09
LIS 2020
Ogłoszenie dotyczące postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Członka Zarządu Banku Pocztowego S.A.
Informujemy, że w dniu 09.11.2020 r., Rada Nadzorcza Banku Pocztowego ogłosiła konkurs na stanowisko Członka Zarządu Banku Pocztowego S.A. odpowiedzialnego za obszar Współpracy z Grupą Poczty Polskiej, Operacji i Skarbu.
Zobacz więcej
09
LIS 2020
Ogłoszenie dotyczące postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Członka Zarządu Banku Pocztowego S.A.
Informujemy, że w dniu 09.11.2020 r., Rada Nadzorcza Banku Pocztowego ogłosiła konkurs na stanowisko Członka Zarządu Banku Pocztowego S.A. odpowiedzialnego za obszar Biznesu i IT.
Zobacz więcej
09
LIS 2020
W dniu 11 listopada konsultanci infolinii będą niedostępni.
Informujemy, że w dniu 11 listopada konsultanci infolinii będą niedostępni.  W tym czasie zachęcamy do korzystania z Automatycznego Serwisu Telefonicznego, Bankowości Internetowej lub Mobilnej.
Zobacz więcej
04
LIS 2020
Przerwa w działaniu płatności internetowych
Informujemy, że w niedzielę 8 listopada br. od godziny 01:00 do godziny 02:30 będą prowadzone prace administracyjne, w wyniku których nie będzie możliwości dokonania płatności kartami w sklepach internetowych, które wymagają autoryzacji 3D Secure.
Zobacz więcej
02
LIS 2020
Wprowadziliśmy płatności BLIK
Udostępniliśmy Klientom Banku Pocztowego i EnveloBanku korzystającym z aplikacji mobilnej EnveloBank dostęp do systemu płatności mobilnych BLIK. Poszerzając tym samym naszą ofertę o cieszący się coraz większą popularnością sposób płatności.  
Od momentu udostępnienia BLIKA Klienci mogą korzystać z 3 rodzajów usług - płatności w Internecie, płatności w sklepach oraz wypłat z bankomatów. W przyszłości usługa będzie jednak rozwijana o kolejne rozwiązania, które umożliwia BLIK, jak na przykład przelewy na telefon.
Zobacz więcej
02
LIS 2020
Ostrzeżenie
Bank Pocztowy SA ostrzega przez telefonami od nieznanych osób podszywających się pod pracowników banku. Przestępcy powołując się na względy bezpieczeństwa informują o rzekomo wstrzymanej transakcji i nakłaniają do zainstalowania oprogramowania, umożliwiającego zdalny dostęp do urządzenia ofiary
Zobacz więcej
28
PAŹ 2020
Nowy sposób autoryzacji transakcji przy użyciu kart w internecie
W związku z wymogami PSD2, dokonaliśmy zmian w sposobie potwierdzania transakcji przy użyciu kart w internecie. Zmieniona Usługa 3D Secure do potwierdzania transakcji wymaga dostępu do bankowości. Prosimy, upewnij się czy masz aktywną bankowość (Pocztowy24 lub EnveloBank Online i Mobile), aby móc bez przeszkód autoryzować transakcje.
Zobacz więcej
19
PAŹ 2020
Przerwa w działaniu wniosków internetowych
W wtorek, 19 października br. w godzinach 22:00 – 23:00, z powodu zaplanowanych prac administracyjnych, może nastąpić przerwa w działaniu wniosków internetowych.
Zobacz więcej
16
PAŹ 2020
Nowe godziny dostępności konsultantów Infolinii
Informujemy, że od 1 listopada 2020 r. konsultanci naszej Infolinii będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 22.00 oraz w soboty od 8.00 do 18.00. Zachęcamy do korzystania z automatycznego teleserwisu IVR, czynnego całą dobę, 7 dni w tygodniu.




Zobacz więcej
16
PAŹ 2020
W naszych placówkach Seniorzy zawsze mają pierwszeństwo obsługi
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów od 15 października 2020 r, we wszystkich sklepach i placówkach pocztowych w godzinach od 10:00 do 12:00 w dni powszednie obsługiwane są wyłącznie osoby powyżej 60 roku życia.
 
W trosce o starszych Klientów, ich bezpieczeństwo, zdrowie i życie, mimo, że godziny obsługi Seniorów nie obowiązują w placówkach bankowych, Bank Pocztowy podtrzymuje zasadę, że Seniorzy mają pierwszeństwo obsługi przez cały dzień, niezależnie od godziny.
Zobacz więcej