Bankowość internetowa została udostępniona Klientom.

9 grudnia 2016

 

W ostatnich dniach Bank pracował nad przywróceniem jej wydajności, w związku z czym przekierowywaliśmy Klientów do placówek oraz Infolinii.

Aktualnie Klienci Banku mogą korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24, usługi Giro płatność, w tym MoneyGram oraz przelewów natychmiastowych. 

W ostatnich dniach zapraszaliśmy Klientów do obsługi swoich rachunków z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z Bankiem, w tym  4600 placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Klienci mogli korzystać także z Infolinii 801 100 500, której godziny pracy wydłużone zostały do 24:00. Bank w tym czasie zrezygnował z pobierania opłat za przelewy dokonywane z wykorzystaniem ww. kanałów. 

Za przelewy (przelewy ELIXIR, przelewy do ZUS i US) wykonywane w okresie od 5.12. do 8.12.2016 r. Bank dokona zwrotu pobranych prowizji na rachunek Klienta w Banku Pocztowym w dniu 12.12.2016 r. (poniedziałek).
Natomiast przelewy wykonane od 09.12 do 12.12.2016 zwolnione są z opłaty.

Godziny pracy Infolinii zostały wydłużone w dni powszednie (do 9.12.2016 r.) do godziny 24:00, a w sobotę (10.12) do godz. 22:00.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację i przypominamy, że reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym. 

Sprawdź najczęściej zadawane pytania!

 

chat z konsultantem