Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

23 grudnia 2022
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od soboty 31.12.2022, od godz. 16:00, do niedzieli 01.01.2023, do godz. 9:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:

  • Płatności mobilne BLIK
  • Płatności Pay-By-Link
  • Płatności kartą w Internecie z uwierzytelnieniem 3DSecure, zamawianie kart, przypisywanie kart do portfeli zewnętrznych Google Pay, Garmin Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay
  • Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
  • Automatyczne płatności za autostrady Autopay
  • Doładowania telefonu na kartę
  • Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową
  • Wnioski o karty debetowe
  • Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
  • Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl
Przelewy natychmiastowe przychodzące i wychodzące oraz obsługa wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej będą niedostępne od 31.12.2022 r. od godz. 16:00.

1 stycznia 2023 r. Infolinia Banku oraz zlecenia przelewów będą niedostępne zgodnie z zasadami ich dostępności (1 stycznia jest dniem wolnym od pracy).
Infolinia będzie niedostępna od 31.12.2022 (sobota) od 16:00 do 01.01.2023 (niedziela) do końca dnia.

Za niedogodności przepraszamy.

Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

Od
Do
Usługi których dotyczy przerwa

31.12.2022 (sobota) od godz. 16:00

01.01.2023 (niedziela) do godz. 09:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie kont indywidualnych, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej
31.12.2022 (sobota) od godz. 16:0001.01.2023 (niedziela) przez cały dzień
  • niedostępność Infolinii spowodowana pracami oraz dniem wolnym od pracy

chat z konsultantem