Produkty rozliczeniowe dla mieszkalnictwa

Nasze rozwiązania pomogą Ci usprawnić księgowanie wpłat od kontrahentów oraz dokonywanie wpłat gotówkowych w sieci placówek Poczty i Banku.

Pocztowy Collect – prosta identyfikacja masowych płatności

  • usługa ta pozwoli Twojej firmie usprawnić księgowanie wpłat od kontrahentów, którymi są osoby fizyczne bądź prawne

  • Pocztowy Collect przeznaczony jest do obsługi wpłat z tytułu abonamentu, czynszu, opłat za media, faktur za systematyczne dostawy

  • identyfikacja masowych płatności znajduje zastosowanie w instytucjach różnej wielkości – od największych operatorów telekomunikacyjnych, przez spółki komunalne, hurtownie po wspólnoty mieszkaniowe

  • Pocztowy Collect wykorzystuje tzw. rachunki wirtualne, które Klient generuje w oparciu o przyznany identyfikator

  • każdy kontrahent Klienta (np. Abonent sieci komórkowej, lokator) otrzymuje od Klienta "własny" numer rachunku wirtualnego, na który ma wpłacać (abonament, czynsz)

Pocztowy Collect - korzyści

  • szybka i pewna informacja o płatnościach

  • brak konieczności pracochłonnego, ręcznego księgowania

  • redukcja kosztów administracyjnych, oszczędność czasu i pracy kadr

  • możliwość wygodnego monitoringu należności

  • sprawne rozpatrywanie reklamacji

  • elektroniczne przetwarzanie transakcji – dostosowanie formatu plików zawierających informacje
    o transakcjach do wymogów systemu finansowo-księgowego Klienta

  • dostęp do przeglądarki służącej do wyszukiwania, grupowania, raportowania, wizualizacji dokumentów rozliczeniowych (narzędzie zawiera także aktualną bazę teleadresową urzędów pocztowych, niezbędną przy wyjaśnianiu reklamacji)

Wpłaty otwarte – wpłaty w placówkach Poczty i Banku

  • Wpłaty Otwarte są usługą realizowaną wspólnie z Pocztą Polską

  • usługa umożliwia dokonywanie wpłat gotówkowych w sieci placówek Poczty i Banku na rachunki Klienta, na konkurencyjnych warunkach cenowych

  • istnieje możliwość zastosowania podziału opłaty na część uiszczaną przez wpłacających oraz pokrywaną przez Klienta

Wpłaty otwarte - korzyści

  • sprawna obsługa wpłat w największej w kraju sieci placówek kasowych Poczty

  • elektroniczne rejestrowanie wpłat

  • kontrola danych podczas rejestracji

  • rzetelność operacji, terminowość i szybkość rozliczeń

  • format informacji dopasowany do systemu księgowego

  • oszczędność kosztów własnych przyjmowania i identyfikacji wpłat

  • kompleksowa obsługa - od przyjęcia gotówki, poprzez identyfikację danych o płatności, aż do przekazania ich na rachunki bankowe

  • możliwość wpłat na rachunki bieżące, pomocnicze i wirtualne, udostępnione poprzez usługę Pocztowy Collect

Wpłaty zamknięte – bezpieczne wpłaty w placówkach Poczty i Banku

  • Wpłaty zamknięte są usługą realizowaną wspólnie z Pocztą Polską

  • polegają na obsłudze kasowej, umożliwiającej przyjmowanie wpłat gotówkowych Klientów w formie zamkniętej (w tzw. bezpiecznych kopertach), uporządkowanej lub nieuporządkowanej

  • sam wybierasz formę wpłaty gotówki

  • możesz też skorzystać z usług dodatkowych takich, jak przygotowywanie zasiłków gotówkowych dla Klienta, dostarczanie i odbiór gotówki w placówkach Poczty i Banku

Wpłaty zamknięte - korzyści

  • sprawna obsługa bezpiecznych wpłat w największej w kraju sieci placówek kasowych Poczty

  • elektroniczne rejestrowanie wpłat

  • rzetelność operacji, terminowość i szybkość rozliczeń

  • oszczędność kosztów własnych przyjmowania i identyfikacji wpłat

  • kompleksowa obsługa - od przyjęcia gotówki, poprzez identyfikację danych o płatności,
    aż do przekazania ich na rachunki bankowe

Jak wnioskować

Wypełnij wniosek. Oddzwonimy do Ciebie, by umówić spotkanie, podczas którego nasz doradca zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy. O ofertę dla firm możesz także pytać w placówkach Banku.

Przez internet
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tego samego dnia.
Przez doradcę
Aby uzyskać więcej informacji na temat oferty dla instytucji, należy skontaktować się z najbliższym doradcą.
W placówce
Wolisz spotkanie twarzą 
w twarz? Jesteśmy blisko Ciebie.

Formularz kontaktowy

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole

Na ten adres otrzymasz kopię zgłoszenia i odpowiedź w sprawie (chyba że wybierzesz odpowiedź telefoniczną).

Proszę uzupełnić to pole

Wypełnij, jeśli preferujesz tę formę kontaktu; w przypadku braku połączenia odpowiedź wyślemy na adres e-mail.

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Załącznik został dodany

Dodaj załącznik do wiadomości - kliknij lub przeciągnij tutaj

jpg, png, tiff lub pdf o rozmiarze nie większym niż 2MB

Administratorem danych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie wynikającym z treści zgód i w celu dowodowym (archiwalnym). Wyrażone zgody mogą być w każdym czasie odwołane. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej odwołaniem – poznaj pełną treść obowiązku informacyjnego.

OK

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Kontakt ze strony Banku na numer telefonu podany we wniosku nastąpi w ciągu 24 godzin.
Informujemy, że różne ustawienia programów pocztowych mogą spowodować, że odpowiedź Banku trafi do folderu SPAM.


W przypadku jakichkolwiek pytań lub watpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem: 
801 100 500 lub 42 3499 499 (dla telefonów komórkowych).

Czas połączenia liczony jest od nadania komunikatu “Witamy w Banku Pocztowym”. Koszt połączenia:

· 801 100 500 - opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej

· (+48) 52 34 99 499 - opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

Swoje zgody marketingowe możesz odwołać poprzez: formularz na stronie www Banku Pocztowego S.A. 
lub infolinię Banku (52 3499 499)

chat z konsultantem