podajesz 6-cyfrowy kod BLIK, widzisz szczegóły operacji i każdą transakcję akceptujesz PINem (lub biometrią) w naszej aplikacji.

Płatności BLIK
Bezpieczne, wygodne zakupy i wypłaty gotówki za pomocą kodu BLIK, który masz w naszej aplikacji.
Czym są płatności BLIK?
Z BLIKIEM masz kontrolę nad każdym etapem płatności
Jakie są tego korzyści?
Nie musisz pamiętać długiego numeru z karty, podajesz kod BLIK, akceptujesz w aplikacji i już
Możesz wykonywać natychmiastowe przelewy na telefon BLIK
Nie musisz nosić portfela, wszystko czego potrzebujesz do płatności masz w swoim smartfonie
Wygodnie i bezpiecznie korzystasz z BLIKA za 0 zł
Jakie są dzienne limity transakcji
Maksymalna suma transakcji zrealizowanych 1 dnia.
| Rodzaj transakcji | Limit domyślny | Maksymalny limit dzienny |
| Transakcje gotówkowe | 1 000 PLN | 1 000 PLN |
| Transakcje bezgotówkowe | 1 000 PLN | 1 000 PLN |
| Transakcje w Internecie | 1 000 PLN | 3 000 PLN |
Limity zmienisz samodzielnie tylko z poziomu Ustawień w aplikacji mobilnej Pocztowy.
Wybierasz Ustawienia - Zmieniasz - Zatwierdzasz potwierdzając PIN (lub biometrią) i gotowe!
Jak płacić BLIKIEM
We wszystkich sklepach internetowych, gdzie wybierasz płatność BLIK, przepisujesz czy kopiujesz kod w aplikacji, realizujesz płatność, potwierdzasz PINem (lub biometrią) w aplikacji bankowej i gotowe!

Wypróbuj też inne płatności mobilne
Masz pytania?
My mamy odpowiedzi
- Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń: po pierwsze, osoba pobierająca aplikację bankową z BLIKIEM musi zostać w odpowiedni sposób zweryfikowana przez bank, tak aby bank mógł przypisać pobraną aplikację do jej rachunku bankowego.
- Drugim parametrem bezpieczeństwa jest mechanizm dostępu do aplikacji – taki jak np. PIN, odcisk palca lub hasło. Bez nich nie będziemy w stanie dostać się do aplikacji banku.
- Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.
- Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji – między innymi najmniej i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa. Wypłaty z bankomatów, transakcje w internecie i płatności w sklepach stacjonarnych powyżej 50 PLN muszą być dodatkowo potwierdzone przez użytkownika PINem. Podawanie danych czy kontakt fizyczny instrumentu płatniczego z terminalem lub bankomatem nie jest wymagany.
Dla BLIKA masz domyślnie przypisany rachunek główny, ale jeśli posiadasz więcej niż 1 rachunek oszczędnościowo- rozliczeniowy, możesz go zmienić w USTAWIENIACH BLIK.
Tak, możesz płacić BLIK do 50 zł bez podawania numeru PIN do aplikacji 3 razy na dobę. Wystarczy, że w ustawieniach BLIK włączysz 3 płatności BLIK do 50 zł. Włączenie tej opcji umożliwi wykonanie 3 płatności do 50 zł bez konieczności podawania PIN.
Tak, możesz samodzielnie zmieniać limity płatności BLIK. W tym celu po zalogowaniu do aplikacji przejdź do USTAWIEŃ BLIK i zarządzaj LIMITAMI DZIENNYMI TRANSAKCJI. Ustawienia domyślne to 1 000 PLN na transakcje gotówkowe, bezgotówkowe i on-line. W przypadku transakcji gotówkowych i bezgotówkowych to jednocześnie maksymalny limit, który możesz zmniejszyć. Jeśli chodzi o transakcje internetowe to maksymalny limit możesz ustawić do kwoty 3 000 PLN. Zmiany limitów możesz dokonać tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Wystarczy mieć zainstalowaną aplikację mobilną Pocztowy i mieć dostęp do Internetu. Każda płatność przebiega w ten sam sposób, generujesz 6 cyfrowy kod, przepisujesz go lub kopiujesz w odpowiednie miejsce: stronę www sklepu, terminal w sklepie stacjonarnym, ekran bankomatu, a następnie akceptujesz w aplikacji mobilnej.
Strefa edukacji
Sprawdź aktualne promocje BLIKA











