Gwarancje bankowe

Bank Pocztowy udziela gwarancji bankowych w PLN, jak również w USD, EUR, CHF, nawet na 180 miesięcy.

Co to są gwarancje bankowe

Gwarancja bankowa to umowa zawierana między gwarantem - czyli Banakiem, a beneficjentem gwarancji - wierzycielem. Treść gwarancji może być formułowana indywidualnie, stosownie do jej przedmiotu i uzgodnień wynikających z kontraktu i oczekiwań Beneficjenta. Bank Pocztowy udziela gwarancji bankowych w PLN, jak również w USD, EUR, CHF, nawet na 180 miesięcy. Zabezpieczenia gwarancji są indywidualnie negocjowane z Bankiem.

Przykładowe rodzaje gwarancji

  • Gwarancja przetargowa (zastępująca wadium gotówkowe)

  • Gwarancja dobrego wykonania kontraktu (często zastępująca kaucję gwarancyjną)

  • Gwarancja zwrotu zaliczki (umożliwiająca uzyskanie przedpłaty od kupującego)

  • Gwarancja płatności (zapłaty za dostawy, usługi również z odroczonym terminem płatności)

  • Gwarancja spłaty kredytu (umożliwia uzyskanie tego kredytu)

  • Gwarancja celna (zabezpieczająca należności celne)

  • Gwarancja leasingowa (zapłaty rat leasingowych)

  • Gwarancja potwierdzająca (regwarancja)

Korzyści

  • to praktyczna forma zabezpieczenia spłaty zobowiązań

  • nie angażuje środków własnych firmy na zabezpieczane transakcje

  • gwarancja zastępując depozyt gotówkowy (np. wadium, kaucję gwarancyjną, depozyt dla urzędu celnego) pozwala uniknąć blokowania nie oprocentowanych środków

  • gwarancje zabezpieczające za zakupione towary/usługi lub spłatę kredytu - pozwalają na wynegocjowanie z kontrahentem (kredytodawcą) korzystniejszych warunków transakcji, zwłaszcza dłuższych terminów odroczenia płatności

  • możliwość zapewnienia kontrahentowi zabezpieczenia w postaci gwarancji Banku świadczą o pozytywnym standingu firmy zleceniodawcy i pozwala budować lepszą pozycję na rynku

Jak wnioskować

Wypełnij wniosek. Oddzwonimy do Ciebie, by umówić spotkanie, podczas którego nasz doradca zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy. O ofertę dla firm możesz także pytać w placówkach Banku.

Przez internet
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tego samego dnia.
Przez doradcę
Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z naszym doradcą.
W placówce
Wolisz spotkanie twarzą 
w twarz? Jesteśmy blisko Ciebie.

Formularz kontaktowy

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole

Na ten adres otrzymasz kopię zgłoszenia i odpowiedź w sprawie (chyba że wybierzesz odpowiedź telefoniczną).

Proszę uzupełnić to pole

Wypełnij, jeśli preferujesz tę formę kontaktu; w przypadku braku połączenia odpowiedź wyślemy na adres e-mail.

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Załącznik został dodany

Dodaj załącznik do wiadomości - kliknij lub przeciągnij tutaj

jpg, png, tiff lub pdf o rozmiarze nie większym niż 2MB

Administratorem danych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie wynikającym z treści zgód i w celu dowodowym (archiwalnym). Wyrażone zgody mogą być w każdym czasie odwołane. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej odwołaniem – poznaj pełną treść obowiązku informacyjnego.

OK

Dziękujemy za wypełnienie formularza

Kontakt ze strony Banku na numer telefonu podany we wniosku nastąpi w ciągu 24 godzin.
Informujemy, że różne ustawienia programów pocztowych mogą spowodować, że odpowiedź Banku trafi do folderu SPAM.


W przypadku jakichkolwiek pytań lub watpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem: 
801 100 500 lub 42 3499 499 (dla telefonów komórkowych).

Czas połączenia liczony jest od nadania komunikatu “Witamy w Banku Pocztowym”. Koszt połączenia:

· 801 100 500 - opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej

· (+48) 52 34 99 499 - opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

Swoje zgody marketingowe możesz odwołać poprzez: formularz na stronie www Banku Pocztowego S.A. 
lub infolinię Banku (52 3499 499)

chat z konsultantem