Tradycyjna bankowość internetowa 

System bankowości internetowej Pocztowy24 umożliwia szybki dostęp do środków zgromadzonych na Twoim koncie, a także do wybranych usług finansowych – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pocztowy24

  • masz wygodny dostęp do informacji o wszystkich swoich
    produktach bankowych
  • zrealizujesz i zaplanujesz przelewy przez Internet
  • sprawdzisz i eksportujesz historię transakcji
  • pobierzesz wyciąg z rachunków
    w różnych formatach
  • łatwo założysz i zlikwidujesz lokaty
  • wygodnie ustawisz opcje spłaty kredytu
  • pobierzesz harmonogram spłaty kredytu
  • wyślesz wniosek o wydanie nowego numeru PIN do karty
  • złożysz wniosek o nowe produkty
  • doładujesz telefon komórkowy

Bezpieczeństwo Pocztowy24

Nasz system bankowości internetowej spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo operacji wykonywanych w Pocztowy24 zależy w równym stopniu od Banku jak i od Ciebie. Zapoznaj się z podstawowymi informacjami na temat bezpiecznego bankowania w Pocztowy24.

CZYTAJ WIĘCEJna temat: Bezpieczeństwo Pocztowy24

Jak wnioskować:

Jeśli masz u nas konto i chcesz mieć do niego dostęp przez Pocztowy24, wystarczy że zadzwonisz na Infolinię.

Aktywuj usługi:

przez telefon

52 3499 499Użyj numeru telefonu
Jak to działa?

Inne kanały elektroniczne

Także za pośrednictwem telefonu komórkowego  masz wygodny dostęp do swojego konta przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Powiadamianie SMS Serwis SMS

 

Pełna kontrola nad finansami osobistymi dzięki wiadomościom SMS
przesyłanym z banku.

Czytaj więcejna temat: Powiadamianie SMS Serwis SMS  

Telekonto

Wygodna obsługa konta przez telefon lub Skype w automatycznym systemie IVR
lub z pomocą konsultanta.

Czytaj więcejna temat: Telekonto

Pytania i odpowiedzi

Pod jakim adresem dostępna jest bankowość internetowa dla Klientów instytucjonalnych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Bankowość internetowa dla Klientów instytucjonalnych i Wspólnot dostępna jest pod adresem biznes.pocztowy.pl

Czy korzystanie z bankowości internetowej jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystanie z bankowości internetowej jest bezpieczne, jeżeli stosujesz kilka podstawowych zasad bezpieczeństwa. Ważne też jest to, w jaki sposób przechowujesz wszystkie narzędzia używane w systemie bankowości internetowej (NIK, hasło, plik i hasło do certyfikatu lub telefon i kartę SIM). Twój komputer powinien być zabezpieczony zgodnie z zaleceniami producenta systemu, posiadać zainstalowany program antywirusowy z aktualnymi bazami wirusów. Pamiętaj też, żeby system, przeglądarka i aplikacja Java były aktualizowane na bieżąco. Uważaj na komputery publiczne, dostępne na przykład w kafejkach internetowych – nie polecamy logowania się do bankowości z tego typu komputerów. Przy każdym połączeniu z bankowością internetową upewnij się, że połączenie nawiązane pomiędzy komputerem, a serwerem Banku jest szyfrowane. Wówczas adres rozpoczyna się od https:// Ikona zamkniętej kłódki jest graficznym potwierdzeniem połączenia szyfrowanego.

Przy adresie internetowym widzę kłódkę. Co to oznacza?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W zależności od tego, jakiej przeglądarki internetowej używasz w adresie internetowym zobaczysz zieloną lub żółtą zamkniętą kłódkę. Oznacza to, że korzystasz z szyfrowanego połączenia potwierdzonego specjalnym certyfikatem. Certyfikat bezpieczeństwa potwierdza poprawność szyfrowanego połączenia. Certyfikaty wystawiane są przez niezależne instytucje certyfikujące. W przypadku bankowości internetowej Pocztowy24, taką instytucją jest Symantec Corporation. Po kliknięciu w ikonę kłódki zobaczysz szczegóły dotyczące certyfikatu, z których dowiesz się, że został on wystawiony dla witryny biznes.pocztowy.pl.

Przez którą przeglądarkę będę mógł bez problemów korzystać z serwisu bankowości internetowej?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Nasz serwis transakcyjny Pocztowy24 jest obsługiwany przez różne przeglądarki. Możesz skorzystać z wymienionych wersji i wszystkich następnych wersji przeglądarek:

    • Internet Explorer w wersji 7.x, ,
    • Mozilla Firefox w wersji 3.x,
    • Chrome w wersji 10.x ,
    • Opera w wersji 15.x;
    • Safari w wersji 4.x (tylko Mac OS),

    Polecamy regularne aktualizowanie przeglądarki i korzystanie z najnowszej wersji.

W jaki sposób będę mógł autoryzować operacje w Pocztowy24, jeżeli Bank nie posiada mojego aktualnego numeru telefonu komórkowego?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • W takiej sytuacji skontaktuj się z nami poprzez Infolinię (52 3499 499) lub udaj się do placówki Banku lub na Pocztę. W placówce Banku podaj nowy numer telefonu. Pracownik wprowadzi go do bazy. Na Poczcie – pracownik zleci realizację zmiany numeru Twojego telefonu. Zmiana ta powinna zostać wykonana w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli masz aktywną usługę Bankowości telefonicznej możesz zadzwonić na Infolinię (52 3499 499) wówczas konsultant natychmiast dokona zmiany podczas Waszej rozmowy.

Czy mogę zmienić numer telefonu, który podałem do autoryzacji operacji w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Numer możesz zmienić dzwoniąc na Infolinię (52 3499 499), bądź w placówce Banku lub Poczty. W placówce Banku nowy numer telefonu będzie wprowadzony podczas Twojej rozmowy z pracownikiem. W placówce Poczty – pracownik zleci realizację zmiany numeru telefonu. Zmiana ta powinna zostać wykonana w ciągu 2 dni roboczych.

Czy mogę wykonywać przelewy w dni wolne od pracy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Przelew, który zlecisz ze swojego konta w dniu wolnym od pracy, zostanie zarejestrowany w momencie zlecenia. Automatycznie zmniejszy on kwotę Twoich dostępnych środków na koncie. Samo zaksięgowanie nastąpi jednak z datą najbliższego dnia roboczego. Jeśli zatem wykonujesz przelew, gdzie ważna jest data nadania przelewu, pamiętaj, aby wykonać przelew w dzień roboczy.

Czy w Pocztowy24 mogę samodzielnie pobrać wyciąg ze swojego rachunku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Tak, aby pobrać wyciąg w Pocztowy24 przejdź do zakładki „Zobacz historię”, a następnie ustaw filtr wskazując konto. Po wybraniu konta i zakresu czasowego historii transakcji w dolnej części ekranu zobaczysz przycisk „Pobierz historię”. Klikając w „Pobierz historię” zostaniesz przeniesiony na nowy ekran z możliwością wyboru „Eksportu z listy transakcji” lub „Pobierz wyciąg”. Zaznaczając drugą opcję będziesz miał możliwość zdefiniowania produktu, wybrania miesiąca lub dnia, którego wyciąg ma dotyczyć oraz formatu w jakim będziesz mógł wygenerować plik wyciągu.

W jaki sposób mogę zmienić hasło dostępu do Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby dokonać zmiany hasła zaloguj się do Pocztowy24, a następnie wybierając w dolnej części ekranu przycisk „Ustawienia” – skorzystaj z opcji zmiany hasła. Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do usługi Bankowości telefonicznej, możesz dokonać zmiany hasła po zalogowaniu do serwisu telefonicznego. Wybierz opcję 2 "Odblokowanie bankowości internetowej", a następnie opcję 1 - jeżeli posiadasz NIK i 6-cio cyfrowe hasło do rozmów z konsultantem na Infolinii Banku (52 3499 499).

Czy mogę samodzielnie zmienić swoje dane kontaktowe w Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Masz możliwość samodzielnej zmiany danych kontaktowych w Pocztowy24. Aby tego dokonać, po zalogowaniu, skorzystaj z opcji „Ustawienia” u dołu strony, a następnie przejdź do zakładki „Dane użytkownika”. Po jej otwarciu wybierz opcję „Zmień” przy interesujących Cię danych. Jeżeli dokonasz zmian, zostaniesz poproszony o ich potwierdzenie za pomocą kodu SMS lub certyfikatu. Zmiany numeru telefonu dokonasz wyłącznie za pośrednictwem Infolinii (52 3499 499) albo w placówce Banku lub Poczty.

Czy w Pocztowy24 mogę wykonać przelew podatkowy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystając z usługi Pocztowy24, masz możliwość wykonania przelewu podatkowego. Odbiorcą takiego przelewu może być wybrany Urząd Skarbowy (system umożliwi Ci wybór urzędu z listy rozwijanej) lub inny organ podatkowy (tu masz możliwość wpisania dowolnego numeru rachunku). Aby wykonać przelew, po zalogowaniu do serwisu bankowości, wybierz ikonę „Przelew podatkowy”. Po uzupełnieniu danych, zostaniesz poproszony o zatwierdzenie operacji otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu. Przelewy podatkowe realizowane są tylko w walucie PLN.

W jaki sposób wykonam w Pocztowy24 przelew na rzecz ZUS?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Płatność składki na rzecz ZUS dokonasz poprzez "Przelew Zewnętrzny", jako przelew zwykły na indywidualny rachunek składkowy płatnika. Po zalogowaniu się do Pocztowy24, wybierz z ekranu głównego ikonkę "Przelew zewnętrzny". Uzupełnij dane transakcji. Następnie sprawdź poprawność wprowadzonych danych i zatwierdź operację otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu.

Czym są paczki płatności w Pocztowy24 i w jaki sposób mogę je tworzyć?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Jeżeli nie chcesz wykonywać przelewów pojedynczo, możesz dodać je do tzw. paczki płatności. Za pomocą paczki płatności, jednym kliknięciem myszki, zrealizujesz wszystkie płatności zgromadzone w paczce płatności. Aby dodać przelew do paczki, wykonując standardowy przelew zewnętrzny, po sprawdzeniu wprowadzonych danych płatności, wybierz opcję „Zatwierdź później”. System zaprezentuje okno wyboru paczki, do której ma zostać dodane zlecenie (możesz dodać zlecenie do jednej z istniejących paczek lub utworzyć nową). Zlecony przez Ciebie przelew zostanie dodany do paczki płatności. Po dodaniu wszystkich płatności do paczki należy przejść do „Paczki płatności” z ekranu głównego systemu Pocztowy24, a następnie wybrać paczkę i kliknąć „Autoryzuj”.  Zostaniesz poproszony o zatwierdzenie operacji otrzymanym kodem SMS lub za pomocą certyfikatu. Wtedy płatności zgromadzone w paczce zostaną zrealizowane.

W jaki sposób mogę zablokować hasło dostępu do Pocztowy24?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Aby dokonać blokady hasła do usługi Pocztowy24 skontaktuj się z Bankiem poprzez Infolinię (52 3499 499) lub udaj się do placówki Banku.
    Twój dostęp do systemu Pocztowy24 zostanie zablokowany także po trzeciej próbie logowania z niepoprawnym hasłem.
    Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do usługi Bankowości telefonicznej, możesz dokonać blokady hasła do Pocztowy24 po zalogowaniu do serwisu telefonicznego dzwoniąc na Infolinię Banku (52 3499 499).

pokaż więcej
zwiń
 

Tabele i dokumenty

  •  

    Formaty plików płatności w Pocztowy24(.pdf)

  •  

    Instrukcja obsługi certyfikatów w Pocztowy24(.pdf)

Spis treści