Kredyt do 5 000 zł na oświadczenie
prowizja tylko 5% od kwoty udzielonego kredytu
RRSO 14,55% dla przykładu reprezentatywnego
• 0% prowizji za udzielenie kredytu
• do 30 000 zł
• Szybka decyzja kredytowa.
Środki z kredytu można przeznaczyć na dowolny cel.
RRSO 8,82% dla przykładu reprezentatywnego
Wygodna, bezpieczna i nowoczesna aplikacja z dostępem do przydatnych funkcjonalności:
BLIKA - by bezpiecznie i szybko płacić za zakupy w sieci i w sklepie stacjonarnym - teraz także bez konieczności logowania do aplikacji. Autopay - by wygodnie płacić za autostrady, bez czekania w kolejce do bramek. Kalendarza i Modułu Faktur - by łatwo planować wydatki i opłacać faktury.
Konto w Porządku Start (dla 13-25 latków) - pierwsze konto osobiste, wygodne, nowoczesne, prowadzone bezpłatnie.
Konto w Porządku (dla 26-64 latków) - mobilne konto, które pozwoli bezpiecznie zarządzać finansami, gdziekolwiek jesteś.
Konto w Porządku Plus (dla Osób 65+) - rachunek dedykowany Seniorom, z usługą dostarczenia gotówki przez listonosza.
Jeśli posiadasz NIK i hasło do bankowości telefonicznej zadzwoń na Infolinię Banku Pocztowego pod numer 523 499 499, jeśli jesteś Klientem Banku, zawsze wybierz „1 ”:
1. Samodzielnie odblokuj hasło w systemie automatycznym IVR. Wystarczy, że wybierzesz cyfrę „1 ” z Menu Głównego i potwierdzisz swoją tożsamość w IVR poprzez podanie 8-cyfrowego Numeru Klienta i hasła do bankowości telefonicznej. Jeśli dane będą poprawne, zostaniesz skierowany do Menu dla Klienta Zidentyfikowanego. Wybierz opcję „1” Odblokowanie lub zmiana hasła do bankowości internetowej i telefonicznej – dzięki której odblokujesz, zablokujesz lub nadasz hasło do bankowości internetowej lub
2. Poproś o pomoc Konsultanta. Wystarczy, że wybierzesz cyfrę „1 ” z Menu Głównego i potwierdzisz swoją tożsamość w IVR poprzez podanie 8-cyfrowego Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK) i hasła do bankowości telefonicznej. Jeśli chcesz połączyć się z Konsultantem, wybierz ”0”.
Jeśli nie posiadasz NIK lub hasła do bankowości telefonicznej:
1. Możesz udać się do Placówki Banku lub Placówki Poczty Polskiej z dowodem osobistym, Pracownik odblokuje Twoją bankowość internetową. Poproś przy okazji o wydanie hasła do bankowości telefonicznej i zmień je na własne w ciągu godziny – może przydać się w przyszłości.
2. Możesz zadzwonić na Infolinię i połączyć się z Konsultantemprzez wybór cyfry "1" a następnie „2 ” z Menu Głównego. Konsultant przekaże Ci NIK, wyśle też hasło do bankowości telefonicznej, a następnie przekieruje Cię do IVR, w którym należy wykonać dwa działania:
Udając się do Placówki Banku lub Poczty, w celu np. wypłaty środków z rachunku lub wykonania przelewu okazujesz dokument tożsamości, w oparciu o który pracownik weryfikuje Twoją tożsamość. W przypadku kontaktu z Konsultantem infolinii do potwierdzenia Twojej tożsamości służy NIK (8-cyfrowy Numer Identyfikacyjny Klienta) i hasło do bankowości telefonicznej.
Jeśli w systemie IVR, podasz dane do weryfikacji tożsamości, czyli NIK i hasło do bankowości telefonicznej, nie będziesz osobą anonimową:
1. Będziesz mógł samodzielnie (wybór opcji „1 ”), w menu Odblokowanie lub zmiana hasła do bankowości internetowej i telefonicznej zmienić, odblokować, zablokować lub nadać hasło do bankowości internetowej, a w opcji OBSŁUGA RACHUNKÓW, wykonać przelew na kontrahenta zdefiniowanego lub sprawdzić saldo rachunku
2. Konsultant (wybór opcji "0” – połączenie z Konsultantem) będzie mógł wykonać dyspozycję na rachunku, gdyż w ten sposób otrzyma dostęp do Twojego konta. Możesz teraz, w trakcie rozmowy, zlecić wykonanie np. przelewu, sprawdzenie salda lub odblokowanie bankowości internetowej.
W sytuacji, gdy nie dokonasz weryfikacji tożsamości, Konsultant może jedynie odpowiedzieć na Twoje pytania, ale nie przekaże Ci informacji o sytuacji na rachunku, ponieważ nie będzie miał dostępu do Twojego konta.
Jeśli nie posiadasz lub zapomniałeś tych danych, masz możliwość uzyskania ich na kilka sposobów:
1. Jeśli korzystasz z bankowości elektronicznej – oznacza to, że posiadasz NIK (logujesz się nim do aplikacji Banku na stronie www), hasło do bankowości telefonicznej możesz zamówić samodzielnie w zakładce „Ustawienia”, następnie w sekcji „Zamów hasło do bankowości telefonicznej”. Otrzymane hasło możesz zmienić samodzielnie. Zadzwoń do Banku, samodzielnie dokonaj zmiany w systemie IVR i postępuj zgodnie z poleceniami lektora.
2. Udaj się do Placówki Banku lub Poczty Polskiej – pracownik udostępni Ci te dane. Zabierz ze sobą dowód osobisty. – pracownik udostępni Ci te dane. Zabierz ze sobą dowód osobisty.
3. Zadzwoń na Infolinię - Konsultant przekaże Ci numer NIK oraz wyśle hasło SMSem bądź zleci wysyłkę listem. Otrzymane hasło trzeba będzie zmienić na własne. Od chwili, gdy to zrobisz – możesz dzwonić do Banku i zrealizować większość swoich dyspozycji.
By założyć u nas konto osobiste wystarczy Ci dowód osobisty. Jeśli nie masz polskiego obywatelstwa, poprosimy Cię o okazanie paszportu zagranicznego. Jeśli na stałe mieszkasz poza Unią Europejską, wymaganym dokumentem będzie karta pobytu.
Tak, możesz być jedynym właścicielem konta lub założyć je razem z drugą pełnoletnią osobą. Współposiadaczem konta może być także osoba, która ukończyła 13 lat, jeżeli zakłada konto ze swoim przedstawicielem ustawowym, którym zwykle jest rodzic. Współposiadacz konta powinien pochodzić z tego samego kraju. W każdym momencie możesz też ustanowić Pełnomocnika do dysponowania środkami zgromadzonymi na koncie.
Aby otrzymać przelew z zagranicy, powinieneś podać nadawcy pełny numer Twojego rachunku - numer IBAN - składający się z 26 cyfr Twojego rachunku bankowego, poprzedzony literami PL. Nadawca przelewu może również poprosić Cię o kod SWIFT Banku Pocztowego. Jest on następujący: POCZPLP4.
Decydując się na kredyt gotówkowy w naszym Banku, w zależności od posiadanej zdolności kredytowej, możesz otrzymać kwotę z przedziału od 300 zł do 200 000 zł.
Sesje przychodzące realizujemy po godz. 11.00, po godz. 15.00 oraz po godz. 17.30, natomiast sesje wychodzące realizowane są do godz. 8.00, do godz. 12.00 oraz do godz. 14.30.