Logowanie odciskiem palca

Logowanie odciskiem palca

Loguj się do aplikacji mobilnej i zatwierdzaj przelewy odciskiem palca

Otwórz konto

Jak to działa?

Zarządzaj finansami dotknięciem palca

My dajemy możliwość logowania i zatwierdzania przelewów odciskiem palca, Ty zdecyduj którym palcem chcesz zarządzać swoimi finansami.

  • Skanujesz palec na telefonie i zyskujesz bezpieczny, szybki dostęp do Banku
  • Nie musisz już wpisywać 6-cyfrowego kodu PIN, by się zalogować
  • Błyskawicznie autoryzujesz przelewy do 1000 zł odciskiem palca
  • Masz pewność, że nie pomylisz kodu PIN, a dostęp do aplikacji jest chroniony biometrycznie

Jak zdefiniować odcisk palca?

Przyłóż palec do czytnika linii papilarnych na Twoim telefonie i zapisz wzór co najmniej jednego odcisku palca

Zaloguj się do aplikacji i w Ustawieniach w zakładce "Logowanie i autoryzacja" włącz autoryzację odciskiem palca

Zaznacz w Ustawieniach czy odcisk palca ma służyć do logowania czy też do autoryzacji przelewów do 1000 zł

Ustawienia zatwierdź kodem PIN, który do tej pory służył Ci do logowania i autoryzacji przelewów w aplikacji

Wygodnie i bezpiecznie

Metoda biometryczna

Wiesz, że Twój każdy palec ma niepowtarzalny układ linii papilarnych? To nie tylko odróżnia Cię od pozostałych ludzi na świecie, ale wręcz staje się naturalnym kodem potwierdzającym Twoją tożsamość. 

Analiza linii papilarnych jest jedną z najbardziej niezawodnych metod identyfikacji, dlatego wykorzystywana jest m.in. w systemach bankowych.

Dbaj o bezpieczeństwo

Logowanie i potwierdzane transakcji odciskiem palca jest możliwe na urządzeniach wyposażonych w czytnik linii papilarnych. Aplikacja mobilna Pocztowy wspiera Touch ID dla systemu iOS i Fingerprint dla systemu Android.

Pamiętaj, aby logować się do aplikacji Pocztowy z urządzenia na którym są zdefiniowane wyłącznie Twoje odciski palców.

Masz pytania? My mamy odpowiedzi!

Logowanie do aplikacji Pocztowy i potwierdzane transakcji odciskiem palca jest możliwe na urządzeniach typu telefon, tablet wyposażonych w czytnik linii papilarnych. Aplikacja mobilna wspiera Touch ID dla systemu iOS i Fingerprint dla systemu Android. Pamiętaj, aby logować się do aplikacji Pocztowy z urządzenia na którym są zdefiniowane wyłącznie Twoje odciski palców.

Sam wybierasz sposób logowania i autoryzacji transakcji. Możesz pozostać przy dotychczasowej metodzie logowania i autoryzacji kodem PIN. Jeśli natomiast chcesz logować się za pomocą odcisku palca, wystarczy, że zdefiniujesz odcisk na urządzeniu z którego logujesz się do aplikacji mobilnej i w Ustawieniach, w zakładce Logowanie i autoryzacja włączysz opcję Autoryzacji odciskiem palca.

Zdefiniuj mapę swojej twarzy na telefonie. Pobierz najnowszą wersję aplikacji mobilnej i zaloguj się do niej. Następnie w Ustawieniach w zakładce Logowanie i autoryzacja włącz opcję Autoryzacji Face ID. Zaznacz w Ustawieniach czy Face ID ma Ci służyć tylko do logowania się czy także do autoryzacji przelewów do 1000 zł. Wybrane opcje zatwierdź kodem PIN, który do tej pory służył Ci do logowania i autoryzacji przelewów w aplikacji mobilnej.

Przyłóż palec do czytnika linii papilarnych na Twoim telefonie i zapisz wzór co najmniej jednego odcisku palca. Następnie pobierz najnowszą wersję aplikacji i zaloguj się do niej. Następnie w Ustawieniach w zakładce Logowanie i autoryzacja włącz opcję Autoryzacji odciskiem palca. Zaznacz w Ustawieniach czy odcisk palca ma Ci służyć tylko do logowania się czy także do autoryzacji przelewów do 1000 zł. Wybrane opcje zatwierdź kodem PIN, który do tej pory służył Ci do logowania i autoryzacji przelewów w apilkacji mobilnej.

Analiza linii papilarnych jest jedną z najbardziej niezawodnych metod identyfikacji, dlatego wykorzystywana jest m.in. jako zabezpieczenie dostępu do aplikacji bankowych. Po utworzeniu wzoru Twojego odcisku palca na urządzeniu wyposażonym w czytnik linii papilarnych, przy logowaniu do bankowości, urządzenie będzie ponownie skanować Twój odcisk i przy pomocy analizy biometrycznej, porównywać z zapisanym wzorem. Dla Twojego bezpieczeństwa, jeśli Twój palec będzie np. zabrudzony, czytnik nie rozpozna Twojego odcisku i nie da Ci dostępu do aplikacji mobilnej. Wówczas będziesz mógł zalogować się do Aplikacji za pomocą kodu PIN. Pamiętaj, aby logować się do aplikacji z urządzenia na którym są zdefiniowane wyłącznie Twoje odciski palców.

chat z konsultantem