Jeszcze w tym miesiącu Bank Pocztowy jako trzeci bank w Polsce wprowadzi kartę wirtualną

11 maja 2022

Bank Pocztowy jeszcze w tym miesiącu wprowadzi nową wirtualną kartę płatniczą Mastercard. Karta spodoba się głównie klientom poruszającym się swobodnie w świecie ecommerce oraz lubiącym nowoczesne technologie. Karta będzie wydawana wyłącznie w formie cyfrowej, bez fizycznej postaci, dzięki czemu docenią ją również osoby dbające o środowisko. Posiada także unikalny pakiet ubezpieczeń. Kartą wirtualną będzie można dokonywać płatności bezpośrednio po złożeniu wniosku o kartę.

 

Nowa karta wirtualna Banku Pocztowego będzie występować w postaci zapisu elektronicznego w bankowości internetowej, ale będzie posiadała także wszystkie cechy karty plastikowej - numer, datę ważności oraz kod zabezpieczający CVC2, co umożliwia dokonywanie transakcji internetowych. Karta ta jest stworzona również do płatności mobilnych. Po dodaniu do wybranego portfela cyfrowego dostępnego w ofercie Banku Pocztowego (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Xiaomi Pay) będzie można dokonywać nią transakcji zbliżeniowych i wypłacać gotówkę z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową.

 

Karta Banku Pocztowego będzie posiadała także pakiet ubezpieczeń. Ubezpieczenie obejmie utratę towaru zarówno w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Karta wirtualna Banku Pocztowego będzie umożliwiała także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne np. smartfony. Klient będzie mógł także wnioskować o zwrot różnicy między kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu w ciągu 30 dni od zakupu. Minimalna różnica w cenie to 200 zł. Ubezpieczeniami będą objęte zakupy w internecie. Ponadto właściciel karty wirtualnej będzie mógł skorzystać z Programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile.

 

Wniosek o wydanie karty będzie można złożyć przez bankowość internetową i mobilną Banku Pocztowego, w placówkach stacjonarnych Banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Infolinii.

chat z konsultantem