Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

2 grudnia 2025

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 5.12.2025, od godz. 22:00, do soboty 6.12.2025, maksymalnie do godz. 04:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne następujące usługi:

  • płatności mobilne BLIK,
  • płatności Pay-By-Link,
  • płatności MoneyGram,
  • przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej,
  • automatyczne płatności za autostrady Autopay,
  • doładowania telefonu na kartę,
  • wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi,
  • wnioski o karty debetowe,
  • wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku,
  • wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl,
  • obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej.
OdDoUsługi, których dotyczy przerwa

5.12.2025 (piątek) od godz. 22:00

6.12.2024 (sobota) max. do godz. 04:00

  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy,
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl),
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych,
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.