18
MAR 2022
BLIKUJ bezpiecznie bez logowania
Teraz jeszcze szybciej i wygodniej dokonasz płatności BLIKIEM bez konieczności logowania do aplikacji mobilnej.
Zobacz więcej
14
MAR 2022
Planowana przerwa w dostępie do usługi BLIK, 18.03.2022, godz. 01:00 - 05:00
W związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 18 marca 2022 r., w godzinach 01:00 – 05:00 mogą występować krótkie przerwy w dostępnie do płatności realizowanych za pomocą BLIK-a.
Zobacz więcej
10
MAR 2022
Zawieszenie działalności transakcyjnej Mastercard w Rosji.
Zgodnie z informacją od Mastercard Europe S.A., dzisiaj w nocy z 9/10 marca, czyli o godzinie 12:01 czasu moskiewskiego w dniu 10. marca nastąpiło zawieszenie działalności transakcyjnej kart Mastercard w Rosji.
Zobacz więcej
02
MAR 2022
Zwolnienie z opłaty za przekaz SWIFT dla Klientów firmowych
W związku z obecną sytuacją na Ukrainie, informujemy o zwolnieniu z opłaty za przekaz SWIFT dla Klientów firmowych.
Zobacz więcej
28
LUT 2022
Przejściowe problemy w realizacji płatności BLIK oraz przelewów ekspresowych
Obecnie mogą występować przejściowe problemy w realizacji płatności BLIK oraz przelewów ekspresowych. Pozostałe usługi, takie jak płatności kartą, bankowość elektroniczna działają bez zakłóceń.
Zobacz więcej
28
LUT 2022
Komunikat
W związku z obecną sytuacją na Ukrainie i zwiększonym zagrożeniem w cyberprzestrzeni, Bank Pocztowy zwraca Państwa uwagę na...
Zobacz więcej
28
LUT 2022
Komunikat dotyczący bieżącej sytuacji na Ukrainie
W związku z napaścią Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, Bank Pocztowy S.A. wyraża solidarność z Narodem Ukraińskim. Wszystkich naszych klientów, pracowników i przyjaciół z Ukrainy zapewniamy o wsparciu w tych trudnych chwilach.  
Zobacz więcej
10
LUT 2022
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego
W związku z pracami modernizacyjnymi, w dniach 13.02.2022 w godz. 08:00-14:00, 21.02.2022 w godz. 00:30-01:30 oraz 20.02.2022 w godz. 04:00-08:00, wystąpią przerwy w działaniu kart płatniczych.
Zobacz więcej
31
STY 2022
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 04.02.2022 (piątek) od godz. 22:00 do 05.02.2022 (sobota) maksymalnie do godziny 04:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej.
Zobacz więcej
28
STY 2022
Karta biometryczna Banku Pocztowego zwycięzcą konkursu Cashless Pay 2021
Karta biometryczna Banku Pocztowego zajęła 1. miejsce w kategorii Najciekawsza Karta Płatnicza oraz 2. miejsce w kategorii Najciekawsze Rozwiązanie Płatnicze w konkursie Cashless Pay 2021.
Zobacz więcej