Zmieniamy wygląd ekranów w bankowości internetowej Pocztowy24 i aplikacji mobilnej

5 grudnia 2025

W roku 2025 wprowadziliśmy szereg zmian w wyglądzie ekranów bankowości internetowej Pocztowy24 i aplikacji mobilnej Pocztowy. Zmiany mają na celu dostosowanie wyglądu i obsługi stron do standardu WCAG, co przekłada się na większą wygodę i dostępność dla wszystkich użytkowników.

Funkcjonalności, które już dostosowaliśmy do wymogów dostępności: 

  • logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej,
  • uwierzytelnienie operacji w aplikacji mobilnej, które zostały zlecone w bankowości internetowej,
  • usługa BLIK w aplikacji mobilnej – w tym generowanie i zatwierdzanie kodów BLIK oraz przelewy na telefon BLIK,
  • pulpit w bankowości internetowej i mobilnej z uproszczonym dostępem do najważniejszych funkcji,
  • przeglądanie Historii w bankowości internetowej i mobilnej,
  • sekcja Oszczędności w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android,
  • kolory i kontrasty bankowości internetowej i mobilnej.

Nie zwalniamy tempa, mamy już plany na rok 2026:

  • Usprawnienia obsługi rachunków i płatności: Pracujemy nad dalszym podnoszeniem dostępności kolejnych funkcjonalności w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Uproszczenie aktywacji: Wprowadzimy łatwiejsze sposoby aktywacji aplikacji mobilnej, m.in. z wykorzystaniem mObywatela.
  • Prosta bankowość: Zgodnie z zasadą „simple banking”, uprościmy i uporządkujemy obsługę bankowości internetowej i mobilnej - usuniemy Kalendarz i moduł Faktur, a w ich miejsce wprowadzimy nowe rozwiązania, które ułatwią zarządzanie finansami.

Jesteśmy przekonani, że te zmiany przyniosą realne korzyści i jeszcze bardziej poprawią Wasze doświadczenie z naszymi usługami.

Dziękujemy za zaufanie i korzystanie z naszych rozwiązań