, Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Posiadacza/Współposiadaczy po 64 dniu od wystąpienia zaległości przekraczającej 20 zł i niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.

LokatyWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Rachunki terminowych lokat oszczędnościowych

    L.p.

    Rodzaj Czynności/ Usługi

    Tryb pobierania opłaty/prowizji

    Rachunki terminowych lokat oszczędnościowych

    1.

    OTWARCIE I PROWADZENIE RACHUNKÓW, UDOSTĘPNIANIE USŁUG

    1.1

    Otwarcie rachunku

    jednorazowo

    0 zł

    1.2

    Prowadzenie rachunku

    miesięcznie

    0 zł

    1.3

    Sporządzenie aneksu do umowy rachunku z tytułu zmiany rachunku z indywidualnego na wspólny

    jednorazowo

    20 zł

    1.4

    Ustanowienie/odwołanie dyspozycji Klienta na wypadek śmierci

    za każde ustanowienie/odwołanie

    0 zł

    1.5

    Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa do rachunku

    za każde ustanowienie/odwołanie

    0 zł

    2.

    PRZELEWY W ZŁ

    2.1

    Przelew na rachunek w innym banku:

    a) z rachunku terminowych lokat oszczędnościowych

    od każdego przelewu

    5 zł

    b) z rachunku terminowych lokat oszczędnościowych, zakładanych przez www (kapitał + odsetki)

    jednorazowo

    0 zł

    2.2

    Zlecenie telekomunikacyjne realizowane systemem SORBNET od każdego zlecenia

    od każdego zlecenia

    20 zł

    3.

    WYCIĄGI Z RACHUNKU, ODPISY, POTWIERDZENIA I INNE

    3.1

    Wydanie na wniosek Klienta potwierdzenia dokonania operacji na rachunku zleconej drogą korespondencyjną

    jednorazowo

    10 zł

    3.2

    Wydanie na wniosek Klienta potwierdzenia dokonania operacji na rachunku zleconej drogą telefoniczną

    jednorazowo

    10 zł

    3.3

    Sporządzenie odpisu obrotów/ wyciągu/ transakcji na rachunku

    za każdy odpis

    15 zł

    3.4

    Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Klienta dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym

    jednorazowo

    20 zł

    3.5

    Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku 1)

    za każdy przekaz

    7 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki

    4

    POZOSTAŁE USŁUGI ZA KTÓRE BANK NIE POBIERA OPŁAT

    4.1

    Aktywacja usługi TELEKONTO

    4.2

    Przelew wewnętrzny (pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku)

    4.3

    Wpłata gotówkowa na rachunek terminowej lokaty oszczędnościowej w placówkach Banku i placówkach pocztowych

    4.4

    Wypłata gotówkowa z rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej dokonywana w placówce Banku lub placówce pocztowej

    4.5

    Wydanie na wniosek Posiadacza potwierdzenia dokonania operacji na rachunku zleconej osobiście w placówce Banku

    Dotyczy wypłaty w zł.

Pocztowe Konto 500+Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Pocztowe Konto 500+

    L.p.

    Rodzaj Czynności/ Usługi

    Tryb pobierania opłaty/prowizji

    Pocztowe Konto 500+

    1.

    Otwarcie/prowadzenie rachunku

    jednorazowo

    0 zł

    2.

    Wypłata gotówkowa dokonywana w placówce Banku / placówce pocztowej

    za każdą wypłatę

    1 wypłata w m-cu 0 zł,
    każda kolejna 5 zł

    3.

    Przelew wewnętrzny (pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku) 1)

    za każdy przelew

    0 zł

    4.

    Przelew zewnętrzny na rachunek prowadzony w innym banku 2)
    (w tym przelewy do ZUS lub US)

    za każdy przelew

    10 zł

    5.

    Zlecenie realizowane systemem SORBNET

    za każdy przelew

    20 zł

    6.

    Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku

    od każdego przekazu

    7 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki

    7.

    Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi TELEKONTO lub Pocztowy24 listem na adres korespondencyjny

    jednorazowo

    7 zł

    8.

    Zapytanie o saldo za pośrednictwem Konsultanta 2)

    za każde zapytanie

    7 zł

    9.

    Stałe zlecenie płatnicze/polecenie zapłaty

    za każde wykonane zlecenie/polecenie

    10 zł

    10.

    Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty

    za każde dostarczenie

    7 zł

    11.

    Sporządzenie i przesłanie wyciągu:

    a) miesięcznego w formie elektronicznej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    b) miesięcznego w formie papierowej

    za każdy wyciąg

    7 zł

    c) kwartalnego w formie papierowej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    12.

    Wygenerowanie wyciągu w Pocztowy 24, w placówce Banku lub placówce pocztowej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    13.

    Wygenerowanie wyciągu w Pocztowy24

    za każdy wyciąg

    0 zł

    14.

    Sporządzenie odpisu: obrotów lub transakcji na rachunku

    za każdy odpis

    15 zł

    15.

    Sporządzenie aneksu do umowy rachunku z tytułu zmiany rachunku z indywidualnego na wspólny

    jednorazowo

    20 zł

    16.

    Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

    a) w formie elektronicznej (email)

    jednorazowo

    0 zł

    b) w formie sms

    jednorazowo

    0,20 zł

    c) telefonicznie

    jednorazowo

    2 zł

    d) w formie papierowej

    jednorazowo

    5 zł

    17.

    Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku 3)

    za każde upomnienie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie

    nie więcej niż 18 zł 5)

    18.

    Opłata za telefoniczne powiadomienie Klienta o powstaniu niedozwolonego zadłużenia na rachunku 4)

    za każde powiadomienie

    5 zł

    19.

    Ustanowienie/odwołanie dyspozycji Klienta na wypadek śmierci

    za każde ustanowienie/odwołanie

    10 zł

    20.

    Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa

    za każde ustanowienie/odwołanie

    10 zł

    21.

    Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

    za każdą przesyłkę

    7 zł

    22.

    Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Klienta dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym

    jednorazowo

    20 zł

    23.

    Dodatkowe usługi, za które Bank nie pobiera opłat:

    sprawdzenie salda w placówce Banku lub placówce pocztowej, zdefiniowanie, modyfikacja/odwołanie polecenia zapłaty, ustanowienie, modyfikacja/odwołanie zlecenia stałego, wydanie potwierdzenia dokonania operacji na koncie zleconej osobiście w placówce Banku lub placówce pocztowej w dniu wykonania tej operacji, wydanie/przesłanie Klientowi karty kodów do usługi Pocztowy24, doładowanie telefonu na kartę pre-paid.

     

     

    1) We wszystkich kanałach, z zastrzeżeniem, że przez Konsultanta lub IVR usługa dostępna tylko dla Klientów posiadających hasło do usługi TELEKONTO dla ROR, Pocztowego Konta Firmowego, Nowego Konta Oszczędnościowego lub Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

    2) Usługa dostępna tylko dla Klientów posiadających hasło do usługi TELEKONTO dla ROR, Pocztowego Konta Firmowego, Nowego Konta Oszczędnościowego lub Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

    3) Jako zadłużenie na rachunku Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.

    4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza/Współposiadaczy upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.

    5) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

Konto OszczędnościoweWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Pocztowe Konto Oszczędnościowe

    L.p.

    Rodzaj Czynności/ Usługi

    Tryb pobierania opłaty/prowizji

    Pocztowe Konto Oszczędnościowe

    1.

    Otwarcie/prowadzenie rachunku

    jednorazowo

    0 zł

    2.

    Wypłata gotówkowa dokonywana w placówce Banku / placówce pocztowej

    za każdą wypłatę

    10 zł

    3.

    Przelew wewnętrzny (pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku) 1)

    za każdy przelew

    1 przelew w m-cu 0 zł,
    każdy kolejny 10 zł

    4.

    Przelew zewnętrzny na rachunek prowadzony w innym banku 2)
    (w tym przelewy do ZUS lub US)

    za każdy przelew

    10 zł

    5.

    Zlecenie realizowane systemem SORBNET

    za każdy przelew

    20 zł

    6.

    Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku

    od każdego przekazu

    7 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki

    7.

    Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi TELEKONTO lub Pocztowy24 listem na adres korespondencyjny

    jednorazowo

    7 zł

    8.

    Zapytanie o saldo za pośrednictwem Konsultanta 2)

    za każde zapytanie

    7 zł

    9.

    Stałe zlecenie płatnicze/polecenie zapłaty

    za każde wykonane zlecenie/polecenie

    10 zł

    10.

    Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty

    za każde dostarczenie

    15 zł

    11.

    Sporządzenie i przesłanie wyciągu:

    a) miesięcznego w formie elektronicznej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    b) miesięcznego w formie papierowej

    za każdy wyciąg

    7 zł

    c) kwartalnego w formie papierowej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    12.

    Wygenerowanie wyciągu w Pocztowy 24, w placówce Banku lub placówce pocztowej

    za każdy wyciąg

    0 zł

    13.

    Wygenerowanie wyciągu w Pocztowy24

    za każdy wyciąg

    0 zł

    14.

    Sporządzenie odpisu: obrotów lub transakcji na rachunku

    za każdy odpis

    15 zł

    15.

    Sporządzenie aneksu do umowy rachunku z tytułu zmiany rachunku z indywidualnego na wspólny

    jednorazowo

    20 zł

    16.

    Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

    a) w formie elektronicznej (email)

    jednorazowo

    0 zł

    b) w formie sms

    jednorazowo

    0,20 zł

    c) telefonicznie

    jednorazowo

    2 zł

    d) w formie papierowej

    jednorazowo

    5 zł

    17.

    Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku 3)

    za każde upomnienie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie

    nie więcej niż 18 zł 5)

    18.

    Opłata za telefoniczne powiadomienie Klienta o powstaniu niedozwolonego zadłużenia na rachunku 4)

    za każde powiadomienie

    5 zł

    19.

    Ustanowienie/odwołanie dyspozycji Klienta na wypadek śmierci

    za każde ustanowienie/odwołanie

    10 zł

    20.

    Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa

    za każde ustanowienie/odwołanie

    10 zł

    21.

    Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

    za każdą przesyłkę

    7 zł

    22.

    Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Klienta dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym

    jednorazowo

    20 zł

    23.

    Dodatkowe usługi, za które Bank nie pobiera opłat:

    sprawdzenie salda w placówce Banku lub placówce pocztowej, zdefiniowanie, modyfikacja/odwołanie polecenia zapłaty, ustanowienie, modyfikacja/odwołanie zlecenia stałego, wydanie potwierdzenia dokonania operacji na koncie zleconej osobiście w placówce Banku lub placówce pocztowej w dniu wykonania tej operacji, wydanie/przesłanie Klientowi karty kodów do usługi Pocztowy24, doładowanie telefonu na kartę pre-paid.

     

    1) We wszystkich kanałach, z zastrzeżeniem, że przez Konsultanta lub IVR usługa dostępna tylko dla Klientów posiadających hasło do usługi TELEKONTO dla ROR, Pocztowego Konta Firmowego, Nowego Konta Oszczędnościowego lub Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

    2) Usługa dostępna tylko dla Klientów posiadających hasło do usługi TELEKONTO dla ROR, Pocztowego Konta Firmowego, Nowego Konta Oszczędnościowego lub Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

    3) Jako zadłużenie na rachunku Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.

    4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza/Współposiadaczy upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.

    5) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

Karta płatnicza do kontaWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Karta płatnicza do rachunku

    L.p.

    Rodzaj Czynności/ Usługi

    Tryb pobierania opłaty/prowizji

    Opłata / prowizja

    1.

    Opłata za kartę

    miesięcznie
    (opłata pobierana po zakończeniu miesiąca)

    0 zł lub 5 zł
    (opłata 5 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.)

    1.1

    Minimalna wartość transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą, rozliczonych na rachunku w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty za kartę

    miesięcznie

    min. 300 zł;

    miesięcznie

    karty wydane do Pocztowego Konta Nestor - min 200 zł

    2.

    Sprawdzenie salda w bankomacie

    za każde sprawdzenie

    1 zł

    3.

    Wygenerowanie miniwyciągu w bankomacie sieci BZ WBK
    (miniwyciąg - lista do 10 ostatnich transakcji zrealizowanych kartą w ciągu ostatnich 2 miesięcy)

    za każdy miniwyciąg

    5 zł

    4.

    Zmiana numeru PIN w bankomacie sieci BZ WBK

    za każdą zmianę

    1 zł

    5.

    Wydanie kolejnego numeru PIN do karty

    za każdy PIN

    5 zł

    6.

    Wypłata gotówki we wskazanych sieciach bankomatów krajowych 1)

    za każdą transakcję

    0 zł

    7.

    Pozostałe wypłaty gotówki na terenie kraju 2)

    za każdą transakcję

    5 zł

    8.

    Wypłata gotówki za granicą 2)

    za każdą transakcję

    1% min. 5 zł

    9.

    Przewalutowanie na euro, kwoty transakcji dokonanej w walucie innej niż waluta rachunku i niż euro

    za każdą transakcję

    0 zł

    10.

    Abonament na bezprowizyjne wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą 3)

    miesięcznie
    (opłata pobierana z dołu, za każdą kartę na koniec miesiąca)

    5 zł

     

    1) Informacja o sieci bankomatów jest dostępna w placówkach Banku, na stronie internetowej Banku oraz za pośrednictwem Infolinii pod numerem telefonu 801 100 500 lub 52 34 99 499.            
    2) Opłata za wypłatę gotówki w bankomacie nie jest pobierana od transakcji rozliczonych po włączeniu abonamentu bankomatowego.            
    3) Włączenie lub wyłączenie abonamentu bankomatowego następuje z końcem miesiąca. Opłata nie jest pobierana za karty nie aktywowane.

Karta kredytowaWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Pocztowa Karta Kredytowa

    L.p.

    Rodzaj Czynności/ Usługi

    Tryb pobierania opłaty/prowizji

    Opłata / prowizja

    1.

    Wydanie karty głównej - jeśli Posiadacz karty głównej nie posiada ROR w Banku Pocztowym

    jednorazowo
    (opłata pobierana w dniu wydania karty)

    20 zł

    2.

    Wydanie karty dodatkowej - jeśli Posiadacz karty głównej nie posiada ROR w Banku Pocztowym

    jednorazowo
    (opłata pobierana w dniu wydania karty)

    10 zł

    3.

    Wznowienie karty głównej/dodatkowej

    jednorazowo

    0 zł

    4.

    Opłata miesięczna za kartę główną

    miesięcznie
    (opłata pobierana po zakończeniu miesiąca - w ostatnim dniu miesiąca lub pierwszego dnia następnego miesiąca)

    4 zł

    5.

    Opłata miesięczna za kartę dodatkową

    miesięcznie
    (opłata pobierana po zakończeniu miesiąca - w ostatnim dniu miesiąca lub pierwszego dnia następnego miesiąca)

    2 zł

    6.

    Wypłata gotówki z bankomatów i w terminalach POS na terenie kraju i za granicą

    za każdą operację

    3% min. 5 zł

    7.

    Przewalutowanie na euro kwoty operacji dokonanej w walucie innej niż złoty lub euro

    za każdą operację

    0 zł

    8.

    Sprawdzenie salda w bankomacie

    za każde sprawdzenie

    0 zł

    9.

    Wygenerowanie miniwyciągu w bankomacie sieci BZ WBK (miniwyciąg - lista do 10 ostatnich operacji zrealizowanych kartą w okresie ostatnich 2 miesięcy)

    za każdy miniwyciąg

    0 zł

    10.

    Zmiana numeru PIN w bankomacie sieci BZ WBK

    za każdą zmianę

    0 zł

    11.

    Wygenerowanie nowego PIN na wniosek Użytkownika karty

    za każdy PIN

    0 zł

    12.

    Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia automatycznej spłaty zadłużenia z ROR:

       

    a) w formie elektronicznej

    za każde powiadomienie

    0 zł

    b) w formie sms

    za każde powiadomienie

    0,20 zł

    c) telefonicznie

    za każde powiadomienie

    2 zł

    d) w formie papierowej

    za każde powiadomienie

    4 zł

    13.

    Wydanie zaświadczenia o wysokości zadłużenia lub o terminowości regulowania należności związanych z używaniem karty

    za każde zaświadczenie

    20 zł

    14.

    Opłata za przekroczenie limitu kredytowego

    jednorazowo
    (opłata pobierana w dniu wystawienia Wyciągu, za każdy cykl rozliczeniowy, w którym wystąpiło przekroczenie limitu)

    20 zł

    15.

    Telefoniczne powiadomienie Posiadacza o zaległościach w spłacie zadłużenia4)

    za każde powiadomienie

    5 zł 7)

    0 zł 8)

    16.

    Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia 5)

    za każde upomnienie/wezwanie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie /wezwanie do zapłaty

    nie więcej niż 18 zł 6) 7)

    0 zł 8)

       
    4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.            
    5) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Posiadacza w umówionym terminie wymaganej kwoty spłaty lub jej części. Po wystąpieniu zadłużenia przeterminowanego Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa Posiadacza do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i informuje Posiadacza o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia (zmianę określonych w Umowie warunków lub terminów spłaty zadłużenia, jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Posiadacza). W przypadku przyjęcia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na warunkach uzgodnionych przez Bank i Posiadacza. W przypadku odrzucenia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Posiadaczowi, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje, że Bank wzywa Posiadacza do zapłaty długu listem poleconym. Jeżeli Posiadacz nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty, Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Posiadacza po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.            
    6) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.            
    7) Obowiązuje dla umów zawartych przed 11 marca 2016 r.            
    8) Obowiązuje dla umów zawartych od 11 marca 2016 r.       

Operacje w obrocie dewizowymWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Operacje w obrocie dewizowym

    L.p.

    Rodzaj czynności/usługi

    Tryb pobierania prowizji/opłat

    Opłata/prowizja

    1.

    Przelew za granicę lub przelew w walucie obcej na rachunek w innym banku krajowym

    1.1

    Na rachunek w innym banku krajowym w systemie SWIFT

    jednorazowo

    0,25%, min. 25 zł, max.200 zł
    od kwoty przelewu

    1.2

    Przelew transgraniczny (za granicę) za pośrednictwem systemu SWIFT

    jednorazowo

    0,25%, min. 25 zł, max.200 zł
    od kwoty przelewu

    1.3

    Na rachunek w innym banku krajowym w systemie SEPA

    jednorazowo

    5 zł

    1.4

    Przelew transgraniczny (za granicę) za pośrednictwem systemu SEPA

    jednorazowo

    5 zł

    2.

    Przelew z zagranicy lub przelew w walucie obcej z innego banku krajowego w systemie SWIFT:

    a) na rachunki w Banku

    jednorazowo

    25 zł 1)

    b) na rachunki w innym banku

    jednorazowo

    0,25%, min 25 zł, max. 200 zł
    od kwoty przelewu

    c) z tytułu świadczeń emerytalno-rentowych

    jednorazowo

    10 zł 1)

    3

    Operacje w systemie TARGET2

    3.1

    Przelew z zagranicy lub przelew z innego banku krajowego

    jednorazowo

    7 zł

    3.2

    Polecenie wypłaty za zagranicę lub przelew do innego banku krajowego

    jednorazowo

    15 zł

    4.

    Telefoniczne/telefaxowe powiadomienie Klienta o otrzymaniu przelewu na jego rzecz – na podstawie stałej dyspozycji Klienta lub dyspozycji wynikającej z komunikatu płatniczego

    jednorazowo

    25 zł

    5.

    Poszukiwanie wpływu na pisemne zlecenie Klienta

    jednorazowo

    50 zł plus koszty innego Banku

    6.

    Wydanie potwierdzenia wykonania przelewu

    od każdego potwierdzenia

    10 zł

    7.

    Anulowanie lub zmiana dyspozycji przelewu w systemie SWIFT jeśli:

    a) przelew nie został jeszcze zrealizowany

    od każdej złożonej dyspozycji

    50 zł

    b) przelew został już zrealizowany

    od każdej złożonej dyspozycji

    50 zł plus koszty innego Banku

    8.

    Postępowanie wyjaśniające (reklamacja) – na zlecenie Klienta

    od każdej reklamacji

    równowartość poniesionych kosztów innego Banku

    9.

    Komunikat SWIFT

    jednorazowo

    20 zł

    10.

    USŁUGI ZA KTÓRE BANK NIE POBIERA OPŁAT

    10.1

    Przelew w walucie obcej na rachunek innego Klienta w ramach Banku

    10.2

    Przelew otrzymywany za pośrednictwem systemu SEPA

    1) Opłata nie dotyczy Klientów, których przelew z zagranicy jest mniejszy niż 30 EUR.

Pozostałe operacjeWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Pozostałe operacje i usługi bankowe

    L.p.

    Rodzaj czynności/usługi

    Tryb pobierania prowizji / opłat

    Opłata/prowizja

    1.

    Wydanie worka do monet

    jednorazowo

    (wg cen zakupu + 20% z tyt. kosztów manipulacyjnych) + 23 % podatek VAT

    2.

    Przyjęcie depozytu na zlecenie Klienta

    jednorazowo

    100 zł + 23 % podatek VAT

    2.1

    Przechowywanie depozytu przyjętego na zlecenie Klienta:
    UWAGA ! Opłata nie dotyczy depozytów wartościowych składanych z urzędu np. przez instytucje wymiaru sprawiedliwości, urzędy celne itp.

    miesięcznie za każdy rozpoczęty miesiąc

    10 zł + 23 % podatek VAT

    2.2

    Przechowywanie depozytu wartościowego, przyjętego na zlecenie Klienta, w postaci papierów wartościowych emitowanych przez Bank

    miesięcznie od wartości nominalnej papierów wartościowych

    0,1 % jednak nie mniej niż 10 zł, za każdy rozpoczęty miesiąc przechowywania + 23% podatek VAT

    3.

    Wpłaty gotówkowe osób fizycznych na rachunki w innym banku

    od każdej wpłaty

    0,5 % nie mniej niż 10 zł

    4.

    Za wydanie na życzenie Klienta pisma o charakterze prawnym, zaświadczenia, które nie zostało określone w innych punktach Taryfy

    jednorazowo

    50 zł

    5.

    Poszukiwanie rachunków bankowych na nazwisko jednej osoby oraz udzielanie pisemnych informacji o wielkości salda w jednym oddziale 1)

    jednorazowo

    100 zł

    6.

    Weryfikacja dokumentów potwierdzających zgodność z prawem dewizowym wpłat na rachunki bankowe w walutach wymienialnych nierezydentów

    jednorazowo od jednego dokumentu potwierdzającego każdy indywidualny tytuł wpłaty

    5 zł

    7.

    Zastrzeżenie dokumentów lub anulowanie zastrzeżenia dokumentów:

     

    a) Klienta Banku2)

    jednorazowo

    15 zł

    b) osoby nie związanej z Bankiem

    jednorazowo

    20 zł

    8.

    Wydanie kserokopii dokumentów

    jednorazowo

    10 zł

    9.

    Wydanie zaświadczenia o stanie lokat Klienta

    jednorazowo

    10 zł

    10.

    Usługi nietypowe nie przewidziane w niniejszej Taryfie uzgodnione z Klientem (w zależności od usługi dodatkowej może przy opłacie wystąpić 23% podatek VAT)

    jednorazowo

    wg rzeczywistych kosztów Banku lub według umowy, nie mniej niż 10 zł

    11.

    Usługi za które Bank nie pobiera opłat

    11.1

    Realizacja zlecenia kupna bonów skarbowych przez Klienta na rynku pierwotnym

    11.2

    Realizacja transakcji kupna lub sprzedaży bonów skarbowych na rynku wtórnym dokonaną przez Klienta z Bankiem

    1) Opłat nie pobiera się: a) Od sądu lub prokuratora w związku z toczącą się sprawą karną lub karno- skarbową przeciwko osobie fizycznej, będącej stroną umowy, b) Prokuratora w sprawach dotyczących wykorzystywania działalności banków do celów mających związek z przestępstwem, o którym mowa w art. 299 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 – Kodeks karny (Dz. U. Z 1997r. Nr 88, poz.553 z późniejszymi zmianami), c) Osób upoważnionych uchwałą Komisji Nadzoru Bankowego oraz inspektora nadzoru bankowego.

    2) Osoba fizyczna, która posiada rachunek/produkt lub jest pełnomocnikiem lub osobą upoważnioną do rachunku/produktu w Banku.
KredytyWciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Kredyt w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym i Kredyt gotówkowy

    L.p.

    Rodzaj czynności/usługi

    Tryb pobierania prowizji / opłat

    Opłata/prowizja

    1.

    Prowizje i opłaty

    1.1

    Udzielenie kredytu w ROR

    jednorazowo od kwoty udzielonego kredytu

    do 5% nie mniej niż 25 zł

    1.2

    Odnowienie kredytu w ROR

    jednorazowo od kwoty odnowienia

    1,5% nie mniej niż 25 zł

    1.3

    Podwyższenie kwoty kredytu w ROR

    jednorazowo od kwoty podwyższenia

    do 1,5% nie mniej niż 20 zł

    1.4

    Udzielenie kredytu gotówkowego

    jednorazowo od kwoty udzielonego kredytu

    do 20%

    1.5

    Udzielenie pożyczki gotówkowej

    jednorazowo od kwoty udzielonej pożyczki

    do 20%

    1.6

    Opłaty za wydanie różnego rodzaju zaświadczeń, opinii kopii: umowy/ aneksu umowy kredytu/pożyczki

    jednorazowo

    20 zł

    1.7

    Wyciąg z historii rachunku kredytowego, rachunku pożyczki

    każdorazowo

    50 zł za każdy rozpoczęty rok kalendarzowy

    1.8

    Sporządzenie aneksu do umowy o kredyt, umowy o pożyczkę

    jednorazowo

    130 zł

    2.

    Opłaty Windykacyjne

    2.1

    Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia 1)

    opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego

    nie więcej niż 18 zł 3) bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie/wezwanie do zapłaty

    0 zł 4)

    2.2

    Opłata za telefoniczne powiadomienie Klienta o zaległościach w spłacie kredytu, pożyczki 2)

    za każde powiadomienie

    5 zł 3)

    0 zł 4)

    3.

    Usługi za które Bank nie pobiera opłat

    3.1

    Wcześniejsza spłata kredytu / pożyczki

    3.2

    Wydanie na wniosek klienta harmonogramu

    3.3

    Udzielenie Gotówkowego kredytu restrukturyzacyjnego

    1) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Kredytobiorcę w umówionym terminie raty kredytu lub jej części, a także innych należności wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Jeżeli Kredytobiorca opóźnia się ze spłatą zobowiązania z tytułu udzielonego kredytu, Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa go do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i  informuje Kredytobiorcę o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia(zmianę określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytu jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Kredytobiorcy) oraz powiadamia o opóźnieniu w spłacie listem poleconym Poręczycieli. W przypadku przyjęcia wniosku Kredytobiorcy o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na  warunkach uzgodnionych przez Bank i Kredytobiorcę. W przypadku odrzucenia wniosku Kredytobiorcy o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Kredytobiorcy, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje , że Bank wzywa Kredytobiorcę do zapłaty długu listem poleconym z jednoczesnym powiadomieniem w tej samej formie Poręczycieli. Jeżeli Kredytobiorca nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej  kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Kredytobiorcy po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.                        
    2) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Kredytobiorcy upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.                        
    3) Obowiązuje dla umów zawartych przed 11 marca 2016 r.                        
    4) Obowiązuje dla umów zawartych od 11 marca 2016 r.

     

    Kredyty mieszkaniowe i pożyczki hipoteczne

    L.p.

    Rodzaj czynności/usługi

    Tryb pobierania prowizji / opłat

    Prowizja/ Opłata

    1.

    UDZIELENIE KREDYTU/POŻYCZKI

    1.1

    Udzielenie Pocztowego Kredytu Mieszkaniowego/Pocztowej Pożyczki Hipotecznej/Pocztowego Kredytu Konsolidacyjnego

    od kwoty udzielonego kredytu/podwyższenia

    do 3,5%

    1.2

    Udzielenie kredytu mieszkaniowego z dopłatami do oprocentowania

    od kwoty udzielonego kredytu/podwyższenia

    do 2,5%

    1.3

    Podwyższenie kwoty Pocztowego Kredytu Mieszkaniowego/kredytu mieszkaniowego z dopłatami do oprocentowania/Pocztowej Pożyczki Hipotecznej/Pocztowego Kredytu Konsolidacyjnego

    od kwoty udzielonego kredytu/podwyższenia

    od 1,0% do 3,5%, nie mniej niż 200 zł

    2.

    INNE CZYNNOŚCI

    2.1.

    Prolongata terminu spłaty kredytu/pożyczki (okres dłuższy niż 1 miesiąc)

    każdorazowo

    300 zł

    2.2

    Wydanie zaświadczenia/ opinii o spłacie kredytu/ pożyczki

    każdorazowo

    20 zł

    2.5

    Opłata za zmianę warunków Umowy na wniosek Klienta:

    a) zmiana zabezpieczenia kredytu/pożyczki, skrócenie okresu kredytowania, odłączenie/zamiana kredytobiorcy/pożyczkobiorcy, zmiana formy spłaty z rat równych na malejące

    jednorazowo,
    od każdego aneksu

    400 zł

    b) zmiana marży 5)

    od kwoty aktualnego zadłużenia

    0,5%, nie mniej niż 500 zł

    c) inna zmiana

    jednorazowo,
    od każdego aneksu

    200 zł

    2.6

    Sporządzenie na wniosek Kredytobiorcy, Pożyczkobiorcy lub Poręczyciela odpisu: umowy/ planu spłaty/ aneksu umowy kredytu/pożyczki

    za każdy dokument

    50 zł, nie więcej niż 300 zł łącznie

    2.7

    Zawarcie umowy ugody

    od kwoty ugody

    do 2,0% nie mniej niż 200 zł

    2.8

    Opłata za wezwanie do dostarczenia dokumentów, zgodnie z Umową kredytu/ pożyczki.

    za każdy dokument

    18 zł

    2.9

    Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia 6)

    opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego

    nie więcej niż 18 zł bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie /wezwanie do zapłaty

    2.11

    Opłata za pakiet ubezpieczeń (na życie, od utraty pracy, od trwałej i całkowitej niezdolności do pracy)

    jednorazowo

    3,0% kwoty kredytu/pożyczki za pierwsze 36 miesięcy ochrony ubezpieczeniowej

    0,0755% od salda zadłużenia kredytu/pożyczki miesięcznie po pierwszych 36 miesiącach ochrony ubezpieczeniowej

    2.12

    Opłata za ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych oraz ubezpieczenie "Assistance"

    jednorazowo

    0,08% sumy ubezpieczenia za okres 12 miesięcy
    lub
    0,22% sumy ubezpieczenia za okres 36 miesięcy

    3.

    USŁUGI ZA KTÓRE BANK NIE POBIERA OPŁAT

    3.1

    Wcześniejsza spłata kredytu

    3.2

    Rozpatrzenie wniosku o przyznanie Pocztowego Kredytu Mieszkaniowego/ Pocztowej Pożyczki Hipotecznej/Pocztowego Kredytu Mieszkaniowego z dopłatami do oprocentowania/Pocztowego Kredytu Konsolidacyjnego

    3.3

    Udzielenie Pocztowego kredytu hipotecznego restrukturyzacyjnego

    5) opłata pobierana wyłącznie w ciągu pierwszych 5 lat od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu/pożyczki.

    6) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Kredytobiorcę/Pożyczkobiorcę w umówionym terminie raty kredytu/pożyczki lub jej części, a także innych należności wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia przeterminowanego w wysokości powyżej 20 zł Bank przesyła Kredytobiorcy/Pożyczkobiorcy upomnienie listem poleconym oraz powiadamia listem polecownym o tym fakcie Poręczycieli (o ile występują). W przypadku braku spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym w upomnieniu, Bank wzywa Kredytobiorcę/Pożyczkobiorcę do zapłaty długu listem poleconym z jednoczesnym powiadomieniem w tej samej formie Poręczycieli (o ile występują). Jeżeli Kredytobiorca/Pożyczkobiorca nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty, Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Kredytobiorcy/Pożyczkobiorcy po 64 dniu od wystąpienia zaległości przekraczającej 20 zł i niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.

pokaż więcej
zwiń
 

Pobierz taryfę

  •  

    Taryfa Opłat i Prowizji(.pdf)