Najpopularniejsze pytania

Jakich dokumentów potrzebuję, by otworzyć konto osobiste w Banku Pocztowym?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • By założyć u nas konto osobiste wystarczy Ci dowód osobisty. Jeśli nie masz polskiego obywatelstwa, poprosimy Cię o okazanie paszportu zagranicznego. Jeśli na stałe mieszkasz poza Unią Europejską, wymaganym dokumentem będzie karta pobytu.

Czy mogę otworzyć konto wspólnie z inną osobą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Tak, możesz być jedynym właścicielem konta lub założyć je razem z drugą pełnoletnią osobą. Współposiadaczem konta może być także osoba, która ukończyła 13 lat, jeżeli zakłada konto ze swoim przedstawicielem ustawowym, którym zwykle jest rodzić. Współposiadacz konta powinien pochodzić z tego samego kraju. W każdym momencie możesz też ustanowić Pełnomocnika do dysponowania środkami zgromadzonymi na koncie.

Czym jest karta płatnicza?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Karta płatnicza jest to środek płatniczy, którym bez konieczności posiadania gotówki będziesz mógł płacić za towary i usługi w punktach handlowo-usługowych. Na karcie nadrukowane jest Twoje imię i nazwisko, pasek magnetyczny i/lub chip. Bank wydał Ci tą kartę do Twojego konta. Jeśli dokonasz nią płatności, Bank rozliczy transakcję odliczając odpowiednią kwotę z Twojego konta. Za pomocą karty płatniczej możesz również wypłacić gotówkę z bankomatu lub wpłacić ją we wpłatomacie.

Jaką kwotę kredytu gotówkowego mogę otrzymać w Banku Pocztowym?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Decydując się na kredyt gotówkowy w naszym Banku, w zależności od posiadanej zdolności kredytowej, możesz otrzymać kwotę z przedziału od 500 zł do 150 000 zł.

Na jak długo mogę otrzymać kredyt gotówkowy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Kredyt gotówkowy w naszym Banku możesz pożyczyć nawet na 120 miesięcy.

Czy korzystanie z Pocztowy24 jest bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć 
  • Korzystanie z Pocztowy24 jest bezpieczne, jeżeli stosujesz kilka podstawowych zasad bezpieczeństwa w Sieci. Ważne też jest to, w jaki sposób przechowujesz wszystkie narzędzia używane w systemie bankowości internetowej (NIK, hasło, plik i hasło do certyfikatu lub telefon i kartę SIM). Twój komputer powinien być zabezpieczony zgodnie z zaleceniami producenta systemu, posiadać zainstalowany program antywirusowy z aktualnymi bazami wirusów. Pamiętaj też, żeby system, przeglądarka i aplikacja Java były aktualizowane na bieżąco. Uważaj na komputery publiczne, dostępne na przykład w kafejkach internetowych – nie polecamy logowania się do bankowości z tego typu komputerów. Przy każdym połączeniu z bankowością internetową upewnij się, że połączenie nawiązane pomiędzy komputerem, a serwerem Banku jest szyfrowane. Wówczas adres rozpoczyna się od https:// Ikona zamkniętej kłódki jest graficznym potwierdzeniem połączenia szyfrowanego.

pokaż więcej
zwiń