29
LIS 2021
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 3.12.2021 (piątek) od godz. 22:00 do 4.12.2021 (sobota) maksymalnie do godziny 04:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz w dostępie do bankowości telefonicznej.
Zobacz więcej
25
LIS 2021
W najbliższy weekend Infolinia Banku Pocztowego będzie czynna dłużej
W najbliższą sobotę, 27.11.2021 r. konsultanci naszej Infolinii będą do Państwa dyspozycji od godz. 8.00 do godz. 20.00, a w niedzielę 28.11.2021 r. od godz.10.00 do 18.00.
Zobacz więcej
24
LIS 2021
Urzędowe Potwierdzenie Odbioru dla wniosków o świadczenie Rodzina 500+ 
Informujemy, że dla wniosków o świadczenie Rodzina 500+ składanych w okresie od 27.11.2021 g.17:00 do 29.11.2021 g.6:30 Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) zostanie dostarczone dnia 29.11.2021.
Zobacz więcej
24
LIS 2021
Planowana przerwa w działaniu płatności kartą
W środę, 1.12.2021 r. w godzinach 00:30 – 01:30, z powodu zaplanowanych prac administracyjnych, mogą występować krótkotrwałe przerwy w dokonywaniu transakcji bezgotówkowych kartą, w tym transakcji kartą w internecie oraz brak możliwości skorzystania z bankomatu.
Zobacz więcej
15
LIS 2021
Planowana prace administracyjne
W czwartek, 18.11.2021 w godzinach 02:00-04:00, z powodu zaplanowanych prac administracyjnych po stronie dostawcy, wystąpi brak możliwości dokonania transakcji kartą w internecie z usługą 3D Secure.
Zobacz więcej
15
LIS 2021
Planowana przerwa techniczna w działaniu Autopay
15 listopada br., w godzinach 23:00 - 23:59 oraz 17 listopada br., w godzinach 05:30 - 07:00, mogą występować chwilowe przerwy w komunikacji z Autopay, podczas których nie będzie możliwe rejestrowanie nowych użytkowników oraz zarządzanie danymi z Autopay.
Zobacz więcej
12
LIS 2021
Planowana prace modernizacyjne
W niedzielę, 21.11.2021 w godzinach 04:00-08:00, z powodu zaplanowanych prac administracyjnych po stronie dostawcy, może wystąpić brak możliwości dokonania transakcji kartą w internecie z usługą 3D Secure wymagającą uwierzytelnienia poprzez kod SMS...
Zobacz więcej
10
LIS 2021
Upraszczamy kontakt telefoniczny z Bankiem
Z przyjemnością informujemy, że z myślą o wygodzie Klientów, wprowadziliśmy kilka zmian, które ułatwią kontakt z naszą Infolinią.
Zobacz więcej
09
LIS 2021
Planowana przerwa w składaniu wniosków o świadczenie Rodzina 500+
Informujemy, że w związku z planowaną aktualizacją systemów, od 10 listopada od godz. 21.30 do 11 listopada do godz. 06.00 wystąpi brak możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 500+.
Zobacz więcej
03
LIS 2021
Planowana prace modernizacyjne
W dniu 07.11.2021 w godzinach 07:00-13:00 podczas dodawania kart do portfeli cyfrowych mogą wystąpić problemy z uwierzytelnieniem przez infolinię banku. W tym czasie zalecamy uwierzytelnienie drogą SMSową.
Zobacz więcej