18
LIP 2019
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego
Informujemy, że w piątek 19 lipca 2019 r. pomiędzy 23:20, a 24:00 może wystąpić chwilowa przerwa w dostępie do usług Bankowości Internetowej Banku Pocztowego. Za utrudnienia przepraszamy.
Zobacz więcej
16
LIP 2019
Przejściowe utrudnienia w dostarczaniu wniosków "Rodzina 500+" do Emp@tii
W chwili obecnej mogą wystąpić przejściowe problemy w dostarczaniu wniosków "Rodzina 500+" do Emp@tii. Prosimy o ponowne złożenie wniosku w późniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.
Zobacz więcej
11
LIP 2019
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego
Informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi planujemy przerwę modernizacyjną w dostępie do usług Banku Pocztowego od 12 lipca (piątek) od 21:35 do 13.07.2019 (sobota) maks. do 18:00.
Zobacz więcej
27
CZE 2019
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, w dniu 30.06.2019 (niedziela) od godziny 03:00 do godziny 15:00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Bankowości Internetowej Banku Pocztowego. Za niedogodności przepraszamy.
Zobacz więcej
26
CZE 2019
Prace serwisowe i czasowa niedostępność wniosków "Rodzina 500+"
Z powodu prowadzonych prac serwisowych od 27.06.2019 r. składanie wniosków o "Rodzina 500+" przez Bankowość Internetową jest czasowo niedostępne. Za utrudnienia przepraszamy.
Zobacz więcej
17
CZE 2019
Zmiany w Programie Rodzina 500+ od 1 lipca 2019 r.
Od 1 lipca zmienią się zasady przyznawania świadczeń w ramach Programu Rodzina 500+. Sprawdź najważniejsze zmiany.
Zobacz więcej
14
CZE 2019
Rozpoczeliśmy uruchamianie otwartej bankowości zgodnie z PSD2
W ramach rozpoczęcia produkcyjnego uruchamiania otwartej bankowości (interfejs API) Klienci Banku korzystający z bankowości Pocztowy24 i EnveloBank, po wyrażeniu odpowiednich zgód, uzyskają możliwość korzystania z usług finansowych certyfikowanych dostawców trzecich (TPP). Wprowadzone zmiany stanowią realizację wymogów Dyrektywy PSD2.
Zobacz więcej
11
CZE 2019
Bankowość internetowa ponownie udostępniona Klientom
Bank przywrócił pełną dostępność bankowości internetowej Pocztowy24. Klienci bez przeszkód korzystają już z tego kanału obsługi.
Zobacz więcej
11
CZE 2019
Przerwa w dostępie do bankowości internetowej Pocztowy24
W związku z pracami z dostawcą rozwiązania bankowości internetowej Pocztowy24 nad przywróceniem pełnej dostępności, Bank zdecydował o czasowym zamknięciu tego kanału obsługi Klientów.
Zobacz więcej
05
CZE 2019
Planowane przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego
Informujemy, że od godziny 20:30 w dniu 08.06.2019 (sobota) do godziny 18:00 w dniu 09.06.2019 (niedziela), może wystąpić przerwa w dostępie do usług Bankowości Internetowej Banku Pocztowego.
Zobacz więcej