Nowy sposób logowania do Pocztowy24 oraz dodatkowa autoryzacja operacji wykonywanych przez IVR.

14 września 2019

Tak, jak zapowiadaliśmy, w Banku Pocztowym zaczęły obowiązywać postanowienia dyrektywy PSD2 uchwalonej przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej 25 listopada 2015 r.

 

W praktyce PSD2 wprowadza do bankowości nowe rozwiązania. Między innymi zwiększa Twoje bezpieczeństwo w bankowości internetowej wprowadzając tzw. silne uwierzytelnienie Klienta.

 

Nowy sposób logowania w bankowości internetowej Pocztowy24:

Dotychczas logowałeś się do Pocztowy24 podając identyfikator NIK i hasło. Teraz podczas logowania do bankowości internetowej Pocztowy24 będziesz otrzymywać dodatkowy kod SMS lub zostaniesz poproszony o hasło do Certyfikatu, które posłuży do Twojej autoryzacji w bankowości.

 

 

Dodatkowa autoryzacja operacji wykonywanych przez IVR (Telekonto):

Jeśli wykonujesz operacje za pomocą IVR (Telekonta), przy zlecaniu wybranych operacjach będziesz proszony o ich autoryzację dodatkowym kodem SMS. Sam sposób logowania do Telekonta nie ulegnie zmianie – zalogujesz się wpisując tonowo na klawiaturze telefonu swój NIK i dotychczasowe hasło. Dodatkowa autoryzacja będzie wymagana przy wykonywaniu następujących operacji:
•    zmiana hasła do Telekonta,
•    zmiana hasła do bankowości internetowej,
•    odblokowanie hasła do bankowości internetowej,
•    wysłanie nowego hasła do bankowości internetowej smsem,
•    dostęp do informacji (m.in. numeru rachunku bankowego, sprawdzenia salda),
•    przelew krajowy (dla kontrahentów niezaufanych),
•    zaufanie kontrahenta.


Sprawdź, jak wygląda logowanie i autoryzacja z silnym uwierzytelnieniem.

chat z konsultantem