Karta Banku Pocztowego „Najładniejszą polską kartą 2017”

13 grudnia 2017

 

Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.

Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.

 

Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

 

Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.

 

Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.

Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.

chat z konsultantem