W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 24.06.2022, od godz. 23:00 do soboty 25.06.2022, maksymalnie do godz. 03:00 oraz od niedzieli 26.06.2022 od godz. 00:00 do 02:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz Infolinii.
W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:
- Płatności mobilne BLIK • Płatności Pay-By-Link
- Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
- Automatyczne płatności za autostrady Autopay
- Doładowania telefonu na kartę
- Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
- Wnioski o karty debetowe
- Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
- Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl
OD | DO | USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA |
24.06.2022 (piątek) od godz. 23:00 | 25.06.2022 (sobota) max. do godz. 03:00 |
|
OD | DO | USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA |
26.06.2022 (niedziela) od godz. 00:00 | 26.06.2022 (niedziela) max. do godz. 02:00 |
|
Za niedogodności przepraszamy.