Komunikat

1 czerwca 2023

Drodzy Klienci,

w związku z pojawieniem się informacji o udostępnieniu w sieci loginów i haseł polskich użytkowników, chcielibyśmy Państwa uspokoić i poinformować, że nie doszło do przełamania zabezpieczeń Banku Pocztowego. Dane zostały wykradzione przez złośliwe oprogramowanie instalowane na urządzeniach użytkowników. Poświadczenia które zostały wykradzione odnoszą się do wielu polskich serwisów. W związku z powyższym, rekomendujemy:

  • Przeskanowanie komputera oprogramowaniem antywirusowym
  • Weryfikację czy Państwa dane pojawiły się w wycieku na rządowej stronie https://bezpiecznedane.gov.pl/ (uwierzytelnienie profilem zaufanym)
  • Zmianę hasła do bankowości 
  • Nieużywanie hasła do bankowości w innych serwisach internetowych jak np. media społecznościowe

Jednocześnie chcielibyśmy poinformować, że konta naszych klientów zostały przez nas zidentyfikowane, a dostęp do nich został tymczasowo zablokowany w celu ochrony Państwa środków. Objęliśmy je też dodatkowym monitoringiem antyfraudowym, w celu jeszcze szybszego identyfikowania ewentualnych nieuprawnionych transakcji czy wniosków na Państwa dane.

chat z konsultantem