- Bezpłatna karta do konta (po dokonaniu płatności bezgotówkowych na kwotę min. 400 zł w miesiącu)
 - Bezpłatne wypłaty i wpłaty gotówki na rachunek w placówkach Banku i Poczty Polskiej
 - Możliwość dostarczenia gotówki do domu przez listonosza
 

Konto w Porządku Plus
Konto wycofane z oferty. Otwarte Konta w Porządku Plus pozostają w obsłudze.
Czym jest Konto w Porządku Plus?
Wygodne, bezpieczne, łatwo dostępne konto osobiste dla seniorów.

Co będzie dla Ciebie darmowe?
Prowadzenie konta, bezwarunkowo
Przelewy i zlecenia stale z konta przez bankowość internetową oraz aplikację mobilną
Wypłaty z bankomatów sieci Planet Cash i PKO BP na terenie kraju
Wpłaty we wpłatomatach Euronet i Planet Cash
Karta do konta przy dokonaniu płatności bezgotówkowych na min. 400 zł
Co zyskasz z Kontem w Porządku Plus?
- Zwroty za zakupy lub atrakcyjne nagrody za transakcje kartami
 - Możliwość wspierania szlachetnych inicjatyw przy wyborze karty płatniczej Mastercard® Caritas
 - Obsługę rachunku i produktów bankowych w każdej placówce Poczty Polskiej i w placówkach Banku
 - Możliwość dostarczenia gotówki do domu przez listonosza za opłatą 12 zł (jeżeli w miesiącu w którym nastąpiło pobranie 12 zł, rozliczono min. 1 transakcję bezgotówkową kartą wydaną do rachunku, to w kolejnym miesiącu zwrócimy Ci 3 zł)
 - Bezpieczny dostęp do konta z domu przez bankowość internetową i mobilną oraz za pośrednictwem 
    konsultantów Infolinii Banku Pocztowego lub serwisu IVR
 
Jakie są dostępne karty oraz bonusy?
            Karta wirtualna Mastercard® i Program Mastercard® Bezcenne Chwile
Więcej o karcie wirtualnej
            Karta płatnicza Mastercard® i Program Bezcenne® Chwile
Więcej o karcie debetowej
            Karta płatnicza Caritas Mastercard® i Program UratujęCię
Więcej o karcie z logo CaritasMasz pytania? My mamy odpowiedzi
W prosty sposób możesz sam zaktualizować dane w bankowości internetowej lub zadzwonić na Infolinię: 52 3499 499. Zmiany dokonasz również w każdej placówce Banku i Poczty.
Jeśli zapomnisz, jaki masz numer konta wystarczy, że wyślesz ze swojego telefonu SMS ze specjalną komendą. W natychmiastowej odpowiedzi od Banku otrzymasz wiadomość z numerem swojego konta. Treść SMSa zbuduj wg następującego schematu: [nrb][przerwa][identyfikatorSMS konta] i wyślij pod numer 661 100 500. Jeśli posiadasz tylko jedno konto wystarczy, że wpiszesz "nrb". Możesz również zadzwonić na Infolinię: 52 3499 499, zgłosić się do najbliższej placówki Banku, Poczty lub sprawdzić numer bezpośrednio w serwisie Pocztowy24.
Strefa edukacji
Dbajmy o bezpieczeństwo
            Przestępstwa w sieci są coraz bardziej powszechnym problemem. 
Duża ich część dotyka Seniorów. Chcesz się dowiedzieć co zrobić, aby się
 przed nimi ustrzec? 





