Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, który świadczy bezpieczne i zrozumiałe usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne.

 

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!

 

Doradca Klienta

Przemyśl, Sanok, Jarosław, Rzeszów, Mielec

Chełm, Krasnystaw, Kraśnik, Zamość

Katowice, Jaworzno, Sosnowiec, Tychy, Dąbrowa Górnicza, Częstochowa, Gliwice, Zabrze, Bielsko-Biała, Żywiec, Pszczyna, Wodzisław Śląski, Rybnik

Łowicz, Bełchatów, Łódź, Sieradz, Skierniewice

Koszalin, Szczecin, Police, Szczecinek, Świnoujście, Kołobrzeg

Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski

Poznań, Konin, Września, Kalisz, Leszno, Ostrów Wielkopolski

Wrocław, Legnica, Kędzierzyn-Koźle

Gorlice, Kraków, Olkusz, Tarnów

Gdańsk, Gdynia, Sopot, Lębork, Chojnice, Malbork

Grudziądz, Toruń, Włocławek, Bydgoszcz

Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Piaseczno, Płock, Pruszków, Radom, Siedlce, Warszawa, Wyszków

Elbląg, Olsztyn, Kętrzyn, Ostróda, Ełk

Suwałki

U nas możesz:

 

  • pracować w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • zdobywać doświadczenie zawodowe w przyjaznym środowisku pracy,
  • posiadać realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku);

 

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm;

ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA posiada:

  • doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
  • posiada wykształcenie min. średnie,
  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.

 

*Zachęcamy do aplikowania również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Chcesz wiedzieć więcej?

Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna - rekrutacje

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
2.    Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
a.    poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
b.    poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl,
c.   Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
d.    formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
3.    IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:
a.    poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
b.    poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
4.   Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
5.    Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach ,chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6.   Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
7.    Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:
a.    prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
b.    prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
c.    prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
d.    prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
e.    prawo do przenoszenia danych;  
f.    prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8.   W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt.  2 i 3 adresy do korespondencji.
9.    Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.

 

 

 Powrót do listy ogłoszeń