W związku z napaścią Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, Bank Pocztowy S.A. wyraża solidarność z Narodem Ukraińskim. Wszystkich naszych klientów, pracowników i przyjaciół z Ukrainy zapewniamy o wsparciu w tych trudnych chwilach.

 

Środki zgromadzone na rachunkach w Banku Pocztowym S.A. są całkowicie bezpieczne. Są one w pełni gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do równowartości kwoty 100 000 euro.

 

Chcemy też uczulić wszystkich na informacje docierające do nas za pomocą internetu i mediów społecznościowych. Część z nich nastawiona jest na pochopne działania i wywoływanie niepokoju, skutkującego m.in. masowymi wypłatami środków z kont bankowych.

 

Przypominamy, że nie ma potrzeby gromadzenia zapasów gotówki, jest ona na bieżąco dostępna w bankomatach. Również płatności kartowe oraz BLIK działają na dotychczasowych zasadach.

 

Wszelkiego rodzaju kryzysy przyciągają cyberprzestępców, którzy korzystając z zamieszania próbują przejąć nasze środki.

 

Zachowajmy szczególną ostrożność podczas korzystania z internetu. Nie klikajmy w linki, nie odpowiadajmy na wiadomości, których pochodzenia nie jesteśmy pewni. Uważajmy na telefony z nieznanych numerów lub próby wyłudzenia danych. Przypominamy, że Bank nigdy nie zapyta o numer konta, numer karty, hasło, czy PIN.

 

Warto również weryfikować fundacje i osoby zachęcające nas do wpłat funduszy na pomoc Ukrainie. Jeżeli chcesz sprawdzić bieżące komunikaty dotyczące bezpieczeństwa, wejdź tutaj.

 

Jeżeli będziesz potrzebować pomocy skontaktuj się z Infolinią Banku:

 

Infolinia dla Klientów z Polski 52 3499 499

Infolinia dla Klientów z Ukrainy 52 328 07 97 (українська мова)