Kredyt hipoteczny konsolidacyjny z okresowo stałym oprocentowaniem

Kredyt hipoteczny konsolidacyjny z okresowo stałym oprocentowaniem

Przenieś swoje kredyty do Banku Pocztowego.
Zamienimy kilka wysokich rat, na jedną niższą

Czym jest hipoteczny kredyt konsolidacyjny

Przenieś swoje kredyty do Banku Pocztowego. Zamienimy kilka wysokich rat, na jedną niższą

Konsolidacja kredytów polega na przeniesieniu spłaty kredytów z różnych banków do Banku Pocztowego i podpisaniu nowej umowy kredytowej. Na podstawie nowej umowy spłacimy wszystkie Twoje zobowiązania i zaproponujemy nowy kredyt z jedną niższą ratą, niż suma rat spłacanych dotychczas.

Jakie są jej korzyści?

ico

Do 70% wartości nieruchomości, która stanowi przedmiot zabezpieczenia

ico

Umożliwiamy prolongatę spłaty kredytu do 12 miesięcy

ico

Przenoszony kredyt nie może być przeznaczony na cel związany z działalnością gospodarczą

ico

Możesz skonsolidować każde zobowiązanie kredytowe, nie związane z działalnością gospodarczą

Jakie są cele kredytu i zabezpieczenia

Pocztowy kredyt konsolidacyjny możesz przeznaczyć na spłatę wszystkich posiadanych kredytów w różnych bankach i uzyskać dodatkową gotówkę na dowolny cel

Niższa rata 
  • możesz skonsolidować każde udokumentowane zobowiązanie kredytów, nie związane z działalnością gospodarczą
  • przenoszony kredyt nie może być przeznaczony na cel związany z działalnością gospodarczą
Kwota kredytu
  • do 70% wartości nieruchomości, która stanowi przedmiot zabezpieczenia
Zabezpieczenia kredytu
  • hipoteka na nieruchomości lub prawie, którym może być własnościowe spółdzielcze prawo do lokalu mieszkalnego, prawo do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej
  • cesja praw z umowy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu
Dodatkowe informacje
  • umożliwiamy prolongatę spłaty kredytu do 12 miesięcy
  • w przypadku osób pozostających w związku małżeńskim i nieposiadających rozdzielności majątkowej, warunkiem otrzymania kredytu jest przystąpienie do kredytu obu współmałżonków


Warunki oferty

Konsolidacja kredytów polega na przeniesieniu spłaty kredytów z różnych banków do Banku Pocztowego i podpisaniu nowej umowy kredytowej. Na podstawie nowej umowy spłacimy wszystkie Twoje zobowiązania i zaproponujemy nowy kredyt z jedną niższą ratą, niż suma rat spłacanych dotychczas. Sprawdź oprocentowanie kredytu.

Wysokość kredytuod 50 000 do 500 000 zł
Okres kredytowaniado 30 lat
Waluta pożyczkiPLN
RRSO dla kredytu o okresowo (5 lat) stałym oprocentowaniu z przykładu reprezentatywnego Pocztowy Kredyt Konsolidacyjny
11,46%

Data aktualizacji 27-05-2025

Przykład reprezentatywny

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu zgodnie z ustawą z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami (Dz. U. z 2017 r. poz. 819) dla Pocztowego Kredytu Konsolidacyjnego udzielonego przez Bank Pocztowy S.A. wynosi 11,46% przy założeniach: kredyt konsolidacyjny udzielony 27 maja 2025 r. na 25 lat, całkowita kwota kredytu konsolidacyjnego (bez kredytowanych kosztów) wynosi 125 000,00 zł, spłacany w 300  miesięcznych ratach annuitetowych w tym: pierwsze 3 raty w wysokości 1 263,29 zł, kolejne 296 rat kapitałowo-odsetkowych w równej wysokości w kwocie 1 182,37 zł oraz ostatnia rata wyrównująca w wysokości 1 181,20 zł, płatne do 27 dnia każdego miesiąca, LTV (relacja kwoty kredytu do wartości nieruchomości) wynosi 70%, oprocentowanie stałe w okresie pierwszych 60 miesięcy od zawarcia umowy 10,52 % w stosunku rocznym (powiększone o 0,9 p.p. do czasu uprawomocnienia się wpisu hipoteki umownej przy założeniu, że nastąpi to w terminie 3 miesięcy od zawarcia umowy kredytu), po upływie pierwszych 60 miesięcy oprocentowanie zmienne w wysokości 10,42% w stosunku rocznym (WIBOR 3M na dzień 27 maja 2025 r. wynoszący 5,23%, powiększony o stałą marżę Banku w wysokości 5,19 %), prowizja 2% od udzielonej kwoty kredytu konsolidacyjnego. Kredyt zabezpieczony hipoteką na nieruchomości oraz cesją praw z umowy ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, zaś wartość nieruchomości mającej stanowić zabezpieczenie kredytu wynosi 178 570,00 zł. Całkowity koszt kredytu wynosi 233 865,59 zł, w tym: odsetki 229 952,59 zł, prowizja 2 500,00 zł, ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, w całym okresie kredytowania, wynosi 894,00 zł. (wartość szacunkowa, przygotowana w oparciu o średnią stawkę dla nieruchomości mieszkalnej na podstawie ubezpieczenia „Bezpieczny Dom”, które spełnia minimalne wymogi Banku w zakresie ubezpieczenia nieruchomości i jest oferowane Klientom Banku bez powiązania z produktem kredytowym. Ostateczna wysokość opłaty za ubezpieczenie może być inna, w zależności od wybranego wariantu i zakresu ubezpieczenia), koszt operatu 500 zł, podatek od czynności cywilnoprawnych 19 zł. Całkowita kwota do zapłaty: 358 865,59 zł.

Kredytobiorca zobowiązany jest do zawarcia na cały okres kredytowania umowy ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym zakresie może skorzystać z wybranego  przez siebie ubezpieczenia spełniającego kryteria określone w Minimalnych warunkach w zakresie akceptowania ochrony ubezpieczeniowej w Banku Pocztowym S.A. Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

Ostateczna decyzja i warunki kredytowania uzależnione są od indywidualnej oceny Klienta, w tym jego wiarygodności i zdolności kredytowej. Zmiana oprocentowania udzielonego kredytu  wpływa na koszt obsługi udzielonego kredytu oraz na wysokość rat kredytowych.

Obliczenia rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania dokonano w oparciu o założenie, że w okresie oprocentowania stałego wartość stawki oprocentowania jest taka sama jak na dzień przygotowania przykładu reprezentatywnego, natomiast po zakończeniu tego okresu stopa oprocentowania Kredytu jest ustalona jako suma stawki referencyjnej WIBOR 3M z dnia przygotowania przykładu reprezentatywnego oraz ustalonej marży, ale nie niższa niż stała stopa oprocentowania kredytu.

Jakie dokumenty przygotować

  • dowód osobisty oraz drugi dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość 
  • dokumenty potwierdzające źródło i wysokość uzyskiwanych dochodów (rodzaj dokumentów zależy od źródła, z jakiego uzyskiwane są dochody) 
  • dokumenty identyfikujące spłacane zobowiązania 
  • odpis z księgi wieczystej nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu 
  • wycena nieruchomości sporządzona przez rzeczoznawcę majątkowego

Szczegółowych informacji o dokumentach wymaganych przy składaniu wniosku udzielą Ci nasi konsultanci.

Wsparcie dla kredytobiorców

Restrukturyzacja kredytu
ico

Jesteś klientem Banku Pocztowego i masz problem ze spłatą kredytu w Banku Pocztowym? Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Prewindykacja
ico

Masz kredyt w Banku Pocztowym i masz problem z jego spłatą? Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Wsparcie kredytobiorców w trudnej sytuacji finansowej
ico

Jeśli jesteś w trudnej sytuacji finansowej i masz kredyt mieszkaniowy w naszym Banku, skontaktuj się z nami.

Jak otrzymać pożyczkę

Przez telefon

Skontaktuj się z naszym Doradcą przez telefon.

Przez internet 👍

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tego samego dnia.

Doradca

Skontaktuj się z Twoim Doradcą kredytowym

Masz pytania?
My mamy odpowiedzi

  • Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń: po pierwsze, osoba pobierająca aplikację bankową z BLIKIEM musi zostać w odpowiedni sposób zweryfikowana przez bank, tak aby bank mógł przypisać pobraną aplikację do jej rachunku bankowego.
  • Drugim parametrem bezpieczeństwa jest mechanizm dostępu do aplikacji – taki jak np. PIN, odcisk palca lub hasło. Bez nich nie będziemy w stanie dostać się do aplikacji banku.
  • Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.
  • Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji – między innymi najmniej i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa. Wypłaty z bankomatów, transakcje w internecie i płatności w sklepach stacjonarnych powyżej 50 PLN muszą być dodatkowo potwierdzone przez użytkownika PINem. Podawanie danych czy kontakt fizyczny instrumentu płatniczego z terminalem lub bankomatem nie jest wymagany.

Tak, możesz samodzielnie zmieniać limity płatności BLIK. W tym celu po zalogowaniu do aplikacji przejdź do USTAWIEŃ BLIK i zarządzaj LIMITAMI DZIENNYMI TRANSAKCJI. Ustawienia domyślne to 1 000 PLN na transakcje gotówkowe, bezgotówkowe i on-line. W przypadku transakcji gotówkowych i bezgotówkowych to jednocześnie maksymalny limit, który możesz zmniejszyć. Jeśli chodzi o transakcje internetowe to maksymalny limit możesz ustawić do kwoty 3 000 PLN. Zmiany limitów możesz dokonać tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Wystarczy mieć zainstalowaną aplikację mobilną Pocztowy i mieć dostęp do Internetu. Każda płatność przebiega w ten sam sposób, generujesz 6 cyfrowy kod, przepisujesz go lub kopiujesz w odpowiednie miejsce: stronę www sklepu, terminal w sklepie stacjonarnym, ekran bankomatu, a następnie akceptujesz w aplikacji mobilnej.

Dzięki płatnościom BLIK możesz:

  • płacić we wszystkich sklepach internetowych,
  • robić zakupy w sklepach stacjonarnych i punktach honorujących płatność BLIK np. stacjach benzynowych czy restauracjach,
  • bezpłatnie wypłacać ze wszystkich bankomatów.

Tak, możesz płacić BLIK do 50 zł bez podawania numeru PIN do aplikacji 3 razy na dobę. Wystarczy, że w ustawieniach BLIK włączysz 3 płatności BLIK do 50 zł.  Włączenie tej opcji umożliwi wykonanie 3 płatności do 50 zł bez konieczności podawania PIN.

Dla BLIKA masz domyślnie przypisany rachunek główny, ale jeśli posiadasz więcej niż 1 rachunek oszczędnościowo- rozliczeniowy, możesz go zmienić w USTAWIENIACH BLIK.

Twój telefon automatycznie wyloguje się z aplikacji, aby ktoś mógł ponownie zalogować do aplikacji Pocztowy musiałby znać PIN lub dysponować biometrią. Pamiętaj! Każde dodatkowe zabezpieczenie jest dobre, Zadbaj o poprawną blokadę telefonu w postaci PIN lub biometrii, dzięki temu unikniesz niebezpiecznych sytuacji. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, utracone urządzenie możesz zablokować lub usunąć w bankowości internetowej.

Strefa edukacji

Chcesz poznać ofertę hipotecznego kredytu konsolidacyjnego dopasowaną do Twoich potrzeb? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Zobacz listę specjalistów

Skontaktujemy się z Tobą

Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Proszę uzupełnić to pole
Załącznik został dodany

Dodaj załącznik do wiadomości - kliknij lub przeciągnij tutaj

jpg, png, tiff lub pdf o rozmiarze nie większym niż 2MB

Administratorem danych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie wynikającym z treści zgód i w celu dowodowym (archiwalnym). Wyrażone zgody mogą być w każdym czasie odwołane. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej odwołaniem – poznaj pełną treść obowiązku informacyjnego.

OK

Dziękujemy za wysłanie formularza kontaktowego.

W ciągu 48 godzin przekażemy informację w wiadomości e-mail lub zadzwonimy do Ciebie. Potwierdzenie złożenia formularza wysłaliśmy na podany adres e-mail. Sprawdź skrzynkę odbiorczą, a jeśli nie ma w niej wiadomości zajrzyj do folderu oferta, promocje, spam.


Zapraszamy również do kontaktu poprzez:

· Mail na adres informacja@pocztowy.pl

· Czat dostępny na stronie Banku

· Telefon (+48) 52 3499 499

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 22:00 oraz w sobotę od godziny 08:00 do 18:00.

chat z konsultantem